向佐被爆出疑似婚後N次出軌 仲要喺老婆懷2胎期間 網民:估到啦!

流行娛樂

廣告

向佐早前疑似婚後出軌,被內地的記者影到約美女去男方婚房約會,事後澄清只係工作上的合作,因為向佐的新電影。一波未完一波又起,向佐再次被網民爆出軌N次,同女網紅玩視頻,就連埋聊天紀錄都爆埋出嚟!

網民爆料向佐老婆懷2胎期間疑似出軌

向佐與郭碧婷婚後一直都非常恩愛,經常於社交平台放閃,5月時仲公布自己有了第2個孩子,非常開心,仲話想盡快見到老婆!怎料,就爆出喺老婆懷第2胎期間,就爆出疑似帶美女返婚房約會。雖然事件算係告一段落,但突然彈出一位網民喺微博爆料,指向佐婚後N次出軌,時間係2021年8月,仲po出與美女玩視頻的照片,仲有要kol搵佢的聊天紀錄「寶,向佐要我去找他,他來上海了」被問到識咗幾耐時網紅就話「很久了,不過我不想去了,他結婚又有小孩了,以前的就讓他過去吧」!

向佐 婚後 內地網民爆料
內地網民爆料(圖片來源:WEIBO@搜狐娛樂)
向佐 婚後 指同無著衫美女玩視頻聊天
指同無著衫美女玩視頻聊天(圖片來源:WEIBO@搜狐娛樂 影片截圖)
向佐 婚後 一名內地kol爆出向佐要搵佢
一名內地kol爆出向佐要搵佢(圖片來源:WEIBO@搜狐娛樂)
向佐 婚後 被內地的記者影到約美女去男方婚房約會
被內地的記者影到約美女去男方婚房約會的影片,不過就澄清只係因為工作需要(圖片來源:WEIBO@搜狐娛樂 影片截圖)
向佐 婚後 被內地的記者影到約美女去男方婚房約會
被內地的記者影到約美女去男方婚房約會的影片,不過就澄清只係因為工作需要(圖片來源:WEIBO@搜狐娛樂 影片截圖)

網民同向太求證 向太堅決否認

網上仲流傳一張有網民向太求證的聊天紀錄,而向太就堅決否認,指係「假的」,仲話會搵律師處理!

向佐 婚後 疑似向太回應
疑似向太回應(圖片來源:WEIBO@搜狐娛樂)

向佐與郭碧婷放閃照:

關鍵詞
出軌向佐
圖片來源:WEIBO@搜狐娛樂,weibo@向佐JackyHeung