叱咤2023|7大花生位 Lolly Talk成「難聽MVP」Tyson最「胸」猛

流行娛樂

廣告

一年一度樂壇盛事《叱咤樂壇頒獎典禮2023》於今晚(1日)亞洲博覽館舉行。去年有姜濤破格大跳《鏡中鏡》引起網民熱議,到底今晚又會有咩花生位?!一文整合7大花生位,絕對不輸去年!

一文直擊7大花生位:

叱咤2023|1. 胡楓驚喜登場 感性發言惹全場鼓掌

今晚的開場表演由林家軒自彈自唱陳奕迅《歌頌》,「老闆仔」黃梓樂和鍾雪瑩都接著出場,最後胡楓驚喜登場,分別唱出黎明《哪有一天不想你》和張學友《愛是永恆》,最後一番感性發言感動不少現場的觀眾和網民:

今年係我90歲生日,希望我可以繼續我嘅演藝生活,永不言休。最後希望在坐嘅各位,身體健康、生活愉快,OK嗎?

叱咤2023 花生 叱咤2023 胡楓驚喜登場!
胡楓驚喜登場!(圖片來源:直播截圖)

叱咤2023|2. Jeffrey勇奪新人金 Live表現嚇窒網民

Jeffrey魏浚笙今年推出《遺忘了初心的我們》、《失約巴黎》、《Never Say Never》、《我的世界地圖》等4首派台歌,令他成功勇奪「叱咤樂壇生力軍男歌手」金獎。勇奪男新人金的Jeffrey在台上大方多謝女朋友,更唱出今年冠軍歌《失約巴黎》,表現超穩定嚇窒一班網民:「Jeffrey唱得咁好,之後鏡真係大壓力」、「見佢平時傻下傻下,原來都真係唱得幾好」、「煨sir完勝好多在場嘅歌手」等。至於兩年前的男新人金獎的MC張天賦,今晚就憑《世一》奪得「叱咤樂壇我最喜愛的歌曲大獎」第八位,帶病上陣的MC依然表現的非常穩定,同樣獲網民力讚。

叱咤2023 花生 叱咤2023 Jeffrey在台上準備定貓紙,多謝身邊一直支持自己的家人、女友和好友們。
Jeffrey在台上準備定貓紙,多謝身邊一直支持自己的家人、女友和好友們。(圖片來源:直播截圖)
叱咤2023 花生 叱咤2023 網民都大讚Jeffrey今晚Live唱得超好!
網民都大讚Jeffrey今晚Live唱得超好!(圖片來源:直播截圖)
叱咤2023 花生 叱咤2023 喺後台更忍唔住喊咗出嚟!
喺後台更忍唔住喊咗出嚟!(圖片來源:東方新地)
叱咤2023 花生 叱咤2023 至於兩年前的男新人金獎的MC張天賦,今晚就憑《世一》奪得「叱咤樂壇我最喜愛的歌曲大獎」第八位,帶病上陣的MC依然表現的非常穩定,獲網民力讚。
至於兩年前的男新人金獎的MC張天賦,今晚就憑《世一》奪得「叱咤樂壇我最喜愛的歌曲大獎」第八位,帶病上陣的MC依然表現的非常穩定,獲網民力讚。(圖片來源:直播截圖)

叱咤2023|3. 姜濤表現冷靜 網民:大讚成熟了

去年在叱咤表演《鏡中鏡》時暴走落台亂嗌遭力插,被斥不尊重舞台。今年憑《濤》奪得「專業推介.叱吒十大第六位」的姜濤就冷靜好多,上台取過獎項後,只簡單多謝《濤》的製作團隊和MIRROR,就開始表演得獎歌《濤》。雖然今年沒有暴走落台亂嗌,但就在台上唱到喘曬氣,令網民都睇到戥佢覺得辛苦

叱咤2023 花生 MIRROR成員姜濤去年因在《叱咤樂壇流行榜頒獎典禮2022》中暴走落台亂嗌遭力插,被斥不尊重舞台。
MIRROR成員姜濤去年因在《叱咤樂壇流行榜頒獎典禮2022》中暴走落台亂嗌遭力插,被斥不尊重舞台。 (圖片來源:YOUTUBE@商業電台 Hong Kong Toolbar)
叱咤2023 花生 今次姜濤表現淡定
今次姜濤表現淡定(圖片來源:東方新地)
叱咤2023 花生 叱咤2023 不過就唱到喘曬氣。
不過好快唱到喘曬氣(圖片來源:YOUTUBE@商業電台 Hong Kong Toolbar)

叱咤2023|4.「職場欺凌KOL」艾粒又玩棟篤笑

去年犯上「職場欺凌」指控的艾粒在頒獎期間又講棟篤笑,在頒發「叱咤樂壇至尊金曲」時瘋狂令台下歌手如Nancy Kwai 歸綽嶢、Anson Lo、Jay Fung、肥仔等人來開玩笑,睇到網民都話覺得好尷尬:「串AL係紙扎公仔?」、「快L啲啦,都唔知做乜」、「唔好當做節目咁亂up啦,你哋上台亂up真係唔好笑」、「竟然夠膽講五月天?」等。

叱咤2023 花生
(圖片來源:東方新地)
叱咤2023 花生 叱咤2023 竟然大膽拿Anson Lo開玩笑!
竟然大膽拿Anson Lo開玩笑!(圖片來源:叱咤2023 )

5.Tyson Yoshi「巨胸」撼贏COLLAR

Tyson Yoshi(程浚彥)今晚一出場已經驚豔在場的各位觀眾,孖住COLLAR齊齊出場,Tyson Yoshi今次低胸裝示人,除了心口的扣幾乎「撐唔住」之外,身材即被網民指仲好過旁邊的COLLAR。

叱咤2023 花生 Tyson Yoshi完全搶晒COLLAR鏡
Tyson Yoshi完全搶晒COLLAR鏡(圖片來源:YOUTUBE@商業電台 Hong Kong Toolbar)
叱咤2023 花生 叱咤2023 時裝災難 Tyson Yoshi今晚大騷健身成果。
Tyson Yoshi今晚大騷健身成果。(圖片來源:直播截圖)
叱咤2023 花生 叱咤2023 時裝災難 Tyson Yoshi的「巨胸」超級吸睛!
Tyson Yoshi的「巨胸」超級吸睛!(圖片來源:直播截圖)
叱咤2023 花生 叱咤2023 時裝災難 Tyson Yoshi的身材直程撼贏身邊的COLLAR!
Tyson Yoshi的身材直程撼贏身邊的COLLAR!(圖片來源:直播截圖)
叱咤2023 花生 後來仲比阿正玩,放粒痣喺TYSON心口,話佢胸懷大痣!
後來仲比阿正玩,放粒痣喺TYSON心口,話佢胸懷大痣!(圖片來源:YOUTUBE@商業電台 Hong Kong Toolbar)
叱咤2023 花生 勁識玩嚟個近鏡
勁識玩嚟個近鏡(圖片來源:YOUTUBE@商業電台 Hong Kong Toolbar)
叱咤2023 花生
(圖片來源:YOUTUBE@商業電台 Hong Kong Toolbar)

6. Lolly Talk成「難聽MVP」?

獲得「專業推介叱咤十大2023」、「叱咤樂壇組合」銀獎的女團Lolly Talk,現場表演歌曲《一把火》時,唔少網民表示聽到真係「一把火」,狠批Lolly Talk成為叱咤2023 最難聽MVP「唔係話世一女團咩?Lolly talk個live難聽到」「公道講句 Collar 真係x打」「真係好x難聽,有幾個位都嚇左一跳」

叱咤2023 花生
(圖片來源:東方新地)

一齊聽吓先:

7. 網民大讚叱咤今年最公道 尹光「一人之境」

今年得獎者令唔少網民都大讚公道,仲話叱咤好似正常返,特別係拎到女歌手金獎的陳蕾、組合金的Dear Jane更被大讚真係實至名歸!而最令人期待的「我最喜愛男歌手」由張敬軒奪得,雖然大熱尹光陪坐,但網民都大讚真係最好的結果!

叱咤2023| 完整得獎名單 MIRROR輸組合 尹光「堅.一人之境」

叱咤2023 花生 陳蕾成今晚大滿貫
陳蕾成今晚大滿貫(圖片來源:東方新地)
叱咤2023 花生 大熱尹光陪坐
大熱尹光陪坐(圖片來源:YOUTUBE@商業電台 Hong Kong Toolbar)
叱咤2023 花生 軒公奪我最喜愛男歌手!
軒公奪我最喜愛男歌手!(圖片來源:東方新地)

圖片來源:東方新地、《叱咤樂壇頒獎典禮2023》直播截圖資料或影片來源:原文刊於東方新地