谷阿莫YouTube拍沖涼片失手「露鳥」 (有片) 網民:是故意的嗎?

流行娛樂

廣告

谷阿莫露鳥丨台灣YouTuber谷阿莫因憑著《X分鐘看電影》的影片系列喺網上爆紅,無論在中港台都有十分多粉絲追捧。谷阿莫起初只係出聲唔出樣,後來出埋樣做埋KOL,唔單止講電影,仲玩埋「負評飯店」系列。近日谷阿莫又再次拍片講「負評飯店」,點知今次失手疑走光「露鳥」!

谷阿莫 谷阿莫最新的負評飯店影片
谷阿莫最新的負評飯店影片(圖片來源:youtube@谷阿莫Life)

谷阿莫「負評飯店」影片疑失手露鳥

台灣YouTuber谷阿莫近年除咗講電影之外,仲開創「負評飯店」系列,到各地google評分最但的2家飯店入住,分享入住心得。近日14日佢上傳最新的「負評飯店」影片-「一天前入住的人都給一顆星評論,這次終於要來個猛的負評飯店了嗎」,今次影片谷阿莫唔著衫上陣,講到佢沖涼時水嚨頭唔係太好用,要左調右調,調好耐先調到適合的水溫。唔知係咪谷阿莫太專業分析水嚨頭,而忽略咗水龍頭反光位,疑將谷阿莫的重要部位映射出嚟!影片曝光後,引起網民熱討,谷阿莫隨即幫影片打返格。

谷阿莫 谷阿莫最新的負評飯店影片,唔著衫拍片
谷阿莫最新的負評飯店影片,唔著衫拍片(圖片來源:youtube@谷阿莫Life)
谷阿莫 谷阿莫最新的負評飯店影片,唔著衫拍片
谷阿莫最新的負評飯店影片,唔著衫拍片(圖片來源:youtube@谷阿莫Life)
谷阿莫 谷阿莫講解水嚨頭時疑唔小心露鳥
谷阿莫講解水嚨頭時疑唔小心露鳥(圖片來源:youtube@谷阿莫Life)
谷阿莫 谷阿莫講解水嚨頭時疑唔小心露鳥,最新影片已打返格
谷阿莫講解水嚨頭時疑唔小心露鳥,最新影片已打返格(圖片來源:youtube@谷阿莫Life)

網民:鼻子大真的有用

谷阿莫呢條影片引起網民熱討,笑指谷阿莫愈露愈多,問谷阿莫係咪要進軍日本。網民認為唔可能上字幕的時候無發現「不可能上字幕時沒發現耶!好壞喔!」不過有網民就覺得呢方面女KOL比男KOL「敏感」「呢方面女KOL就醒好多」又有網民評論谷阿莫「好粗的感覺」「鼻子大真的有用」「太小了 看不到」「小學生size」

關鍵詞
谷阿莫
圖片來源:youtube@谷阿莫Life資料或影片來源:youtube@谷阿莫Life