口罩小姐西童奪冠後有job接 被揭同中年阿叔公幹

流行娛樂

廣告

ViuTV選美真人騷《尾二一屆口罩小姐選舉總決賽》於9月10日已經圓滿結束,三甲為出爐網紅「西童」梁茜童爆大冷奪得。奪軍後並無好似上屆口罩小姐咁簽ViuTV發展,反而係衝出香港,嚟到新加坡同馬來西亞,不過就被眼利的網民發現西童係同一位「中年阿叔」去公幹!

西童
(圖片來源:ig@westtung)

西童同「中年阿叔」公幹 網民:阿叔點忍?

西童今次公幹除咗大騷與偶像dj soda合照打碟,仲時不時po下福利圖,眼利網民就發現佢tag咗一位男士,原來就係同佢一齊公幹的同伴,被網民翻出ig照片形容為「中年阿叔」!原來據消息透露,呢位被網民形容的「中年阿叔」係西童的dj師傅兼經理人嚟,而今次的公幹係出去見識吓其他知名dj,同埋間club包晒基本衣食住行,好過返電視台咁話!不過網上就網民疑似爆料指「跟親呀昵條呀叔D女都無運行,重痴埋去以為自己做明星,發明星夢」

西童 西童story tag咗「中年阿叔」令ig曝光
西童story tag咗「中年阿叔」令ig曝光(圖片來源:ig@westtung)
西童 西童直認被阿叔捉咗出街
西童直認被阿叔捉咗出街(圖片來源:ig@westtung)

一齊睇吓阿叔視點西童靚相:

重溫西童鬧爆傳媒

西童獲選《尾二一屆口罩小姐選舉總決賽》後網上被劣評如潮,被抨擊樣唔夠靚同cheap等等,不過西童心臟強大,日前接受傳媒專訪時,講明口罩小姐重內涵非外表,仲直斥傳媒助長歪風引致她一直被抨擊。

一張grad din相傳足7年

2015年西於社交平台貼出謝師宴相片,繼而於討論區瘋傳自此成名,每逢討論區有關於謝師宴的帖文,「西童grad din」keywords,她的相自會出現,西童順理成章進軍網紅界,以爆乳上圍作賣點,今次化身「聞西」參選口罩小姐,旋即被認出是7年前的grad din西童,自言無諗過拎冠軍的她,接受傳媒訪問時剖白指奪冠驚多過喜,認為實俾網民鬧爆,果然不出她所料,奪冠同時亦受盡網民抨擊,網民留言狂插:「其實決賽果12位大部分都靚過冠軍果位」、「爆冷到咁… 佢個樣有啲似蜥蝪」、「其實係咪男人扮? 真係好驚喜呀!」、「由頭HEA到尾都保送到攞冠軍… 癲到呢」等等,連一句支持都冇,可見觀眾緣欠奉。

口罩小姐西童 呢張相七年前在討論區流傳,有指當時西童將相放社交網被網民流出。完全發育健全狀態引發熱話。
呢張相七年前在討論區流傳,有指當時西童將相放社交網被網民流出。完全發育健全狀態引發熱話。(圖片來源:westtung@ig)
口罩小姐西童 060號梁茜童,化名「聞西」當選冠軍,在官方發文公布口罩小姐三甲時,近萬網民派嬲。
060號梁茜童,化名「聞西」當選冠軍,在官方發文公布口罩小姐三甲時,近萬網民派嬲。(圖片來源:viu官方圖片)

西童自言由細被插大冇有怕

西童認為大多網民攻擊其外表,而冇人在乎過她付出的努力,甚至怪責傳媒助長歪風先令人腹背受敵,她覺得選口罩小姐唔係剩係靠樣,但傳媒一直用她去引戰,風氣令她覺得很差,例如有些標題是指她奪冠網民嬲爆,但她覺得傳媒該冠以正能量,而非插埋一份,西童亦自言從大學開始已被網民熱討,就算做空姐時都一直有人鬧她是「雞」唔正派等等,她覺得大部份人以著得性感、胸大就係雞呢個諗法去定義女性,對於被鬧是「雞」都冇感覺,因為唔係事實。

口罩小姐西童 西童早前曾上堂193主持的綜藝節目《戀講嘢》,露出四吋乳溝講大波被抨擊,夠晒出位。
西童早前曾上堂193主持的綜藝節目《戀講嘢》,露出四吋乳溝講大波被抨擊,夠晒出位。(圖片來源:戀講嘢影片截圖)
口罩小姐西童 因為曾上Viu節目,在口罩小姐選舉甄選期間寸嘴連連,但最終獲冠軍,網民質疑有造馬之嫌。
因為曾上Viu節目,在口罩小姐選舉甄選期間寸嘴連連,但最終獲冠軍,網民質疑有造馬之嫌。(圖片來源:westtung@ig)

露波有理

西童覺得自己既年輕又有身材,所以騷身材是做番自己鍾意的事,唔會理人點睇,就算被抨擊醜樣,她亦覺得冇辦法,但她樂觀認為呢班酸民先係真愛,因為他們事事跟得好貼好足,鬧足咁多年,係愛喎!仲多謝酸民留意佢。

點名講保錡

節目邀請了張敬軒、谷德昭同王丹妮擔任評判,ERROR有份做主持,西童表示從ERROR身上學到好多嘢,她指從銀幕看唔會知道他們有幾辛勞,但她係參賽者會清楚,而且還要在鏡頭前專業扮到好開心,西童特別點名自爆與保錡成日鬧交,幾乎見親都鬧,保錡會形容她是死𡃁妹,覺得她態度唔認真,然後西童「回敬」話保錡MK格,而其他ERROR成員就望住佢哋對鬧拒絕參戰。

口罩小姐西童 男團ERROR是口罩小姐選舉主持,搞氣氛搞笑無難度,亦是西童好欣賞他們的地方。
男團ERROR是口罩小姐選舉主持,搞氣氛搞笑無難度,亦是西童好欣賞他們的地方。(圖片來源:viu影片截圖)
口罩小姐西童 西童自爆經常同保錡頂嘴,「錯粉」會唔會好羨慕呢?
西童自爆經常同保錡頂嘴,「錯粉」會唔會好羨慕呢?(圖片來源:viu影片截圖)

關鍵詞
西童
圖片來源:ig@westtung