劉馬車怒斥香港電視旅遊節目單一:淨係識無限Loop!

流行娛樂

廣告

自今年1月回歸的劉馬車,在YouTube上再闖出名堂,早前涉無號碼布亂入渣馬,然後又表明自己想參選《造星5》但遭花姐打壓。在YouTube上又跳又唱,似乎十分想向演藝界發展。除此之外,亦有唔少影片是他在發癲,重回當時的「喪癲格」。

劉馬車怒斥香港電視旅遊節目單一:淨係識無限Loop!

劉馬車近日在YouTube設立「馬車哲學台」,當中有幾條影片都是講述自己對於香港的睇法,而其中一條是針對香港電視的旅游節目,他先是指出自己好鍾意去旅行,但因為冇錢所以無法實行,唯有睇旅遊節目止渴。而他亦點名批評了數個近期的旅游節目,當中包括J2的《自然系女子旅行》、TVB的《吃貨橫掃曼谷》以及HOY TV的《女遊日本》。

劉馬車
(圖片來源:YouTube@劉馬車)

馬車怒斥:露吓個波露吓身材!

他直言香港的旅遊節目「嚟嚟去去都係咁樣」、「搵幾條身材正啲嘅女飲飲食食」,然後又提到這些節目通常食飽之後就要去浸溫泉,然後再「露吓個波露吓身材」。劉馬車提到香港我旅遊節目就是如此單調,亦沒有任何變化。

劉馬車
(圖片來源:《自然系女子旅行》截圖)
劉馬車
(圖片來源:《自然系女子旅行》截圖)

評價最高為《自然系女子旅行》

他指節目從來不會介紹有什麼旅遊景點,有什麼值得去玩。而3個節目中他認為《自然系女子旅行》的評價最高,因為節目中的台灣妹好正,雖然都係睇女為主,但他指節目起碼有介紹一下其他活動。另外TVB的《吃貨橫掃曼谷》他亦指做得還好,起碼節目內容與名字符合,而女主持高海寧、彭慧中、陳星妤亦樣靚身材正。

劉馬車
(圖片來源:《吃貨橫掃曼谷》截圖)
劉馬車
(圖片來源:《吃貨橫掃曼谷》截圖)

痛批節目得食嘢係好膚淺!

他認為3個節目中最差便是HOY TV的《女遊日本》,他指成個節目都淨係「食食食」,而致命傷是節目女主持的顏值不佳,馬車直插「主持冇身材,乜嘢都露唔到!」。他指「香港旅遊節目真係好白痴,其實食嘢真係好膚淺嘅嘢」,認為不應該花重點在飲食介紹上,又指女主持唔使經常都露身材。他就指真正的旅游節目應該介紹多些景點。最後他希望HOY TV向他伸出橄欖枝,搵佢去拍旅遊節目,揚言「我OK㗎我!」。

劉馬車
(圖片來源:《女遊日本》截圖)
劉馬車
(圖片來源:《女遊日本》截圖)

睇睇馬車點講!

劉馬車為甚麼會在大陸被捕坐監?

劉馬車於2016年9月在大陸因犯下猥褻罪和猥褻兒童罪,被深圳市福田區人民法院判處有期徒刑2年6個月。之後劉馬車出獄後拍片表示自己會「洗水革面」做個有用的人,不料…詳情請看

劉馬車強勢回歸後有甚麼新搞作?

經過了3年,劉馬車預計將於2023年1月出獄,有網民就十分期待劉馬車出獄後能夠同Kenny嚟個跨世紀大合作。加上劉馬車歌聲了得,有指他將會參加新一屆《造星》…詳情請看

圖片來源:節目截圖,YouTube@劉馬車