劉馬車由歌手再轉型做畫家?!網民分析:真心唔差但內容好邪惡

流行娛樂

廣告

劉馬車於2023年1月出獄,並指自己希望向著「歌手之路」發展,日日拍片唱歌周街走,仲話要參加《全民造星V》。後來劉馬車再次入魔,又衰咸濕要入返去,7月23日暫時保釋外出等候再訊。劉馬車一出嚟又瘋狂拍片出歌,今次仲想轉型做埋畫家?
劉馬車 轉型 劉馬車歸來!自稱「善良的惡魔」連環出16條新片
(圖片來源:ig@carriagelau0415)

劉馬車轉型做埋畫家 網民:真心唔差 有個人特色

劉馬車保釋外出後搞作多多,除咗不斷唱歌之外,又同劉月平示愛,仲話要比幸福鄧月平!昨日26日,劉馬車又po出多幅畫作,似乎想轉型做埋畫家。劉馬車的畫作中有不同類型,如素描、自畫像、卡通以及漫畫等,唔少網民都驚呼劉馬車除咗行錯路之外,其實都算多才多藝「 劉馬車原來係畫畫天才」「估唔到佢畫啲畫有幾有故事性,唯一最大嘅問題係成個故事,佢都自我為中心以為自己係superstar」「有病真係聰明啲」「唱歌又ok、畫畫又ok」仲話劉馬車畫功贏咗唔少而家網絡畫家「啲色彩配搭又幾好 線條又清晰 睇得幾舒服」「用色都好好,家陣啲畫夠核鬼突,咪照賣錢出product」「又畫得幾好,我淨係識畫火柴人」「自問自己畫得差過佢好多」「原來海賊王係抄佢」不過都有網民認為麻麻地「似我中學嗰陣啲畫功」「希望佢喺監倉練多啲」「真心唔差 有個人特色」「如果你坐多陣,後面幾張係咪可以上埋色」

劉馬車 轉型 劉馬車歸來!自稱「善良的惡魔」連環出16條新片 仲有畫作
疑似劉馬車獄中自畫像!(圖片來源:ig@carriagelau0415)

網民分析畫作內容:其實都好魔鬼

唔少網民都有試圖去分析劉馬車的畫作,認為畫畫好反映到一個人的內心世界「睇得出劉馬車真係好自戀」「連畫啲公仔個樣都係白卡樣,留意吓啲公仔對眼,其實都好魔鬼,反映曬佢嘅內心」「張張啲人嘅眼都帶住邪惡」

大家又點睇?

劉馬車為甚麼會在大陸被捕坐監?

劉馬車於2016年9月在大陸因犯下猥褻罪和猥褻兒童罪,被深圳市福田區人民法院判處有期徒刑2年6個月。之後劉馬車出獄後拍片表示自己會「洗水革面」做個有用的人,不料…詳情請看

劉馬車強勢回歸後有甚麼新搞作?

經過了3年,劉馬車預計將於2023年1月出獄,有網民就十分期待劉馬車出獄後能夠同Kenny嚟個跨世紀大合作。加上劉馬車歌聲了得,有指他將會參加新一屆《造星》…詳情請看

圖片來源:ig@carriagelau0415