劉馬車收到頭號偶像打氣 羅力威望帶眼識人:呢樣嘢唔好做!

流行娛樂

廣告

今年1月放監後再度係YouTube復出嘅劉馬車,日前再有新搞作就係無選手布亂入渣馬,成功引起話題。眾所周知「劉馬車」亦是歌手羅力威嘅頭號粉絲,二人更曾公開合唱,又係房間貼滿對方嘅海報。琴晚劉馬車係IG就po出偶像羅力威係IG為自己打氣嘅訊息,搞到劉馬車好感動!
今年1月放監後再度係YouTube復出嘅劉馬車,係羅力威頭號粉絲
今年1月放監後再度係YouTube復出嘅劉馬車,係羅力威頭號粉絲(圖片來源:IG@carriagelau0415)
2009年劉馬車第一次見到偶像羅力威!
2009年劉馬車第一次見到偶像羅力威!(圖片來源:IG@carriagelau0415)

羅力威希望劉馬車帶眼識人:「觸犯法例嘅事唔好做」

羅力威係訊息中以「威哥哥」自居,先係多謝劉馬車嘅支持,表示知道對方一直有關注自己嘅音樂,「聽著你在演繹我的歌時,亦令我回憶起自己以往的音樂路,充滿感動。」佢仲話真心為劉馬車好,更寄語對方無論從事邊個行業,「尤其係娛樂圈發展的話,要自己好好判斷哪一些為你好,哪一些機會是能夠幫你,不要被人利用,也不利用人。」最後「威哥哥」更為劉馬車打氣,「觸犯法例嘅事唔好做,要正正當當去全力做,流過汗、流過淚、自己滿意,這才是男子漢,要學識好好保護自己 未來才可以保護身邊嘅人。」

羅力威係訊息以「威哥哥」自居,坦言每次見到劉馬車演繹自己嘅歌,就會諗起多年來嘅音樂路
羅力威係訊息以「威哥哥」自居,坦言每次見到劉馬車演繹自己嘅歌,就會諗起多年來嘅音樂路(圖片來源:IG@adasonlo)
羅力威希望劉馬車帶眼識人,唔好俾人利用亦唔好利用人!
羅力威希望劉馬車帶眼識人,唔好俾人利用亦唔好利用人!(圖片來源:IG@carriagelau0415)
「威哥哥」為劉馬車打氣,希望對方要學識好好保護自己,未來先可以保護身邊嘅人。
「威哥哥」為劉馬車打氣,希望對方要學識好好保護自己,未來先可以保護身邊嘅人。(圖片來源:IG@carriagelau0415)

對偶像同雨僑感到愧疚 劉馬車:「我的初心從來無變」

適逢琴日情人節「威哥哥」宣布再度榮升做爸爸,劉馬車睇完訊息都有感而發,出po多謝尊敬的「威哥哥」係自己生命中出現,「你的音樂陪伴著我成長,轉眼蔥蔥十四載,你已出了數張專輯,你已是兩個孩子的父親,我卻甚麼都還不是,一事無成,甚至一路以來受盡嘲熱諷、攻擊侮辱。」劉馬車坦言對「威哥哥」同雨僑姐姐感到愧疚,「我真的好想你知道,我的初心從來無變,我仍然是當年的那個軒仔,雖然很多son沙都轉向喜歡了其他歌手了,但我仍然一直都很喜歡你。」

劉馬車睇完偶像嘅訊息有感而發,仲話自己對威哥哥同雨喬好內疚。
劉馬車睇完偶像嘅訊息有感而發,仲話自己對威哥哥同雨喬好內疚。(圖片來源:IG@adasonlo)

劉馬車2023年誓要逆轉人生:要做出啲成績!

劉馬車最後表示呢幾年經歷太多,看透人情冷暖,而家已經大個仔唔會再糟蹋自己,令關心、愛自己嘅人感到失望,「2023我要做些成績出來,我一定要逆轉自己的人生!人爾虞我詐,是真或是假,有時候只能當作聽笑話,只要你和我,互相相信著,打敗流言是非!」

劉馬車仲話呢幾年睇盡人情冷暖,2023年誓要逆轉人生做出啲成績!
劉馬車仲話呢幾年睇盡人情冷暖,2023年誓要逆轉人生做出啲成績!(圖片來源:IG@carriagelau0415)

非首次公開對羅力威嘅愛!

其實劉馬車並非首次公開發表對羅力威嘅愛,早前佢放監後拍嘅youtube都有提到偶像,更表示對方係香港樂壇嘅一道清泉,唱功係樂壇中數一數二,「永遠在我心中長存!」有唔少網民睇到後都話羅力威人好好,笑言如果劉馬車反面,羅力威成為目標仲大鑊!

有唔少網民睇到後都話羅力威人好好,笑言如果劉馬車反面,成為目標仲大鑊!
有唔少網民睇到後都話羅力威人好好,笑言如果劉馬車反面,成為目標仲大鑊!(圖片來源:IG@carriagelau0415)

劉馬車為甚麼會在大陸被捕坐監?

劉馬車於2016年9月在大陸因犯下猥褻罪和猥褻兒童罪,被深圳市福田區人民法院判處有期徒刑2年6個月。之後劉馬車出獄後拍片表示自己會「洗水革面」做個有用的人,不料…詳情請看

劉馬車強勢回歸後有甚麼新搞作?

經過了3年,劉馬車預計將於2023年1月出獄,有網民就十分期待劉馬車出獄後能夠同Kenny嚟個跨世紀大合作。加上劉馬車歌聲了得,有指他將會參加新一屆《造星》…詳情請看

圖片來源:IG@adasonlo、IG@carriagelau0415