劉馬車準備踏入「Phase 3」 YouTube公開多謝囡囡 網民:妹妹仔要小心!

流行娛樂

廣告

劉馬車早前踩場ViuTV,大爆花姐要佢扮傻扮癲先可以入選《造星5》,而當時他都表示自己唔會再好似以前咁發癲,而係會好好面對人生。不過有網民就認為「真正」劉馬車返緊嚟,而且即將踏入「第三階段」,即又準備要入返去…

劉馬車準備踏入「Phase 3」 YouTube公開多謝囡囡 網民:妹妹仔要小心!

劉馬車自出獄以來,便開始出現在蘭桂坊的酒吧中,並表現自己的歌唱實力。而早前有網民分析過劉馬車分別有3大階段,首個階段是正常版劉馬車,並反省自己所做過的錯事,第2個階段則是開始怪責身邊的事物都是錯誤,網民指由渣馬事件及《造星》事件就能引證,而最後一個階段則是再次「大師兄歸位」發癲,並再次踏上舊路。

劉馬車
(圖片來源:YouTube@劉馬車)

「大師兄」再歸位!

而繼ViuTV事件後,馬車都自稱「大師兄歸位」,而自己昨日疑似飲醉之後拍片,嘲諷自己實力唔掂,又指「多謝花姐令我睇清呢個世界」,而且仲自摑數巴。不過事隔唔夠幾個鐘,唔知係咪因為酒醒的關係,突然又正常人上身並公開多謝一名囡囡。

劉馬車 喜怒無常
喜怒無常(圖片來源:YouTube@劉馬車)
劉馬車 自摑
自摑(圖片來源:YouTube@劉馬車)

獲囡囡鼓勵 重返正軌?

他在影片中提及該位囡囡透過IG DM的形式去鼓勵自己,仲大讚對方「人仔細細已經識咁多哲學道理」。最後更「道理大師」上身,轟花姐「好嘔心」,並且叫一眾在電腦面前的連登仔「出嚟睇吓個世界」,「追尋吓夢想」。

劉馬車 返到屋企又正常返
返到屋企又正常返(圖片來源:YouTube@劉馬車)
劉馬車
(圖片來源:YouTube@劉馬車)

馬車重回Phase 3

之後再出一條片「跌落凡間的天使~欣寶🧚‍♀️破地獄,將墮天地獄獸~劉馬車🧟‍♂️拉番上仙間」,指對方給予無限鼓勵,並Po出兩人的合照。有見及此,有唔少網民認為馬車又再次返到去當時「溝女」的妝態,同樣在YouTube不斷出片公開對女性示愛,網民都認為馬車已經再次返到去「第3階段」,並叫各位00後的妹妹仔要小心。

劉馬車
(圖片來源:YouTube@劉馬車)

劉馬車為甚麼會在大陸被捕坐監?

劉馬車於2016年9月在大陸因犯下猥褻罪和猥褻兒童罪,被深圳市福田區人民法院判處有期徒刑2年6個月。之後劉馬車出獄後拍片表示自己會「洗水革面」做個有用的人,不料…詳情請看

劉馬車強勢回歸後有甚麼新搞作?

經過了3年,劉馬車預計將於2023年1月出獄,有網民就十分期待劉馬車出獄後能夠同Kenny嚟個跨世紀大合作。加上劉馬車歌聲了得,有指他將會參加新一屆《造星》…詳情請看

圖片來源:YouTube@劉馬車