劉馬車事隔3年終出獄!狂出8條片預告回歸網民有讚有彈

流行娛樂

廣告

要講到YouTube界的風雲人物,未有Kenny之前就一定有「天水圍墮天地獄獸」劉馬車份,當年憑著「黐線佬」形象深入民心,不過劉馬車返內地後因為犯下數宗罪名而被捕,曾經歷入獄再出獄再入獄。而近日,佢終於刑滿出獄。

劉馬車事隔3年終出獄 狂出8條片預告回歸!

劉馬車於昨(20日)在個人YouTube頻道「劉馬車」上傳全新影片,不到一日已經吸逾20萬人觀看。而影片是講述自己終於出獄,片中不斷提及改變,直言自己當時的確係衝動累事,而入到去之後都相當後悔,又道自己傷了父親的心。他亦表示不想人生再留有遺憾,希望日後能夠好好做好自己。他更在影片中提及自己在獄中的苦況,直指當時因為頂撞獄警而遭暴力對待,直言「以為自己冇命出嚟!」他亦將自己舊有的影片都刪走,只留下新影片。

劉馬車
(圖片來源:YT@劉馬車)

望外界俾工作機會

然後分別在之後的時間內繼續上傳其餘8點片,預告自己將復出,希望外界能夠給予多些工作機會,仲放埋自己個WhatsApp出嚟啊!其中一條片中他就指將於大年初一下午4點出現在尖沙咀鐘樓,希望同觀眾「吹吓水同吹吓海風」。除此之外,他更係分享自己在獄中所畫的手稿,其畫功相當不錯,更獲唔少網民大讚。

劉馬車
(圖片來源:YT@劉馬車)
劉馬車
(圖片來源:YT@劉馬車)

長情馬車 依舊封羅力威做偶像

之後馬車再指一條片為「劉馬車談羅力威~香港樂壇嘅一道清泉,永遠在我心中長存!」,事隔咁多年,劉馬車依然係咁愛羅力威,仲大讚佢在樂壇中的唱功都是數一數二。仲上傳一條自己的原創歌曲《後悔藥》,網民大讚唱得唔錯,十分有實力。

劉馬車
(圖片來源:YT@劉馬車)
劉馬車
(圖片來源:YT@劉馬車)

網民有讚有彈

對於劉馬車的復出,有唔少網民都抱以取笑的心態,直言「啲演技已經變得爐火純青」,「熟識嘅對白~熟識嘅場景~」,「繼續用作品說話」等等。不過都有網民真心希望劉馬車悔改,認為其實佢唔用下面諗嘢,或者的確係可以在YouTube界發展到,甚至憑歌聲打入娛樂圈都唔出奇!

劉馬車
(圖片來源:YT@劉馬車)

聽聽馬車新歌

劉馬車為甚麼會在大陸被捕坐監?

劉馬車於2016年9月在大陸因犯下猥褻罪和猥褻兒童罪,被深圳市福田區人民法院判處有期徒刑2年6個月。之後劉馬車出獄後拍片表示自己會「洗水革面」做個有用的人,不料…詳情請看

劉馬車強勢回歸後有甚麼新搞作?

經過了3年,劉馬車預計將於2023年1月出獄,有網民就十分期待劉馬車出獄後能夠同Kenny嚟個跨世紀大合作。加上劉馬車歌聲了得,有指他將會參加新一屆《造星》…詳情請看

關鍵詞
劉馬車
圖片來源:YT@劉馬車