劉馬車2024強勢回歸!坐完監再出山又有新搞作?

流行娛樂

廣告

要講到YouTube界的風雲人物,未有Kenny之前就一定有「天水圍墮天地獄獸」劉馬車份,當年憑著「黐線佬」形象深入民心,不過劉馬車返內地後因為犯下數宗罪名而被捕,曾經歷入獄再出獄再入獄。而2023年,劉馬車終於要返香港了。

劉馬車2023年強勢回歸?!終於坐完監再出山

劉馬車於2011年期間因為上傳多條針對「石梓宏」同學的怒罵影片,並在片中做出破格行為繼而成名。之後劉馬車一直都在YouTube上分享一系列有咁黐線得咁黐線的影片,並且自封為「天水圍墮天地獄獸」,在YouTube界知名度十分高。

劉馬車
(圖片來源:YouTube影片截圖)

「用下面諗嘢」累事

不過劉馬車始終都係控制唔到「用下面諗嘢」,於2016年9月,因犯下猥褻罪和猥褻兒童罪,被深圳市福田區人民法院判處有期徒刑2年6個月。之後劉馬車出獄後拍片表示自己會「洗水革面」做個有用的人,不料在打工路上都勁坎坷,返工唔夠一日就俾人炒走,令佢再次暴走,又進入「癲佬Mode」。後來劉馬車回港後都多次在街頭騷擾女性,2019年7月15日再因犯強制猥褻罪於深圳被捕,2020年1月20日被深圳市南山區人民法院判處有期徒刑3年6個月,同年4月27日深圳市中階人民法院駁回其上訴。

劉馬車
(圖片來源:YouTube影片截圖)
劉馬車
(圖片來源:YouTube影片截圖)

網民期待劉馬車同Kenny世紀大合作?

經過了3年,劉馬車預計將於2023年1月出獄,針對劉馬車出獄,香港法庭已對其頒布通緝令,預計於深圳出獄後會被引渡至香港接受審訊。期間未知劉馬車是否會有機會再度拍片,不過有網民就十分期待劉馬車出獄後能夠同Kenny嚟個跨世紀大合作。

劉馬車
(圖片來源:YouTube@Kenny Chan (2022一定要得))

劉馬車歌聲了得?!

有網民更突破盲腸,知道劉馬車返到嚟之後都仲有機會要再坐監。不過有網民都記得劉馬車份人雖然經常黐線,但唱起歌上嚟都的確不錯,當年他的偶像便是羅力威,有網民直言:「整個逗號頭,化埋妝,憑佢身高歌喉應該可以參加造星7入20強」。

劉馬車
(圖片來源:YouTube影片截圖)

劉馬車為甚麼會在大陸被捕坐監?

劉馬車於2016年9月在大陸因犯下猥褻罪和猥褻兒童罪,被深圳市福田區人民法院判處有期徒刑2年6個月。之後劉馬車出獄後拍片表示自己會「洗水革面」做個有用的人,不料…詳情請看

劉馬車強勢回歸後有甚麼新搞作?

經過了3年,劉馬車預計將於2023年1月出獄,有網民就十分期待劉馬車出獄後能夠同Kenny嚟個跨世紀大合作。加上劉馬車歌聲了得,有指他將會參加新一屆《造星》…詳情請看

關鍵詞
劉馬車
圖片來源:影片截圖