劉馬車宣布參加《全民造星V》!自爆:Phoebus係我舊同學

流行娛樂

廣告

劉馬車於1月終於刑滿出獄,早前(20日)未過關前已經宣佈將回歸YouTube界,並指自己相當後悔當時的所作所為,希望在未來有更多的機會可以去發光發熱。他亦在大年初一終於回到香港,仲立即殺落尖沙咀海旁舉行「粉絲見面會」,連Kenny都有到場大撐仲世紀合照!

劉馬車有意備戰參加《全民造星V》 大爆:P1X3L Phoebus係我舊同學!

劉馬車在YouTube頻密地上傳影片,有影片提及自己希望社會各界能給予工作機會,並留下自己的電話號碼,他指出雖然受到不少網民的來電騷擾以及WhatsApp辱罵,但他都相信總會有好人出現。而他終於因為動人的歌聲令其有機會在蘭桂坊的一間酒吧中表演,仲話有唔少人鼓勵佢振作,叫馬車都繼續唱歌。

劉馬車 全民造星 劉馬車
(圖片來源:YouTube@劉馬車)
劉馬車 全民造星 劉馬車
(圖片來源:YouTube@劉馬車)

大爆自己同Phoebus係中同

之後劉馬車又在影片中提及,自己落老蘭並唔係為媾女,而係為唱歌,仲希望有更多觀眾可以去聽佢唱歌,他亦指很想自己能夠逆轉人生。馬車在影片中都提及:「我有諗過如果遲啲可以參加《全民造星V》又得唔得呢?雖然我知道呢個情況,ViuTV可能連海選都唔俾我過,呢啲都明白嘅。」馬車在影片中都提及自己同男子團體P1X3L的Phoebus吳啟洋是中學同學,直言:「人哋依家係一個偶像派歌手,可以搵好多錢嘅一個年青有為靚仔。」,「而我呢?覺得好唏噓!覺得自己唔應該係咁囉。」,講到劉馬車都相當感觸。

劉馬車 全民造星 劉馬車
(圖片來源:IG@phoebus_ng)

狂Po唱歌片獲大讚

劉馬車都在YouTube上Po出唔少自己唱歌的片段,其歌聲都引來一眾網民關注,仲大讚馬車的唱腔十分有料,如果好好訓練的確會是一個不錯的歌手。其實劉馬車以前到依家都一樣唱得,其在歌唱上的確有天賦異能,以前仲同過偶像羅力威一齊合唱!

劉馬車 全民造星 劉馬車
(圖片來源:YouTube@劉馬車)

仲有新原創歌:《我不介意你被別的男人睡》

超多Fans追隨劉馬車

冇諗過嘅係,的確有酒吧同Club有邀請劉馬車作為表演嘉賓,而他都會自己在IG上宣傳一番。劉馬車短短回港數日,已經在個人IG上收獲1.6萬的追蹤者,仲開埋自己個TG Group去邀請Fans加入傾計。早前在尖沙咀海旁舉行的「粉絲見面會」,亦有不少Fans追隨他,一時在海旁做成話題。

劉馬車 全民造星 劉馬車
(圖片來源:YouTube@劉馬車)
劉馬車 全民造星 劉馬車
(圖片來源:IG@carriagelau0415)

當年同羅力威合唱!

劉馬車為甚麼會在大陸被捕坐監?

劉馬車於2016年9月在大陸因犯下猥褻罪和猥褻兒童罪,被深圳市福田區人民法院判處有期徒刑2年6個月。之後劉馬車出獄後拍片表示自己會「洗水革面」做個有用的人,不料…詳情請看

劉馬車強勢回歸後有甚麼新搞作?

經過了3年,劉馬車預計將於2023年1月出獄,有網民就十分期待劉馬車出獄後能夠同Kenny嚟個跨世紀大合作。加上劉馬車歌聲了得,有指他將會參加新一屆《造星》…詳情請看

關鍵詞
劉馬車
圖片來源:YouTube@劉馬車