劉馬車20分鐘哭訴《全民造星5》被奚落 不滿花姐!

流行娛樂

廣告

剛出獄的劉馬車即瘋狂拍片,存在感同討論度再度爆升,又指自己會參加《全民造星5》。近日喺其YouTube頻道竟崩潰大爆自己與ViuTV高層的對話,並且控訴花姐要求自己扮癲佬。

劉馬車崩潰大哭 控訴花姐要求自己做癲佬

出獄後一直有心以歌手出道的劉馬車,早前頻頻上傳自己唱歌的影片,並且預告自己將會參加《全民造星5》。近日,劉馬車在個人Youtube頻道上傳一條名為「馬車崩潰了」的影片,劉馬車在影片中聲淚齊下地指:「我去《全民造星5》特登走到去電視台嗰度,即係自己去毛遂自薦,希望話畀機會我呀。咁但係ViuTV嗰度,阿花姐嗰啲,導演高層啦,就喺度笑我話『你算啦,嘩你真人幾正常㗎喎,你咁樣咁正常無意思啦,係咪呀。你如果痴線啲我哋或者都會考慮畀你(入圍)), 係咪呀?即係你上吓嚟,喂我哋電視有啲gimmick呀,即係可以吸引多啲人,如果你正正常常上嚟唱歌跳舞呀,使鬼要你咩!你又唔係靚仔,你白卡嘅,你就係一個痴線佬,你就應該做返人哋想你做嘅嘢!」

劉馬車 劉馬車早前聲淚齊下,控訴花姐同ViuTV高層唔俾機會自己,要自己繼續做癲佬!
劉馬車早前聲淚齊下,控訴花姐同ViuTV高層唔俾機會自己,要自己繼續做癲佬!(圖片來源:Youtube@劉馬車截圖)
劉馬車 花姐多年來一直擔任《全民造星》系列的監製,但在今年突然退任監製一職
花姐多年來一直擔任《全民造星》系列的監製,但在今年突然退任監製一職(圖片來源:ViuTV截圖)

一度情緒崩潰 慨歎自己做正常人冇利用價值

隨後,他繼續邊哭邊說:「原來我想正正常常去做啲嘢,係唔得㗎,人哋就係好似ViuTV呢啲,就係話想睇我痴線呀,要我痴線先有人睇。你地係咪真係好可憐好可悲呀?覺得自己要去癲,要去痴線,要去鬧人哋,要去糟質自己,要做呢啲嘢人哋先會想去睇我,先會肯畀機會我上個電視節目。咁我依家唔想做呢啲嘢吖嘛,我想做一個正路嘅人,做返啲自己真心想做嘅嘢,但原來就係唔得,人哋想睇你癲、睇你癡咗。想你行返回頭路,最好睇你又坐監喇,又畀人打喇,死咗去咁啲人就開心。」

劉馬車 劉馬車喊喊下又突然冷靜咗。
劉馬車喊喊下又突然冷靜咗。(圖片來源:Youtube@劉馬車截圖)
劉馬車 之後講到自己做正常人冇利用價值嘅時候,又開始崩潰大喊
之後講到自己做正常人冇利用價值嘅時候,又開始崩潰大喊(圖片來源:Youtube@劉馬車截圖)

網民認同花姐看法 劉馬車喊曬都唔收貨:又博同情

雖然劉馬車喊到眼淚鼻水都出曬嚟,有部分網民都有留言支持鼓勵劉馬車,但大部分網民都話唔收貨,認為劉馬車又再用同樣技倆來搏同情。同時亦有網民留言表示認同花姐和ViuTV高層的看法:「認真覺得你繼續拍番癲野比較好,起碼呢條路線你係最top,受眾一定係睇你,你拍其他野,例如唱歌,大把專業唱歌youtuber啦,好多自己出埋歌,有音樂團隊,人地點解要睇你」、「拍返依D味幾好,學咩人唱歌」、「就係鍾意睇呢d」等。

劉馬車
(圖片來源:網民留言截圖)
劉馬車
(圖片來源:網民留言截圖)
劉馬車
(圖片來源:網民留言截圖)
劉馬車
(圖片來源:網民留言截圖)
劉馬車
(圖片來源:網民留言截圖)
劉馬車
(圖片來源:網民留言截圖)
劉馬車
(圖片來源:網民留言截圖)
劉馬車
(圖片來源:網民留言截圖)

劉馬車刑滿出獄宣佈參加《全民造星5》

早前因犯下多宗罪而在內地被捕的劉馬車,近日終於刑滿出獄,出獄後的劉馬車馬上在個人YouTube頻道上傳影片公開近況。劉馬車在最新影片中表示會以行動去證明自己已經改變,並且表示自己有興趣參加《全民造星5》:「我希望可以成功逆轉我嘅人生,我有諗過如果我遲啲可以參加《全民造星5》又得唔得呢,但我知道我呢個情況,ViuTV連海選都唔會俾我海選。我好希望可以係2023年參加《全民造星》。」

劉馬車 劉馬車出獄後搞作多多,經常上傳自己唱歌嘅影片!
劉馬車出獄後搞作多多,經常上傳自己唱歌嘅影片!(圖片來源:IG@carriagelau0415)
劉馬車 劉馬車亦在IG亦不斷更新其近況,又開設TG群組邀請網友加入聊天
劉馬車亦在IG亦不斷更新其近況,又開設TG群組邀請網友加入聊天(圖片來源:IG@carriagelau0415)

公開自創歌 曾獲巴打們大讚:用作品說話

此外,劉馬車在出獄後亦在多條影片中提及到希望自己能夠靠自己的實力和作品,去報答每一個支持自己的人。早前,他在個人頻道中上傳的自創歌去《後悔藥》亦獲得網民大讚,認為無論歌詞、旋律還是歌喉都有一定的水準,更有網民認為劉馬車的實力比ViuTV旗下歌手優勝:「好聽過mirror」、「真心好聽過姜濤首鏡中鏡好多」、「真正用作品說話」等。

劉馬車 劉馬車早前上傳了深情唱出自創曲《後悔藥》的視頻,獲得網民大讚。
劉馬車早前上傳了深情唱出自創曲《後悔藥》的視頻,獲得網民大讚。(圖片來源:Youtube@劉馬車 截圖)
劉馬車
(圖片來源:網民留言截圖)
劉馬車
(圖片來源:網民留言截圖)
劉馬車
(圖片來源:網民留言截圖)
劉馬車
(圖片來源:網民留言截圖)
劉馬車
(圖片來源:網民留言截圖)
劉馬車
(圖片來源:網民留言截圖)

一齊睇劉馬車崩潰控訴花姐實況:

劉馬車真係喊到好委屈!

《全民造星5》入圍名單是?

ViuTV選秀節目《全民造星5》早前舉行優先場,除了MIRROR成員Lokman和ERROR成員肥仔之外,一班導師包括馮允謙、陳蕾等人有份出席。今次94位參賽者在優先場中率先亮相,勁歌熱舞之餘更大唱新歌,ViuTV於社交平台亦公開94位參賽者的造型照以及個人資料社交平台等…詳情請看

《全民造星5》有參賽者疑被爆黑材料?

《全民造星5》名單一公開後,隨即即有參賽者黑材料被公開,一位busker Oliver Ma馬賦馳喺旺角Busking時被網民擺上討論區聲討,指佢霸人哋個位無禮貌…詳情請看;更有網民就翻出94強中造型最騎呢三人幫,該三位參賽者唔止造型夠曬娛樂性,連網民嘅Mean爆留言都令人笑爆嘴…詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:Youtube@劉馬車 截圖、網民留言截圖、IG@carriagelau0415資料或影片來源:原文刊於東方新地