劉馬車自封「行為藝術家」 保錡撐馬車《造星5》一定入到20強!

流行娛樂

廣告

劉馬車自從在1月頭出獄之後,就再次踏上YouTuber的生涯,除了對住鏡頭不斷噏之外,他亦開始在YouTube上面出片唱cover以及上傳原創歌曲等等,仲被一眾網民讚其唱功唔差,仲好過某啲明星。

劉馬車自封「行為藝術家」 保錡預撐馬車《造星5》一定入到20強!

劉馬車近日在YouTube上傳一條「當年嘅Youtube四大癲王{龍馬幣丁}如今只剩下馬車一人,馬車發出召喚,希望大師兄們可以陸續歸位!」的影片,當中提及自己全盛時期年代的YouTube畀猛人。當中所提及的人物分別為龍心、劉馬車,幣少,以為有「女版大J」之稱的大丁(龍心當時女朋友)。

劉馬車 他指自己的生活十分苦悶。
(圖片來源:YouTube@見小 Dragonheart 曰明 The Authentic Blogger)
劉馬車
(圖片來源:Facebook@幣少爺-新世代礦業)
劉馬車
(圖片來源:YouTube截圖)

自稱唔想做「平凡人」

劉馬車在影片中自詡為「行為藝術家」,並指自己「唔想同平凡人一樣」,就算自己所做之事是非主流,但仍然都希望去堅持做。又指自己因為做了非主流之事而被外界認為是「白卡」,嘲「香港之所以變成咁,好大部分係你哋自己做成。」,「外國人好跳脫㗎!唔會話行為藝術家係癲!」。

劉馬車
(圖片來源:YouTube@劉馬車)

經典大叫再回歸

之後馬車再嘲笑指「依家個啲Kenny、勇狗之流竟然都可以成為YouTube頂流,我有時就會覺得好好笑。我可以做返以前嘅癲嘢,但因為我經歷咗太多,我做唔到囉」之後馬車想再次召喚當年的「4大癲王」歸位,大讚龍心同幣少都十分有智慧,真人也很正常,而大丁則是一個十分善良的女子。最後就呼籲觀眾在世上要不留遺憾,再用大叫作結。

劉馬車
(圖片來源:YouTube@劉馬車)

保錡撐馬車參加《全民造星V》?

劉馬車亦po出一條影片提及保錡鼓勵自己參加《全民造星v》,仲自稱保錡有對自己說道:「而劉馬車你應該參加《全民造星V》,你起碼入到20強!」。不過就有網民唔信,就希望保錡出來回應同澄清一下,但都有網民指出保錡在未出道前,保錡的個人YouTube頻道有時常同馬車一同拍片。

劉馬車
(圖片來源:YouTube@
劉馬車)

劉馬車為甚麼會在大陸被捕坐監?

劉馬車於2016年9月在大陸因犯下猥褻罪和猥褻兒童罪,被深圳市福田區人民法院判處有期徒刑2年6個月。之後劉馬車出獄後拍片表示自己會「洗水革面」做個有用的人,不料…詳情請看

劉馬車強勢回歸後有甚麼新搞作?

經過了3年,劉馬車預計將於2023年1月出獄,有網民就十分期待劉馬車出獄後能夠同Kenny嚟個跨世紀大合作。加上劉馬車歌聲了得,有指他將會參加新一屆《造星》…詳情請看

圖片來源:YouTube截圖