冇人性教育|節目話題愈來愈重口味?波波黃婧靈親自示範「創意體位」!

流行娛樂

廣告

由大膽、言行出眾的波波黃婧靈J2台主持的《冇人性教育》討論話題愈來愈破格出位。近日最新一集講到「創意性愛體位」同埋「性癖好」等,今次波波仲親身上陣示範,施展渾身解數,用埋腳示範,連其他主持都叫晒舒服!
冇人性教育
(圖片來源:youtube@
TVB USA Official)
冇人性教育
(圖片來源:ig@krysellawong)

《冇人性教育》:「創意性愛體位」波波教你玩腳

最新一集的《冇人性教育》講到「創意性愛體位」,包括背後式女上男下、萬字夾等。波波即刻同女主持故敏芝 (Karen) 示範,引嚟全埸尖叫聲不斷,波波示範時仲講解女性如有後腰線「腰有個凹陷位仲正!」波波上咗Karen身上示範後仲有少少「坐唔定」不斷想郁嚟郁去,真係活潑!扮做男性體位瞓於地上的Karen就大讚真係好舒服「做男人好幸福!」之後波波仲同Karen示範另一個體位「萬字夾」,波波將對腳放於Karen的膊頭上,差啲走光!之後又講到唔同的性癖好時,要做戀足癖的動作,波波又落埸親自示範。波波一做就表現佢出熟練的技巧,大教應該如何正確使用腳部令件事做得更好,一直面不改容,仲令對手大讚「好舒服!」

冇人性教育
(圖片來源:youtube@TVB USA Official)
冇人性教育 波波同女主持故敏芝 Karen) 示範背後式女上男下
波波同女主持故敏芝 (Karen) 示範背後式女上男下(圖片來源:youtube@TVB USA Official)
冇人性教育 Karen大叫好正
Karen大叫好正(圖片來源:youtube@TVB USA Official)
冇人性教育 萬字夾式體位
萬字夾式體位(圖片來源:youtube@TVB USA Official)
冇人性教育 萬字夾式體位
萬字夾式體位(圖片來源:youtube@TVB USA Official)
冇人性教育 波波教你玩腳
波波教你玩腳(圖片來源:youtube@TVB USA Official)
冇人性教育 大讚好舒服
大讚好舒服(圖片來源:youtube@TVB USA Official)

「8樣特殊性癖好」

後來節目亦大講「8樣特殊性癖好」包括:戀物、露體、易服、偷竊、磨擦/痴漢、戀童、施虐、受虐,其次仲有無咁普遍的戀屍癖,節目真係非常重口味!專家仲教大家點分性上癮的特徵。

  1. 不能自控地進行與性有關的行為
  2. 持續地進行與性有關的行為
  3. 癮起時會手震、心悸、冒汗
  4. 情緒容易被性有關的行為波動
  5. 因性行為而忽略社交生活、工作
  6. 對家人、朋友或伴侶造成困擾
    冇人性教育 「8樣特殊性癖好」
    「8樣特殊性癖好」(圖片來源:youtube@TVB USA Official)
    冇人性教育 性上癮的特徵
    性上癮的特徵(圖片來源:youtube@TVB USA Official)

雖然節目教唔少有關正確的性知識,不過普遍網民就似乎唔多受落,評論「2個台係度鬥cheap」。

圖片來源:youtube@TVB USA Official,ig@krysellawong