全民造星3|疑似張凱娸KiKi交歡影片真相 原來係出軌被捉!

流行娛樂

廣告

近日因《全民造星III》而為人熟悉的張凱娸KiKi疑似流出交歡影片,惹起網民熱討,當事人未有回應,但一眾網民除咗起底男方之外仲起埋成件事真正的來龍去脈?原來kiki真係出軌而被人流出影片?本來支持kiki的網民立即倒戈相向!

KiKi 張凱娸
(圖片來源:ig@kikicheungg)

網民起初爆料:KiKi係受害者 俾人帽仲要爆埋條片

疑似張凱娸KiKi的交歡片流出後,唔少網民即起底同搵流出真相,當時有網民就爆料指kiki係受害者的說法「其實條女先係受害者,條仔派帽俾佢,仲要玩流出,而家個個blame條女」「條女好x慘,同條仔拍拖5年點知比人帽,再過多幾個月條仔就搞大咗第三者個肚結埋婚」因此有唔少網民對kiki今次的影片流出事件都深表同情,仲紛紛到kiki的ig留言表示支持,認為佢無錯「support」「唔好抽水啦,佢又唔係派帽搞啲不倫關係,都係情侶間嘅活動被流出姐,都冇傷天害理吖」「支持你」「加油kiki」「你冇錯 唔好怪自己」

KiKi 張凱娸
(圖片來源:lihkg討論區截圖)
KiKi
(圖片來源:lihkg討論區截圖)
KiKi 張凱娸
kiki ig 好多粉絲留言支持(圖片來源:ig@kikicheungg)

網民推查真相 原來係kiki出軌在先?

事件過後,網民搵到KiKi曾於2020年上過森美的電台節目《公子會》,當時KiKi就被邀為嘉賓,講到自己曾經出軌的事!當時正有一位交往5年的圈外男朋友,分手後一個月該男友就立即與其他人結婚,猜測結婚原因係有咗bb。主持問到係咪因為男方偷食有bb而結婚,KiKi一口咬定唔係。KiKi指出當時感情出現好多問題,男方又成日唔理自己,而飲酒時認識了一位外籍男士,覺得佢好靚仔又對自己好,KiKi就因為一時衝動加飲大咗偷食咗呢位德國外籍男,佢事後都好後悔,亦指出偷食事件被男方發現,但當刻的KiKi指出自己仍然不知道男方是如何發現佢偷食,森美就問係咪當時男方發現咗kiki同出軌對象德國男士的照片等等,KIKI當時仲一口否認指自己唔會做呢啲嘢,指最後男方只拋下一句德國男「大口」而令佢知道KiKi出軌。交歡片影片中正正就係與一位外籍男士交歡!網民即刻推敲整件事,其實係KiKi出軌男方,男方先係真正的受害者,而佢當時點解發現KiKi出軌應該就係因為呢條影片!唔少網民慨嘆做得MC的MV女主角都有出軌疑雲。不過當事人就未有任何回應,可能一切都只係網民的猜測?

KiKi
(圖片來源:903《公子會》節目截圖)
KiKi
(圖片來源:lihkg討論區截圖)

重溫疑似KIKI交歡影片流出事件

交歡片段中一男一女在肉搏糾纏,男方疑似為外籍人士,一邊與女方交歡一邊拎住手機自拍,2人不時望鏡頭,女方似乎都知道拍攝中。畫面雖然未係非常清晰,不過網民仍從女方的身形、外貌推斷為KiKi,網民仲迅速搵到男方ig!男方似乎為混血兒,係kiki的舊愛,據知現時男方已經結婚有家室。

詳細文章:全民造星III︳疑似張凱娸KiKi交歡影片流出 網民:佢無錯!

張凱娸與這位外籍人士是什麼關係?

有網民估計,男方似乎為混血兒,係kiki的舊愛,據知現時男方已經…詳情請看

張凱娸知道有拍片嗎?

交歡片段中一男一女在肉搏糾纏,一邊與女方交歡一邊拎住手機自拍,2人…詳情請看

圖片來源:lihkg討論區截圖,ig@kikicheungg