全民造星5|開始接受報名 玩國際化 網民普遍唔睇好!

流行娛樂

廣告

ViuTV的選秀節目《全民造星》一向引人熱討,天團Mirror同女團collar都係因此節目而誕生,聲勢一時無兩。據知ViuTV已開始籌備《全民造星5》,早前傳出改回全男班,似乎想再次打造男團,而且仲派出MIRROR成員去英國及美國等地招兵買馬,唔通想拓展海外市場吸靚仔鬼佬?!今日(15日)的記者會,花姐仲俾貼士今屆想搵咩男偶像!
全民造星
(圖片來源:fb@ViuTV)
全民造星
(圖片來源:fb@ViuTV)

《全民造星V》記者會FB LIVE 花姐俾貼士

今日起至8月11日開始接受報名,籌備全男班的《全民造星5》,玩國際化,加入海外招兵環節。記者會搵嚟Error dee、肥仔上嚟玩參加時同出道後的對比照。花姐仲俾貼士,今年未必揀靚仔,以error做例子,話才華重要過樣,提醒要自己把握機會。

全民造星
(圖片來源:fb@ViuTV)
全民造星
(圖片來源:fb@ViuTV)

網民唔睇好《全民造星V》:又係同一條formula

ViuTV於昨日宣佈今日(15日)下午2:30搞facebook《全民造星V》記者會,唔少網民都非常期待嚟緊第5季的「三地招募,世一男偶像」。不過有網民就表示不停搞,之前嗰啲都未捧紅「應該停吓,捧好2至4屆嘅藝人先,物極必反呀」「好多新人舊人都未坐穩,叫佢地去揀卒返嚟頂死自己?」「如果又係同一條formula 去分組, 派導師帶, 拍各組內部中間有矛盾,然後和好去表演,淘汰組員依依不捨淚別….大佬拍咗四季都係咁, 同一條橋唔好出第五次啦好悶」「其實真的要停一停,先好好支援咗現在個幾組藝人先再開都未遲,若果年年都開,到頭來搞到青黃不接,何苦呢」「期待不死芳芳強勢回歸」「做到爛先收手。」

全民造星5 MIRROR是《全民造星》的生招牌,今次親自出馬飛去外國尋找小師弟。
(圖片來源:[email protected]
全民造星
(圖片來源:《全民造星II》節目截圖)
全民造星
(圖片來源:全民造星IV》截圖)

《全民造星V》花姐俾了什麼貼士?

《全民造星V》記者會中,花姐指今年未必揀靚仔,以error做例子,話最重要的是…詳情請看

《全民造星V》什麼時候可以報名?

《全民造星V》由今日起至…詳情請看

圖片來源:fb@ViuTV,《全民造星》節目截圖,[email protected]