《全民造星3》陳康琪(Odi)跳唱一般兼態度極差 網友瘋狂狙擊:全世界欠咗佢咁!

流行娛樂

廣告

全民造星3陳康琪(Odi)於上周四(12/11)在節目中出場表演跳唱,雖然陳康琪(Odi)是女團Bingo成員之一,亦擁有42吋長腿,但無論唱歌抑或是跳舞的水平麻麻,再加上說話態度十分傲漫,令不少網友反感,甚至在網上成立創立「反odi大聯盟」。
撰文:八卦妹|圖片來源:全民造星3截圖、陳康琪(Odi)IG、彭秀慧IG

《全民造星3》陳康琪(Odi)跳唱麻麻竟入圍 一眾參賽者嘩然

《全民造星3》自開播以來,無論是節目監製花姐(黃慧君)、導師彭秀慧及林二汶、評審Eric Kwok、卓韻芝、Joey Tang,甚至是參賽者都是網友的熱討話題,而上周四所播出的一集,女團Bingo成員之一的陳康琪(Odi)於節目中,出場表演跳唱,擁有42吋長腿的她,光是外表都已可以引起話題。

陳康琪(Odi)面試時的情況
陳康琪(Odi)面試時的情況

之不過,當她開聲唱歌跳舞後,實力強差人意,就連在幕後的花姐都忍不住大爆一句:「呢啲真係唔好留咁耐,有腿都唔掂!」陳康琪(Odi)表演完後,竟獲得兩盞藍燈,台前幕後以及一眾參賽者都大感嘩然,之不過幕後的二汶及彭秀慧卻沒有選擇她,花姐亦皺眉表示:「好難湊呀呢條女!」

 

陳康琪(Odi)在台上埋怨 疑似暗串另一位前BINGO成員

主持人強尼幕後兩位導師未有按燈搶人,就隨之發言,好讓導師可以繼續考慮,而陳康琪(Odi)聽到強尼的說話後就持咪埋怨:「因為呢,Bingo原本係5個人,講真,我同卡文係逗留得最耐,我哋兩個都好迷失,因為我哋唔知點解都好似要由頭重新來過所有嘢,但每當做到有少少成績,就會有人想走囉!」此番說話,疑似是暗串已入圍的前BINGO成員夏子涓,而同時畫面亦有影住夏子涓;但陳康琪(Odi)這番埋怨的說話,就引來強尼一句:「會唔會係因為你難夾?」她即回答指自己已有好多事情,都已經十分遷就,當她說完後,彭秀慧亦按掣把她列入其隊伍之內。

陳康琪(Odi)態度極差 令網友反感瘋狂狙擊:全世界欠咗佢咁!

當晚節目完結後,不少網友均分別在ViuTV的官方Facebook、討論區等留言鬧爆,指陳康琪(Odi)的態度極差:「好八婆,唔鐘意」、「都唔知有無搞錯,咩世界咁都入到圍」、「衰格、唱歌衰、跳舞衰」,甚至有網友直接在討論區上以「追擊odi」為題,可見網友有多不喜歡。
《全民造星3》陳康琪(Odi)跳唱一般兼態度極差 網友瘋狂狙擊:全世界欠咗佢咁!

陳康琪(Odi)發長文回應

陳康琪(Odi)隨後亦有在個人社交網站上發文大講自己感受:「沉澱、抽離、觀察,不足的地方很多。但解釋亦無補於事,感恩尚有機會。那就從這裏出發,重建成為更好的表演者。#全民造星3」,而作為她的導師彭秀慧亦有在個人社交網上發出長文:「如果有啲人係天生有觀眾緣或者親和力,容易喺冇特別原因之下就得到觀眾歡心,咁呢個女子,絕對唔係呢一類。現實係殘酷嘅,即使佢有天賦嘅身形,(條腿真係好長呀~~),佢的確係不容易討好觀眾。睇埋佢Casting同Pre round 嘅表現,仲有佢嘅言談,只係得到「棘手」兩個字。節目出街,我知道好多觀眾都對佢有意見,雖然參加得比賽就預咗接受任何唔需要負責任嘅大衆反應,但係要承受所有說話一啲都唔容易,心理壓力可想而知。講番轉頭,既然評判覺得佢可以入圍,我選擇撳燈,其中一個原因係,作為一個有教學經驗嘅導師,我希望我可以改變佢一啲嘢,除咗表演技巧,仲有表達同思考。參加造星唔單只係藝人再發力嘅機會,因為有導師,所以亦係一個吸收同改變嘅旅程,無論每一個組員行到幾遠,我希望大家會袋走一啲嘢。呢個亦係點解我鍾意教學,享受教學,唔會放棄教學嘅原因。所以,雖然現實係殘酷,但係我哋只能夠面對現實,搵更好嘅方法行落去。俾個機會Odi,又俾個機會我,睇落去,睇下呢個女子可以同我行到幾遠。最緊要,一齊行。」

陳康琪(Odi)隨後亦有在個人社交網站上發文大講自己感受
陳康琪(Odi)隨後亦有在個人社交網站上發文大講自己感受
導師彭秀慧亦有在個人社交網上發出長文:「如果有啲人係天生有觀眾緣或者親和力,容易喺冇特別原因之下就得到觀眾歡心,咁呢個女子,絕對唔係呢一類」
導師彭秀慧亦有在個人社交網上發出長文:「如果有啲人係天生有觀眾緣或者親和力,容易喺冇特別原因之下就得到觀眾歡心,咁呢個女子,絕對唔係呢一類」