《全民造星3》Manson所屬A3組落敗Dilys得3票被foul 全民嬲爆:B組根本勝之不武!

流行娛樂

廣告

《全民造星3》Manson所屬A3組及Kiki所屬的B1組進行Dance Battle,昨晚五位評判以3藍2紅的賽果,宣布Manson所屬A3組落敗,結果一出,台前幕後均大感愕然,甚至Alton當著鏡頭面說:「《全民造星》真係唔會令人失望!你估唔到」暗示賽果出乎意料之外,由於A3組落敗暗票機制啟動,Dilys得3票即被foul,不少網友看到後均紛紛大鬧:「你哋叫全民造馬好過啦 仲造咩星姐」、「B組勝之不武,賽後仲即場慶祝飲酒,好令人反感。」

撰文:八卦妹|圖片來源:ViuTV Facebook、《全民造星3》截圖|影片來源:ViuTV

《全民造星3》Manson所屬A3組超班演出

《全民造星3》小組賽中,林二汶的A3組成員Manson、顧定軒、Buber、Travis及Dilys,是以藝術舞蹈結合唱歌和演戲來作為自選表演,由於不是大眾主流風險極高,但他們依然齊心向前,終獲得評判們的讚賞;反觀B1組的自選項目中,眾人先後失準,先有阿丁一開聲就走音,及後就到Timo在演唱Rap時忘詞「甩咀」,令一眾的評判都指他們整Team人都有種貌合神離的感覺,且整體表演都不好看

《全民造星3》Manson所屬A3組落敗Dilys得3票被foul 全民嬲爆:B組根本勝之不武!

 

相關文章:

《全民造星3》Timo表現失準兼小氣令粉絲失望 網友:太自以為是,又咁小氣點做男人!

A3組以3:2賽果落敗 Dilys得3票被foul

最後的Dance Battle中,B1的成員基本都有穩紮的跳舞底子,而A3組卻是跳舞初哥,之不過A3組依然投入同努力,希望評判們可以見到;去到最後宣布賽果,五位評判以3藍2紅的賽果,宣布Manson所屬A3組落敗,而結果一出的同時,台前幕後不論是工作人員、導師,抑或參賽者都大感愕然,甚至Alton當著鏡頭面說:「《全民造星》真係唔會令人失望!你估唔到」暗示賽果出乎意料之外。

最後的Dance Battle中,B1的成員基本都有穩紮的跳舞底子,而A3組卻是跳舞初哥
最後的Dance Battle中,B1的成員基本都有穩紮的跳舞底子,而A3組卻是跳舞初哥

 

由於A3組落敗暗票機制啟動,Dilys得3票即被foul,Dilys流淚表示:「能夠參加同走到呢一步已經覺得好感恩,即係我覺得我有好多不足,同仲可以努力的地方,同時亦好多謝同組的組員。」導師林二汶亦有到台後與A3組成員見面,還鼓勵A3成員:「呢個對你地來講係打擊,對我都係,但留意返,評判係無否定大家第一個項目的表演,呢個表演係全個節目裡面最深刻,不可以用輸贏來判斷大家的努力有無白費,絕對唔可以,我唔容許。」當林二汶返回等候區時,都忍不住對鏡頭說:「你可唔可以話比我聽,點解好都輸呀?可能係唔係,呢個係我嘅學員?」

由於A3組落敗暗票機制啟動,Dilys得3票即被foul
由於A3組落敗暗票機制啟動,Dilys得3票即被foul

 

全民嬲爆:B組根本勝之不武!

有不少網友得悉賽果之後,都紛紛嬲爆,指B1組根本是勝之不武,節目製作組完全是「造馬」:「Timo嗰邊唱得好_難聽」、「B組勝之不武,賽後仲即場慶祝飲酒,好令人反感。」、「如果人態度唔得,贏幾多次都冇意思」、「改名全民造馬啦!啲評判都雙重標準嘅!」

 

圖片來源:ViuTV Facebook、《全民造星3》截圖|影片來源:ViuTV