《全民造星3》葉小妍演出極差瀨死唔走被卓韻芝鬧爆 網友:醒下啦,都咁大個人啦!

流行娛樂

廣告

《全民造星3》最新一集(10/11)中,葉小妍(小妍)可謂最掀話題,因在甫出場時就突然叫停,令全場人大感驚訝,而在自彈自唱方面,就更加令人難受,不但咬字不清且音準奇差,評審一致紅燈Out出局,但葉小妍竟然瀨死唔走,還即場爆喊求情,卓韻芝看到當場發火鬧爆。

 

撰文:八卦妹|圖片來源:全民造星3截圖、葉小妍IG、ViuTV Facebook 截圖|影片來源:YouTube

全民造星3》葉小妍演出極差 全場驚訝

全民造星3》昨晚(10/11)一集,最令大家熱烈討論,必定是甫出場的參賽者葉小妍(小妍),全因她一開始唱了兩句,跟住就叫將表演叫煞停,說要先要表演一個魔術,並在短短數秒內變出一個結他Pick,頓時令全場人大感驚訝,就連在幕後看電視的花姐都寸爆:「多謝你呢個開場白喎!」

《全民造星III》葉小妍演出極差瀨死唔走被卓韻芝鬧爆 網友:醒下啦,都咁大個人啦!
葉小妍(小妍)一出場就叫停比賽,仲話要先表演魔術比大家睇喎

 

及後,葉小妍表演Avril Lavigne的歌曲《My Happy Ending》更是令人大感難受,不但咬字不清且音準奇差,評審一致紅燈Out出局,但葉小妍竟然瀨死唔走,還即場爆喊求情:「求下你呀,我會做好啲!我彈結他彈到全部啲手指都腫晒!」評審之一的卓韻芝看到當場發火鬧爆:「你唱英文歌,一個英文字都咬唔正,你點解唔聽下自己唱成點呀?剛才嗰一分幾鐘,我覺得好難受」、「每一個人其實都好努力㗎,呢一度坐係度嗰啲呢,走咗嗰啲呢,佢哋無努力咩?唔好啦!」

 

《全民造星III》葉小妍演出極差瀨死唔走被卓韻芝鬧爆 網友:醒下啦,都咁大個人啦!
葉小妍表演Avril Lavigne的歌曲《My Happy Ending》

 

網友看到後即時在網上狠批:醒下啦,都咁大個人啦!

有不少網友看到葉小妍的演出後,都紛紛發言狠批:「醒下啦 都咁大個人啦⋯⋯」、「其實輸咗就輸咗,應該裝備好自己,有機會重新再來,死”lur”好難睇」、「失控落淚?佢完全係扮喊,一滴眼淚都無ka wor」、「叫家長帶番佢走」、「呢D咁嘅粉紅女,討厭」

 

相關文章:

《全民造星3》葉小妍黑歷史多籮籮 曾被踢爆扮純情兼有疑似不雅影片流出

 

其他《全民造星III》文章:

【全民造星3】花姐鬧爆袁晴晴冇樣冇實力 Coco負面新聞一籮籮

《全民造星III》參賽者江宏基Timothy跳街舞超搶Fo 被網友封為「跳舞嫩版柳俊江」:有水準兼有魅力!