元朗千色匯29歲女涉偷雞飯牛奶被捕 網民極速翻查資料原來係佢!

流行娛樂

廣告

昨日(1日)正正為黃金周開始,唔少中國遊客都湧現香港街頭,正所謂「生意好呀!」。不過在元朗千色匯卻有一單新聞引人注目,便是一名29歲女涉偷百元雞飯牛奶被捕,事後發現原來仲係一名KOL。

元朗千色匯29歲女涉偷雞飯牛奶被捕 網民極速翻查資料原來係佢!

昨日(1日),在元朗教育路1號千色匯超市位置,有一位29歲女子被捕,她涉嫌偷取超市兩盒分別$20多元及$40多元的奶、及一盒$20多元的雞飯,當場被保安斷正,警方到場後將該名女子當場補獲。

元朗
(圖片來源:官方網站)

被捕女子為近10萬Fans KOL

據悉,被捕女子為一名當紅KOL,在IG上擁有接近10萬的追蹤人數,而且更在IG上不時發放性感照片,其身材都相當傲人,泳衣照更是煞食。據了解該名KOL亦非首次偷竊,已經是有前科。網民就不解為何身為公眾人士仍要偷價值只有百元的貨品,有其餘網民就解釋因為有前科,「可能有病都唔出奇」。

元朗
(圖片來源:涉事者IG)
元朗
(圖片來源:涉事者IG)

一絲不掛照片流出

該名KOL除了不時post出性感相之外,曾經更有流出過極大尺度的照片,相信是幾年前拍攝,照片中幾乎是一絲不掛「睇全相」,而照片的眼神相當「迷離」。不過有網民就留意到照片女主人的手臂似是有瘀痕,對其瘀痕都出現有無限的不同猜想。對於照片再次流出,唔少網民都針對照片中的女主角去作評論,有唔少網民都認同女主角的上圍雖然傲人,但係太過「墮」。

元朗
(圖片來源:Telegram群組)

曾因身材太好失守「露暈」

而她因為上圍太過傲人,更曾在穿著比堅尼時疑似走位露暈,不過之後她事後急急腳刪片之後解釋只是泳衣走位,但無「露暈」:「條片係想表達運動完即刻補充到能量嗰刻,玩完wakesurf上水冇留意有摺㾗,我都有睇番條片同放大過只係陰影。post前都得到飲品公司approval先post嘅,之前諗過出遮住嘅片,但公司覺得太突兀先出原片,不過最後飲品公司見太多輿論所以要DEL條片」。

元朗
(圖片來源:涉事者IG)
元朗
(圖片來源:涉事者IG)

IG性感照

關鍵詞
元朗KOL
圖片來源:IG,官方圖片