【保錡風雲】ERROR成員與保錡不和有跡可尋?三子食飯冇約保錡

流行娛樂

廣告

【保錡風雲】ViuTV《全民造星》捧出搞笑組合ERROR和跳唱男團MIRROR,一個是搞笑風格,一個是偶像路線,而網友也十分喜歡ERROR四子,受歡迎程度不比MIRROR低。近日因保錡不生性,他自罰自己宣佈暫別,其他成員雖已表示支持兄弟,但其實成員間不和有跡可尋,即刻睇睇咩事!

撰文:Lmc |圖片來源:ERROR@IG、193@IG、保錡@IG、ViuTV|編輯:海月

193曾大呻ERROR之名局限發展

不少廣告商都很喜歡ERROR,四子在ViuTV也陸續有節目出街。不過成員193去年曾發長文,大呻ERROR之名局限發展,他留言提到:「ERROR局限咗好多嘢,人哋總會覺得我哋騎呢、巖巉、樣衰、搞笑、甚至無腦。喂!大佬我喺英國讀心理學㗎,但冇人會搵我去做正經節目……我知道ERROR成軍嘅時候就係ERROR。之後有排都見我唔到㗎啦,我手頭上嘅工作已經完成晒。失業中的193上。」之後他向傳媒解釋,指當時只是純粹呻吓。

 

保錡直言:我Unfollow咗193

對於193發文大呻,隊友保錡就立即表示:「我Unfollow咗佢。」雖然不知道是認真還是講笑,但此舉又疑似想向193劃清界線。成員肥仔梁業就為193打圓場,表示:「只係炒作伎倆,因為193出完Post就有兩個節目出街。」而193也解釋當時只是不開心,打出來抒發一下,個人會舒服好多,但之後會後悔。

【保錡風雲】ERROR成員與保錡不和有跡可尋?三子食飯冇約保錡

三子食飯冇預保錡

保錡自從被爆與性感女神沙律拍拖向爆粗鬧網友後,負面聲音不絕。ERROR三子相約食飯打邊爐,但沒有保錡份。三子食長腳蟹食得津津有味似乎相當開心,阿Dee突然爆出一句:「好X肥美。」193馬上大叫不要爆粗,疑似暗寸保錡粗鬧網友。

【保錡風雲】ERROR成員與保錡不和有跡可尋?三子食飯冇約保錡