何詩蓓奪200米金牌 連登仔:點解愈來愈大隻 會唔會太屈?

流行娛樂

廣告

香港泳將何詩蓓在多哈世界游泳錦標賽的女子200米自由泳項目中表現出色,游出1分54秒89贏得金牌,成為香港首個長池世界冠軍!當全城在為她歡呼時,連登討論區就有連登仔出post,指何詩蓓真的愈來愈大隻,更表示「喺佢面前我唔敢講自己係男人」!

何詩蓓200米以1分54秒89奪金

何詩蓓在200米自由泳決賽中,從第五道出發,比賽一開始就迅速領先,前150米的時間甚至超過了上屆冠軍Mollie O’Callaghan保持的世界紀錄。雖然最終沒有打破世界紀錄,但她以1分54秒89的成績奪冠,超越了新西蘭的Erika Fairweather和澳洲的Brianna Throssell,獲得了本屆賽事的第二面獎牌,也是她的首枚金牌。不少港人都為何詩蓓感到驕傲,為香港爭光「恭喜曬 真係超勁」「proud of you」「龍年第一金,many more to come!」「支持香港運動員」

何詩蓓 金牌 何詩蓓在多哈世界游泳錦標賽的女子200米自由泳項目中表現出色
何詩蓓在多哈世界游泳錦標賽的女子200米自由泳項目中表現出色(圖片來源:ig@siobhanhaughey01)
何詩蓓 金牌 游出1分54秒89贏得金牌
游出1分54秒89贏得金牌(圖片來源:x@World Aquatics)

連登仔:何詩蓓呢個身型會唔會太屈

World Aquatics 放出多張何詩蓓的英姿照片,連登仔都將重點放於何詩蓓的身材上,認為何詩蓓愈來愈大隻,更指自己在她面前都不敢認自己是男人了,形容何詩蓓似《龍珠》的人造人17號同埋captain america「佢面前 我唔敢講自己係男人,大隻過我好多」「好個倒三角形身材」「一拳兩隻連登仔」「何詩蓓呢個身型會唔會太屈」「有啲似人造人超17號」「真正嘅金剛芭比」「大隻過九成連登仔」「女版 captain america」不過都大讚何詩蓓好有型,而且不是這樣的身材怎能做世界第一呢「其實好有型」「唔係點做世界第一」「我鍾意呢type」

何詩蓓 金牌 World Aquatics 放出多張何詩蓓的英姿照片,連登仔都將重點放於何詩蓓的身材上
World Aquatics 放出多張何詩蓓的英姿照片,連登仔都將重點放於何詩蓓的身材上(圖片來源:x@World Aquatics)
何詩蓓 金牌 有似嗎?
有似嗎?(圖片來源:x@World Aquatics、《龍珠》)

何詩蓓出戰杭州亞運屢創佳績 破亞洲紀錄竟被質疑是「男兒身」

早前何詩蓓亞運女子100米自由泳中奪金牌已被連登仔質疑是「男兒身」!連登仔稱「何詩蓓好大隻,同d隊友一對比就知佢一定會贏,其實佢係咪男人黎(嚟)」,更指「真係好大隻,點先可以練到咁,我唔係數佢,不過佢真係好大隻,如果有人話佢係咩跨性別之類都可能會信」。眼見帖主無理言論,網民隨即為何詩蓓發聲,指「有操咪有,有啲真係做gym嘅仲大隻,男女都操到大隻」、「點會唔得呀,你試日日操水9個鐘,再做Gym」、「X你老X拎運動員嚟比戇X」、「游水選手個背全部都勁到X街,方力申真人都厚身到癲」、「何詩蓓係top嘅游水運動員,體格係會比一般女性壯,成件事好合理」、「女人勁都要入男人數,有病」、「健美都有女性啦,何況游泳運動員,無肌肉點長期訓練同游咁快呀」。

何詩蓓 金牌 何詩蓓
(圖片來源:ig@siobhanhaughey01)
何詩蓓 金牌 何詩蓓
(圖片來源:ig@siobhanhaughey01)

港人:玻璃心可以收聲先

而網民亦指有人見識少,女生多少少肌肉就大驚少怪,認為「玻璃心唔抵得,可以收聲先」、「你估係下身有X個田徑運動員咩」。而有內媒亦提到何詩蓓今次的表現並指她有愛國心,有網民隨即建議把她「收歸國有」,言論一出又被取笑,指「人哋係香港同愛爾蘭混血兒,關你咩事」、「收歸國有?為咗加多幾塊金畀你?」、「真係酸到呢,咁無辦法啦,兩場都係游贏你,預咗唔抵得」。

何詩蓓 金牌 何詩蓓 何詩蓓IG都有唔少女性打扮的相片
何詩蓓IG都有唔少女性打扮的相片(圖片來源:ig@siobhanhaughey01)
何詩蓓 金牌 何詩蓓 何詩蓓IG都有唔少女性打扮的相片
何詩蓓IG都有唔少女性打扮的相片(圖片來源:ig@siobhanhaughey01)

圖片來源:x@World Aquatics、《龍珠》