今際之國的闖關者2丨網民列3大負評 遊戲完全唔刺激!(含劇透)

流行娛樂

廣告

第一季叫好叫座的《今際之國的闖關者》(又名:今際之國的有栖),第2季終於係12月23日於Netflix上架,成為年度壓軸大作,自然討論度同關注度都甚高。不過上架無耐,就飽受負評,直批第2季劇情唔掂,一文睇晒3大負評點。
《今際之國的闖關者2》
(圖片來源:《今際之國的闖關者2》)

說教味太重 網民:改名叫「說教之國」

雖然劇集係講闖關「玩遊戲」,但當然背後係想引人深入反思唔少對生命的體悟、人性的思考等。日本其實唔少同類型的故事,如《大逃殺》、《詐欺遊戲》等,呢類型的故仔都做得非常成功,自然為第一季就拎到唔錯的成績。可惜嚟到第二季,可能過於著重呢啲「反思」,而忽略咗觀眾同樣想睇的「殘酷遊戲」同「燒腦遊戲」,唔少觀眾都認為劇中角色的成長過程出現太多次,說教感太強。「集集都講半個鐘經,日式說教咪就係失敗既原因囉」「說教唔係問題,但啲道理好廢,唔見到令主角有成長同矛盾,完全無啟發性」「次次講道理就想飛,拿拿聲比我睇多幾個game好過」「真, 次次主角都要衰一鑊先得」「再唔係就全場無啦啦靜晒聽主角一條友講道理」「睇完第二季個主角仲係慌失失咁」

《今際之國的闖關者2》 山下智久脫完都救唔返
山下智久脫完都救唔返(圖片來源:《今際之國的闖關者2》)

日本老毛病 節奏慢到要瞓著

日本劇集好多時都有同樣的問題,就係節奏太慢,早前大熱《first love初戀》都被批有同樣問題,不過話晒嗰套係愛情片,但呢套係講生存遊戲的劇集,節奏太慢會減少整體刺激感。

今際之國的闖關者2
(圖片來源:ig@netflixjp)

遊戲完全唔刺激 過份主角光環

網民質疑係咪第一季已經晒冷緊張刺激的遊戲,搞到第二季的遊戲完全唔刺激,而且溫和咗好多,bug位又太多,例如一開始的大逃殺,主角班人一槍都無被射中,去到對抗黑桃k時,每個人中超多槍都死唔去,完全係過份主角光環。

今際之國的闖關者2
(圖片來源:ig@netflixjp)

外國影評激讚 超越《魷魚遊戲》

唔少人都會拎韓國《魷魚遊戲》作為比較,香港網民認為《魷魚遊戲》較好,全因成功在於無說教,個個都為生存而去玩「遊戲」。而西方影評人就認為今季的《今際之國的闖關者》比《魷魚遊戲》更好,全因今次的遊戲設計原來係偏向西方驚悚恐怖片,最後結尾犧牲自己成全他人的自我救贖令人感觸。

近日Netflix實行了什麼新政策?

首先,Netflix推出了新月費計劃,但卻引起了大眾網民的謾罵。之後,Netflix 再推出一項新的「個人帳户轉移」(Profile Transfer)功能,相信是為了打擊家庭共享帳號而舖路。

Netflix 有什麼劇集推薦?

我地為大家搜羅一系列Netflix劇集推薦,包括韓劇推薦netflix推薦等等。

圖片來源:《今際之國的闖關者2》、ig@netflixjp