黃曦誼《夜校》同張天賦MC擦出愛火花 Dear Jane MV獻螢幕初吻

流行娛樂

廣告

MC張天賦早前終於衝出樂壇踩入影壇,以新人姿態參與電影《夜校》。出道以來緋聞多多的MC,喺戲中與20歲的Candy黃曦誼有感情線,面對住這位曾與姜濤傳過緋聞的美少女,MC直言避忌都冇用,有緋聞都係好事喎!原來Candy係近年的美容界寵兒,唔怕惹「賦二代」妒忌!
黃曦誼 夜校
(圖片來源:大會提供)

黃曦誼《夜校》與MC擦出愛火花

YOLO五位女主角之一,為Dior beauty、Armani beauty、植村秀等品牌拍下不少廣告,近年是美容界寵兒的黃曦誼 (Candy) 近日忙於不停為新戲宣傳,《夜校》的故事圍繞喺荒廢學校發生,片中與MC張天賦有感情線,互相傾慕,問到C andy 怕唔怕惹來一眾「賦二代」羨慕又妒忌,她表示:「我覺得唔會,我相信賦二代們睇完齣戲之後,只會羨慕凌文龍前輩!」合作過後,Candy 對MC最深印象係:「佢好Nice,好活潑好有Energy,同埋真係好鍾意唱歌」

黃曦誼 夜校
(圖片來源:大會提供)

黃曦誼《夜校》愈拍愈瘦

回想拍攝時的日子,Candy表示:「大家係凌晨時間,喺又熱又焗嘅環境底下,又要跑又有各種動作,記得仲要我由第二日開始病到尾,愈拍愈瘦,係各種情況下進行拍攝,大家都有好多嘅挑戰,好難忘有趣,有呢個機會同經歷真係好難得,覺得好感恩。」 提到入行就遇到好多不同機會,Candy 再說:「我人生第一部嘅電影,至入行以嚟有幻想過會係各種類型嘅電影,不過從來無諗過係喜劇,雖然由細到大睇港產喜劇電影可以重覆睇無數次,但從來唔覺得自己有喜劇天份,所以都好高興有份參與其中!」

黃曦誼 夜校
(圖片來源:大會提供)

黃曦誼靚相:

浮床︳為Dear Jane新歌獻出螢幕初吻

除了新戲值得期待,早前Candy更為Dear Jane新歌拍攝MV; 每之Dear Jane推出歌曲的MV都備受注目,繼之前找來鄧麗欣(Stephy)、柯煒林和小薯茄的吳冰出演,今次Candy為新曲〈浮床〉擔任女主角,更獻出螢幕初吻!

黃曦誼 夜校
(圖片來源:youtube@Dear Jane)

浮床︳主動錫游學修 怒摑4、5次先收貨!

這次獲邀出演MV,Candy說:「我都一段時間冇拍MV,而今次MV有好多新嘗試,有甜蜜嘅戀愛,更有首次嘅吻戲同激烈嘅爭吵戲份。拍吻戲前覺得好緊張,我更要主動錫落游學修度,不過拍攝前導演Maggie同我都好做咗好多溝通,最後只需要兩take就順利完成。但印象最深刻並唔係接吻戲,而係要我掌摑阿修,因為我嘅性格係唔會出手果種人,但拍攝要我摑佢,結果我應該摑咗佢4、5次導演先收貨,喺度我都想同佢講聲唔好意思。」

黃曦誼 夜校
(圖片來源:youtube@Dear Jane)
黃曦誼 夜校
(圖片來源:youtube@Dear Jane)
黃曦誼 夜校 原來呢一幕摑咗游學修4、5次
原來呢一幕摑咗游學修4、5次(圖片來源:youtube@Dear Jane)

圖片來源:youtube@Dear Jane、大會提供