【父母都係中國人】同孖生細佬都鬼鬼哋 網民:陳凱琳同鄭嘉穎嘅BB究竟會係咩樣?

流行娛樂

廣告

陳凱琳(Grace)啱啱喺Instagram宣布將會下嫁鄭嘉穎,早前被市民連番見到佢去醫院疑似做產檢,大肚傳聞被炒得熱烘烘。而陳凱琳同孖生細佬Derek,應化妝品牌邀請為新產品拍片示範,不過網友錯重點,話奇怪二人父母係中國人,但佢同細佬居然好似mix,鬼鬼地喎⋯⋯唔知第時佢同鄭嘉穎生出嚟嘅BB係似Mix定係黃種人呢,真係好難想像啊!

原文刊於:東方新地 |圖片:新傳媒圖片、陳凱琳IG截圖 |編輯:150cm女孩@Central

陳凱琳宣布下嫁鄭嘉穎

下個月就49歲的鄭嘉穎和27歲的陳凱琳,因拍攝無綫劇《殭》結緣,兩人在荷蘭拍攝時朝夕相對,擦出愛火!鄭嘉穎與陳凱琳年齡相差22歲,起初戀情不被看好,不過二人從不受外界影響,拍拖以來人前人後愛得甜蜜!

8.12峇里舉行婚禮

有消息指兩人將於8月12日拉埋天窗,到峇里舉行一個小型婚禮!據悉兩人已計劃響婚後會繼續留在峇里度假,並與一眾親朋好友跟嘉穎慶祝 49歲生日(8月15日)。

疑雙喜臨門

另外,亦有消息今次陳凱琳乃奉子成婚,因為有讀者向傳媒爆料,指陳凱琳早在7月12日首次到法國醫院進行產檢,至今已進行了三次檢查。據悉陳凱琳每次到醫院都會包到實兼由母親陪同,更有向醫生詢問是否適合搭飛機。如果係真的話就恭喜晒兩位!

陳爸媽點回應?

連日來有唔少傳媒在陳家位於九龍塘的寓所外守候,陳凱琳的父母步出大屋時接受訪問,被追問到女兒的婚禮係咪下月12日於峇里舉行,陳父笑笑口表示:「佢哋嘅嘢我哋唔知!」又指兩人結婚係遲早的事。陳母雖然未有回應,不過就笑到四萬咁口,心情勁靚!

陳凱琳 孖生弟弟曝光

Grace同孖生弟弟Derek為化妝品牌拍攝影片,首度出鏡的Derek和家姐Grace頭貼頭一齊上妝,為了測試品牌的防水能力,佢哋一齊做運動之餘,Derek仲拎住毛巾為Grace擦臉,好溫馨呀!

拍攝當日廣告商與陳凱琳經理人也在場,他們也詫異Derek 首次出鏡但表現很自然。

由細到大Grace跟Derek也好好感情,一齊玩、一齊同朋友聚會,而細佬更係佢傾心事的對象。

不過,陳凱琳稱細佬不會入行,今次是經驗和回憶,將來他們重溫會好開心。

影片出街後,留言讚cute、cool、靚仔、靚女嘅人好多,但都有唔少網友都話奇怪佢哋嘅父母係傳統嘅中國人樣子,但Grace同孖生細佬居然就好似mix,更有網友更指Derek同外國影星Ryan Reynolds似樣,到底點解呢?

 

其實早在Grace當選港姐時已被誤會是混血兒,不過父母都中國人臉孔,曾引起一陣話題。當年陳凱琳曾回應傳媒說: 「我係爸爸媽媽親生,細佬同我一樣,由細到大都鬼鬼地⋯」

又睇番Grace嘅全家福,佢同孖生弟弟係似mix,但家姐(左一)又好中國人樣,難怪大家會誤會嘅⋯

又睇呢張姊弟合照,唔講真係似為佢哋係mix!

二人BB外表成疑團

因為細佬曝光後,Grace同細佬都被指鬼鬼地,同中國人嘅父母完全唔似樣。如果Grace同鄭嘉穎真係生BB,咁唔知BB又會係點嘅樣呢?有無網民可以解答下先?