蘇雅琳Ivy So與ToNick合唱《記得梳頭》唱功大躍進 網民:直接單飛啦!

流行娛樂

廣告

蘇雅琳Ivy So向有COLLAR顏值擔當之稱,在劇集《和解在後》演出令人驚喜,近日與ToNick趙善恆(恆仔)合唱主題曲《記得梳頭》,唱功令人更驚喜,獲網民大讚磁性聲底好有味道,唱功突飛猛進!
蘇雅琳 樣子甜美的蘇雅琳Ivy So參加《全民造星4》時已擁有不少支持者!
樣子甜美的蘇雅琳Ivy So參加《全民造星4》時已擁有不少支持者!(圖片來源:IG@ivyysooo)

蘇雅琳Ivy So孖ToNick合唱《記得梳頭》

蘇雅琳Ivy So同ToNick主音恆仔在《和解在後》分別飾演方圓和阿凡,劇中互動令觀眾甚為喜愛,恆仔索性邀請Ivy So一起唱主題曲《記得梳頭》Acoustic Version(原聲版本),曾被指只靠樣的Ivy So,獲讚唱得好好、唱功大躍進,「Ivy So唱歌原來咁好聽」成為網上熱話。

蘇雅琳 蘇雅琳Ivy So孖ToNick合唱《和解在後》主題曲《記得梳頭》。
蘇雅琳Ivy So孖ToNick合唱《和解在後》主題曲《記得梳頭》。(圖片來源:IG@ivyysooo)

蘇雅琳「魔音」震驚《全民造星4》

蘇雅琳Ivy So參加《全民造星4》時,曾被導師許廷鏗狠批「聲綫似浮屍」、「得個靚樣」,花姐(黃慧君)亦不睇好「唱又唔得,跳又唔得」,決賽當晚安選唱岑寧兒的《勿念》,被網民恥笑為魔音,「企定定唱都走音」、「全無技巧,全是感情」等,有指雖然Ivy So實力不被看好,但最後還能加入女團COLLAR,全因Ivy So憑外貌擁有不少粉絲,經理人Wing不理魯庭暉反對,力保Ivy So加入COLLAR,從此成為隊中顏值擔當。出道兩年,Ivy So終能脫去魔音稱號,一雪前恥。

Ivy So 蘇雅琳
(圖片來源:《全民造星4》截圖 )

重溫蘇雅琳經典作《勿念》現場

網民:係咪幕後代唱?

蘇雅琳Ivy So唱功令人有驚喜,卻有不少網民質疑,「autotune到」、「齒音都執到滑曬
」、「畫面口型同聲音表現出嚟嘅力度都好唔同」、「恆仔本身唱現場都麻麻,一定有tune啦」、「係咪幕後代唱?點會突然進步神速」、「同造星時首勿念差咁遠」、「老實講Ivy把聲進步到唔似佢把聲,唱live先見真章」。

Ivy So 蘇雅琳 經過兩年洗禮,蘇雅琳唱功大躍進!
經過兩年洗禮,蘇雅琳唱功大躍進!(圖片來源:《記得梳頭》截圖)

網民:快啲出solo快啲單飛

蘇雅琳一班粉絲蘇蝦,大讚蘇媽經學唱歌後進步不少,「Ivy So令呢首歌唔止係一首歌,而係一件藝術品」、「COLLAR啲歌成日認唔到佢把聲,佢把聲辨識度原來咁高,留係COLLAR浪費咗佢」、「好全面,係COLLAR第一個可以單飛嘅成員」、「真係好多謝Tonick既邀請,仲要係突出人聲既Acoustic版可以令大家更清楚聽到Ivy把聲,期待佢出solo」

Ivy So 蘇雅琳 蘇雅琳花兩年除去魔音之名!
蘇雅琳花兩年除去魔音之名!(圖片來源:《記得梳頭》截圖)

睇片!Ivy So兩年進步神速:

Ivy So 情人節自爆有男友?

於情人節突然公開放閃,在IG即時動態貼出合照,她頭依傍住一男生的膊頭,Ivy So笑得勁冧又單眼望鏡,並留言「情人節放個閃」更加上心心emoji,而男生的樣被遮住…詳情請看

做Ivy So細佬生活點忍?

有網民開post問「做Ivy So細佬生活點忍?」,有人讚Ivy So入得廚房「想每日食佢煮嘅嘢」,又直呼「老婆」;不過有網民則表示,如果有家姐的話不會有如此感受。有網民發現Ivy So細佬貌似鍾培生…詳情請看

圖片來源:IG@ivyysooo、《全民造星4》截圖