羅志祥演唱會前連Post 7黑圖:「做很難的抉擇」

流行娛樂

廣告

歌手羅志祥過去因為感情糾紛形象大跌,消失一段時間後喺年頭嘅跨年演唱會復出表演先慢慢再獲得觀眾嘅肯定,但負面嘅評論仍然唔少,不過日前宣布準備喺小巨蛋展開演唱會,粉絲們都十分之興奮。不過昨日羅志祥突然喺IG上Post出一連7張黑底白字嘅Story,表示發生咗令佢難以抉擇嘅事情,引發網友關注。
羅志祥 昨日羅志祥突然喺IG上Post出一連7張黑底白字嘅Story,表示發生咗令佢難以抉擇嘅事情,引發網友關注。
昨日羅志祥突然喺IG上Post出一連7張黑底白字嘅Story,表示發生咗令佢難以抉擇嘅事情,引發網友關注。(圖片來源:IG@showlo)

黑底白字7張圖表達陷難題

難以抉擇嘅事原來係諗緊要唔要繼續去廁所,並表示2點半要出門但依加仲去緊廁所:「估計還有兩條左右,我該放棄不拉,還是起身準備出發」,羅志祥並解釋到:「他不喜歡遲到,但更不喜歡在外面上大號」所以先陷入兩難局面,最後羅志祥表示決定去完廁所再出發,並向舞者表示:「抱歉,等我一下」而最後都多謝大家關心,表示呢個問題係大家都會成日面臨。

羅志祥 難以抉擇嘅事原來係諗緊要唔要繼續去廁所,並表示2點半要出門但依加仲去緊廁所。
難以抉擇嘅事原來係諗緊要唔要繼續去廁所,並表示2點半要出門但依加仲去緊廁所。(圖片來源:IG@showlo)
羅志祥
(圖片來源:IG@showlo)
羅志祥
(圖片來源:IG@showlo)
羅志祥
(圖片來源:IG@showlo)
羅志祥 最後都多謝大家關心,表示呢個問題係大家都會成日面臨。
最後都多謝大家關心,表示呢個問題係大家都會成日面臨。(圖片來源:IG@showlo)

相隔6年再登上台北小巨蛋

羅志祥喺6年後以全新嘅面貌再次登上台北小巨蛋,佢強調並無其他目的、只為重回當初最單純、熱愛表演嘅自己,不過都仍然有好多網民唔買帳,表示:「嘔!人不要臉天下無敵」、「會表演打樁機的部分嗎」、「又刷存在感」。

羅志祥 羅志祥演唱會努力練舞
羅志祥演唱會努力練舞(圖片來源:IG@showlo)
羅志祥 不過仍然有好多網民對羅志祥開演員唔買帳
不過仍然有好多網民對羅志祥開演唱會唔買帳(圖片來源:Dcard 網站截圖)

圖片來源:IG@showlo, Dcard 網站截圖