泰國女星Tangmo案件丨最新進展CCTV可疑人物曝光?!

流行娛樂

廣告

泰國女星Pataratida Pacharawirapong(Tangmo),2022年2月時與友人坐船出遊時墮河身亡,終年37歲。當時整件事件都已疑點重重,受到不少網民的關注,而Tangmo母親同意收取賠款付案件暫時告一段落。可5月21日Tangmo的社交平台竟然更新,內容更直指自己是受害,亦出現一位「天才大叔」不斷爆出新線索、證據!警方決定再次調查命案。近日又有最新進展,泰國神算師推出最新可疑人物?!
Tangmo
(圖片來源:NBT截圖)

泰國神算師爆出Tangmo案件可疑人物!

泰國女星Tangmo案件最新更新發現拉瑪8橋的cctv上有2位可疑人物於橋上徘徊,而依照時間推斷呢2位可疑人物應該係目睹Tangmo遊艇經過,不過呢2位人士的身份一直係一個迷,搵唔到答案。但最近泰國wp電視台一個節目上邀請咗一位喺泰國著名的神算大師做嘉賓,節目中講到呢位神算大師突然俾咗一個電話號碼出嚟,並指擁有呢個電話號碼的人係wp電視台的員工,同一件泰國大事有關,話佢隱藏咗有關呢單案的重要信息,要佢小心處理,如果唔係就會為佢帶嚟厄運。之後結果真係有呢個人,佢係一位兼職攝影師,主持人即問神算大師呢位兼職攝影師咪知有關Tangmo案件的嘢,主持人拒絕回答,只係一笑置之。節目播出後,網民再次睇返cctv,發現橋上其中一位可疑人物疑似係Tangmo案件的記者群出現過。仲有網民爆出呢位兼職攝影師最近好似發咗達咁換車。

Tangmo
(圖片來源:NBT截圖)
Tangmo 泰國著名的神算大師
泰國著名的神算大師(圖片來源:wp節目截圖)
Tangmo cctv上有2位可疑人物於橋上徘徊
cctv上有2位可疑人物於橋上徘徊(圖片來源:NBT截圖)
Tangmo cctv上有2位可疑人物於橋上徘徊,其中一位疑似就係神算師推斷的人,網民搵出對比圖
cctv上有2位可疑人物於橋上徘徊,其中一位疑似就係神算師推斷的人,網民搵出對比圖(圖片來源:NBT截圖)
Tangmo
(圖片來源:NBT截圖)

其他疑點: Tangmo媽Pandia唔係親生

泰國女星Tangmo案件發生後一直有謠言傳Tangmo媽Pandia唔係親生的說法,本來呢件事係10年前已經有傳過,當時Tangmo有作出過澄清,而天才大叔就指出Tangmo出世紙上面母親身份證的位置係無填到,不過有人就指出30年可能做嘢比較求其所以無填到。

Tangmo Tangmo媽Pandia唔係親生
Tangmo媽Pandia唔係親生(圖片來源:NBT截圖)
Tangmo 曾以出世紙做澄清
曾以出世紙做澄清(圖片來源:NBT截圖)
Tangmo
(圖片來源:NBT截圖)

重溫Tangmo遺體驗出管制藥物

泰女星Tangmo命案早前再爆新線索,一段「絕命求救44秒」的影片在網上瘋傳,影片中疑似是Tangmo所登陸的游艇,而在鏡頭下清楚聽到她吶喊式地叫救命,令到外界都深信她並非意外墮海。

泰女星Tangmo命案 Tangmo
(圖片來源:TikTok@natcavalry63)
泰女星Tangmo命案 Tangmo
(圖片來源:ig@melonp.official )
泰女星Tangmo命案 Tangmo
(圖片來源:TikTok@natcavalry63)

圖片來源:wp節目截圖,NBT截圖,ig@melonp.official,TikTok@natcavalry63,