林欣彤上唔到一線歌手歌迷戥不值 網民:同期欣宜、許廷鏗全部上過紅館

流行娛樂

廣告

林欣彤(Mag)日前路經沙田鬧市,欣賞街頭busking時即興落場自彈自唱,令圍觀者眾,成為熱話,同時令林欣彤的歌藝被激讚,網民以「被遺忙的天使歌聲」形容,同時在討論區熱議林欣彤跌落神壇,紛紛戥佢唔抵,認為她應該在樂壇有更好成績,就像2010年參加《超級巨聲2》一樣受觸目。
林欣彤 林欣彤在《超級巨星2》唱鄧紫棋GEM的《A.I.N.Y.》而聲音大噪。
19歲林欣彤在《超級巨星2》唱鄧紫棋GEM的《A.I.N.Y.》而聲名大噪。(圖片來源:《超級巨聲2》截圖)

林欣彤成名作《洗澡》無限loop

林欣彤能否再翻hit,近日在討論區惹熱議,有網民指林欣彤歌好聽而且唱得,成績應該不止現在,值得獲更多人的肯定,「依家仲聽緊佢首《洗澡》無限loop」、「唔講以前啲歌﹐近年《次元壁 》、《無名指勇氣》、《 鐵樹 》成堆都爆好聽」。

林欣彤 有網民指林欣彤的身材也被低估了!
有網民指林欣彤的身材也被低估了!(圖片來源:IG@maglam_)
林欣彤 林欣彤近年愛上做運動,令情緒病都醫好!
林欣彤近年愛上做運動,令情緒病都醫好!(圖片來源:IG@maglam_)

網民:唔明點解同欣宜成績差咁遠

有網民指她不獲公司力捧,「唔受TVB重用係咁」、「其實佢啲歌同唱功都係中等以上,只係當初跟錯公司,無人幫佢,你睇下二胡撈,無實力但咁紅」、「其實佢樣易認,細細粒身材好,皮膚又白滑」、「當年佢比賽時好有觀眾緣,成家都鍾意佢,但公司唔識捧佢,開個頭開得唔夠靚」、「都唔明佢輸乜,樣又唔差過欣宜,身材點都好過欣宜,唱歌唔差過欣宜」。

林欣彤 林欣彤跟欣宜、許廷鏗同期出道成為朋友,網民指欣宜和許廷鏗已登上紅館!
林欣彤跟欣宜、許廷鏗同期出道成為朋友,網民指欣宜和許廷鏗已登上紅館!(圖片來源:IG@maglam_)

網民:淨係記得佢不停拍拖同分手

有不少網民指林欣彤,令人留深刻象只有戀情,「佢好似淨係掛住拍拖同分手,都唔覺得佢有做嘢」、「淨係記得佢被家暴同不停做第三者」、「佢把聲無進步過,但不停見報只係情緒病同啲戀情」、「佢好似唔拍拖唔做小三會死咁」、「形象唔好,不停被爆做小三」、「佢花邊新聞仲紅過佢啲歌」。

林欣彤 現年32歲的林欣彤,網民對紅唔起惹熱議!
現年32歲的林欣彤,網民對紅唔起惹熱議!(圖片來源:IG@maglam_)
林欣彤 林欣彤近年打扮趨成熟!
林欣彤近年打扮趨成熟!(圖片來源:IG@maglam_)

飛甩專一羅孝勇去出軌!?

有不少網民指林欣彤被緋聞蓋過歌聲,2020年參加《超級巨星2》奪軍的林欣彤,與參賽者之一羅孝勇拍拖,林欣彤患上情緒病,男友不離不棄,但拍拖三年終分手收場,有傳是林欣彤暗撻另一位當時有女友的男星。

林欣彤 林欣彤與羅孝勇
林欣彤與羅孝勇(圖片來源:《超級巨聲2》截圖)

先後暗撻天堂鳥成員變最強小三!?

其後林欣彤傳與初戀圈外男友Ben復合,但有傳被男方家暴,打到眼瘀。有指因為遭家暴,林欣彤與天堂鳥隊長Gordon暗撻。未其,被爆林欣彤介入天堂鳥成員Tyrese與余思霆當中,被指為第三者。

林欣彤 林欣彤與天堂鳥Tyrese
林欣彤與天堂鳥Tyrese(圖片來源:新傳媒圖片庫)
林欣彤 林欣彤與天堂鳥Gordon
林欣彤與天堂鳥Gordon(圖片來源:IG@maglam_)

被鼓手Anton女友數臭做第三者

去年2月林欣彤與樂隊One Promise鼓手Anton同期中招因而被爆撻著,無耐二人即公開戀情,同時被爆原來男方原本有一位拍拖七年女友,女友公開大爆被林欣彤搶男友。同年11月宣布分手。

林欣彤 林欣彤和Anton年初宣布拍拖,年尾宣布分手!
林欣彤和Anton年初宣布拍拖,年尾宣布分手!(圖片來源:IG@maglam_)

關鍵詞
林欣彤
圖片來源:IG@maglam_