林二汶再被揭負面消息 疑以好友離世名義「呃蝦條」:無知又無恥!

流行娛樂

廣告

林二汶自從由ViuTV忽然轉投TVB、開通小紅書鋪路北望神州後,近日七月一日香港回歸中國25周年時更於ig post出新歌《中華‧頌》,表達自己一直對中國的文化濃厚興趣後不斷有負面消息傳出,林二汶忠實粉絲寫上7000字怒斥其宗教後脫粉,今日又有傳媒業界人士爆出林二汶的負面消息,更斥佢借其好友盧凱彤嚟「呃蝦條」?!

林二汶
(圖片來源:ig@lam2)

爆林二汶疑借好友盧凱彤離世「呃蝦條」:要食蛋撻!

近日唔少網民對林二汶的負面消息惹起不少熱討,今日再有傳媒業界人士爆林二汶借其好友盧凱彤嚟「呃蝦條」!內容指出當時林二汶好友盧凱彤剛離世一個月,林二汶疑以此不時對身邊的人「呃蝦條」,瘋狂發情慾短訊,佢指其內容「要幾四仔有幾四仔」,仲話林二汶都自認自己好鹹濕「要食蛋撻」強調林二汶係一個無知又無恥、假仁假義的人,再次斥其宗教信仰。

林二汶
(圖片來源:ig@lam2)

全文內容:

「我深信,做音樂嘅人至少要有信念、有風骨,嗰隻拜財神嘅bad Taste人形豬 點解喺圈中冇晒朋友、同人山人海發生咩事,局外人唔會知。我淨係知道 —— 呢隻半人半豬o係佢10幾年拍檔死咗一個月,日日夜夜send message喺度呃蝦條,呃到去我身邊嗰個。內容要幾四仔有幾四仔,又要洗底褲,又要食蛋撻,仲自認係好鹹濕,仲係咁中傷我。

一個咁無知又無恥嘅人,不配開口埋口用音樂宣揚愛。

假仁假義,見到個豬樣就想嘔。

P.S. 網上面係咁鬧佢半人半豬嗰啲唔係我嚟㗎,我都係跟人哋鬧㗎咋!」

林二汶
(圖片來源:fb@Yuki Kwok)

再爆林二汶當時已有另一半係出軌偷食!

繼而再有網民爆料指林二汶當時對「條蝦條」講「個天攞走咗盧凱彤,但係將你送咗比我」,以拍擋名義「呃蝦條」之外,仲爆當時林二汶係有另一半,事後以一句「可惜只係錯嘅時間遇上對的人」同埋自己係公眾人物,唔可以俾女朋友知道自己偷食,如果唔係女朋友會承受唔住的理由就完事,不了了之。

林二汶 網民爆料林二汶
網民爆料林二汶(圖片來源:ig@littletimlittlebing)
林二汶 網民爆料林二汶
網民爆料林二汶(圖片來源:ig@littletimlittlebing)
林二汶
(圖片來源:ig@littletimlittlebing)

圖片來源:ig@lam2, ig@littletimlittlebing, fb@Yuki Kwok