劉子碩、余思霆宣布回台灣發展 大台再爆離巢潮《愛‧回家》成重災區

流行娛樂

廣告

曾幾何時,想入屋想成名,無嘢快得過電視台,幾多天王天后小生花旦就係咁樣平步青雲紅遍大江南北。今時今日,想入屋想成名,一部電話一個社交網絡帳號已經萬事俱備,再加上疫情反覆本港娛樂圈工作機會大不如前,繼小生花旦北上或者自組工作室,甘草綠葉又離巢恢復自由身出外闖蕩後,最近再爆年輕一輩逃亡潮,走完一個又一個,長青劇《愛‧回家之開心速遞》正是重災區!

撰文、圖片:東方新地 |編輯:K.P(原文刊於:東方新地

TVB爆新一代離巢潮

22歲的劉子碩(Zac)生於寶島台灣、讀過上海戲劇學院、能演能唱最緊要高大靚仔形象陽光,18年來港發展去年簽約星夢,日前 (9日 )出街的《 #後生仔傾吓偈》突然變成劉子碩歡送會,而 Zac亦在出發前一個星期在個人 IG正式宣布動向:「來香港兩年多,下禮拜要離開了!這兩年有多辛苦多幸福我都會收在心裡,希望大家可以祝福我的決定,不要覺得可惜或遺憾,因為未來發展成甚麼樣子我都會完全接受。香港的家人朋友要常常給我打電話喔,現在這一刻真的超級踏實,一切都很圓滿,感謝!」

唔止 Zac一個,明明香港有個男朋友朱敏瀚,17年華姐冠軍余思霆都話返老家。據悉因為台灣疫情穩定、余思霆又持有台灣護照出入方便,被無綫特派到台灣拍攝旅遊節目《台北玩起來》。不過拍攝節目最多兩、三個月,余思霆就話未知回程、短則半年長則一年,機票都索性買單程,仲出埋 Po道別又係多謝香港朋友和貴人、話會掛住香港,其實呢個 job前,余思霆坐冷板凳超過半年,曾言對前景感迷惘。

過檔友台新希望

現今娛樂生態與以往大不同,又有大把離巢後發展更好收入更高成功例子,半年來不少資歷尚淺剛剛起步男丁小花都先後離開電視台,尤其《愛‧回家之開心速遞》最多人事變動,「細龍太」陳偉琪衰醉駕隨時被解約、「 Dorothy 」邱晴同「 GiGi 」陳婉婷分別轉投ViuTV、仲有「垃圾清」周梓盈、「 Keyboard 」李興華不獲續約。不過舊嘅唔去新嘅唔嚟,離開無綫分分鐘更多機會,而拍足千三集,《開心速遞》又正好換吓血添吓新意,可能都係好事一件。