奇異博士變走咗啲頭髮!男神班尼狄·甘巴貝治拍新戲驚見中年脫髮危機?!

流行娛樂

廣告

男神班尼狄·甘巴貝治從英劇《Sherlock》開始人氣急升,直到最近加入Marvel大宇宙,以Doctor Strange這個角色備受影迷歡迎,對於他被奸角Thanos「化成灰」這件事,相信很多影迷大受打擊吧!但大家不用擔心,人氣火紅的他最近亦密密手開工拍劇,一套接一套,而最近有網民在街上撞見拍劇中的班尼狄,驚見他髮線向上移動一大截,唔通男神咁快就中年危機?!

撰文:Jack、Cherry@Central|圖片來源:Dailymail

男神班尼狄·甘巴貝治拍新戲驚見中年脫髮危機?!

接了新劇的班尼狄·甘巴貝治最近被人影到在街頭上拍攝的情景,男神自然吸引不少人圍觀,不過愈睇愈怪,點解男神少咗咁多頭髮嘅?唔通咁快踏入中年脫髮危機?我唔要呀!!還我男神呀!

首先大家可以放心,原來唔係脫髮危機,而係劇情要求!這次男神接拍電視台Channel 4 的劇集《Brexit》,講述2016 年英國全民公投通過要脫離歐盟的事件,而班尼狄飾演當時「Vote Leave」組織的總監Dominic Cummings,而呢個禿髮look就係要還原總監的真人造型,所以大家可以鬆一口氣啦!

《Brexit》只有一集,片長約 120 分鐘,劇本由知名劇作家James Graham撰寫,導演則是由曾參與《黑鏡》拍攝Toby Haynes執掌;其他演員還包括《王冠》的演員John Heffernan(飾演搭檔Matthew Elliott)。