17歲饒舌神童Rich Chigga!Youtube自學英文Rap出國際!

流行娛樂

廣告

唔知大家17歲嘅時候有無玩下音樂,做下自己鍾意做嘅事呢?以下介紹呢位人兄,年紀輕輕就已經成為Rapper明日之星,佢喺邊位?佢就喺Rich Chigga (原名 Brian Imanuel),英文都係喺youtube自學,咁就Rap出宇宙,幾時到你哋實現夢想呀。

Text Adam | photo 網上圖片、Brian Imanuel88rising

Rap界明日之星 – Rich Chigga

Brian Imanuel 1999年於印尼雅加達出生及成長,上有一姐。Brian Imanuel曾透露他經常獨處,與父母相處的時間更多在咖啡廳,他的姐姐也透露,由於父母相當忙加上反社交人格(Anti-social)Brian Imanuel並沒有接受學校的教育。

rc05

Brian Imanuel以《Rich Chigga》作為藝名在2016年2月在Youtube平台上載第一首個人單曲《Dat $tick》,隨即一炮而紅,引起全球熱話及注意。

第一首單曲《Dat $tick》推出後,外國Rapper對《Rich Chigga》的Rap實力給予高度評價,並認為他會成為首屈一指的頂尖歌手。

Rich Chigga毒男造型與反差實力 又Rap得又「Gag得」

rc01
第一支MV身穿polo裇加個腰bag,造型搞鬼
rc04
太陽眼鏡、polo裇加上兩位老臨 膠力大增

MV中的造型跟他饒舌實力形成巨大反差,不少人以為他是搞笑youtuber,殊不知他的饒舌實力高超!

同年推出第二首個人單曲《Who That Be》,同樣地成為熱門歌曲,並於同年於iTunes發行。

rc08
找個形象指導 誰都可以是帥哥
rc07
新曲mv 立即靚仔哂 不過少左個reebok bag

台灣藝人陳漢典也成為模仿Rich Chigga 的一份子。

rc11
台灣模仿藝人陳漢典也來模仿Rich Chigga

 

rc10
同步率99% 恥力100%
rc09
mv 各種剪接都99%相似

送上《Rich Chigga》2017最新單曲 《Back At It》

內容延讀:

那些年的 娘娘 最美!盤點5個大古裝美人

>>>​ LIKE我們fb​ ​<<<

www.facebook.com/newmonday.com.hk