Sweet Home2影評︳粉絲極失望3大負評 狠批應改名為「Sweet 軍人」!

電視

廣告

Sweet Home第二季丨Netflix的人氣驚悚韓劇,改編自韓國網絡漫畫的《Sweet Home 2》終於回歸,12月1日上架8集。事隔3年,唔少觀眾都非常期待,除咗想知道劇情會如何進展之外,就係仲有勁多猛人的加入,到底會同宋江有咩火花出現。不過上架幾日,有唔少粉絲都表示好失望,仲負評多多?!一齊睇吓3大負評!
Sweet Home2
(圖片來源:sweet home 2)

Sweet Home 2︳離開屋企就變無聊了?!

《Sweet Home》第二季承接上一季劇情,眾人離開咗棟大樓,移動去安全營地,唔少觀眾都非常期待第二季到底主角宋江同呢班幸存者會點,不過上架後,唔知係咪期望大,失望愈大!好多粉絲表示睇完第一集已經覺得好悶,劇情好似無聊咗好多,已經唔係講同怪物之間的打鬥,反而重點去咗軍人度,網民直接諷刺應該改名為「Sweet 軍人」「軍人的故事」「好失望」「睇左第一集,好悶」「今季好爛喎」「頭2集已經onx級劇情點睇落去」

Sweet Home2 眾人離開咗棟大樓,移動去安全營地
眾人離開咗棟大樓,移動去安全營地(圖片來源:sweet home 2)
Sweet Home2 軍人,全都是軍人
軍人,全都是軍人(圖片來源:sweet home 2)
Sweet Home2 軍人場面佔很多
軍人場面佔很多(圖片來源:sweet home 2)

Sweet Home 2︳怪物變得完全不重要

本來《Sweet Home》好睇的地方就係怪物的設定,變成怪物的人並唔係好似平時喪屍咁被咬然後傳染,係因為人類本來自身的慾望。第二季怪物的定義變得好薄弱,令網民狠指要同漫畫原著道歉,因為漫畫離開咗大樓本來就已經完咗,而家第二季延伸落去反而好似整爛咗套戲,而且CG好似比起第一季還要差。「漫畫個結局去到離開左座大樓就完左,所以第二季全原創,無得用漫畫比」「變左walking dead咁 睇人鬼打鬼多過打怪物」「山塞walking dead東一忽西一忽」

Sweet Home2 網民指第1集呢位「媽媽怪物」cg比第一季還差?
網民指第1集呢位「媽媽怪物」cg比第一季還差?(圖片來源:sweet home 2)
Sweet Home2
(圖片來源:sweet home 2)

Sweet Home 2︳ 支線太多睇到一頭霧水

《Sweet Home》第二季可能因為離開了家園無咁集中,唔少網民認為支線太多,雖然加咗好多猛人,但就主角的故事線都未處理好,又要處理配角之間的故事,搞到好似「兩頭唔對岸」,令人睇到一頭霧水「睇到第4集都唔知講咩」「啲劇情線好散」「係咪唔記得晒上季啲劇情,點解完全唔知佢做緊咩」「所謂主角嗰幾個戲份少到」「成季搞咁耐剩係交代左好少事」「夾硬加勁多新角色但又無故事背景」「佢究竟想拍啲咩俾我地睇」

Sweet Home2
(圖片來源:sweet home 2)
Sweet Home2 似乎太多人要交代了
似乎太多人要交代了(圖片來源:sweet home 2)

近日Netflix實行了什麼新政策?

首先,Netflix推出了新月費計劃,但卻引起了大眾網民的謾罵。之後,Netflix 再推出一項新的「個人帳户轉移」(Profile Transfer)功能,相信是為了打擊家庭共享帳號而舖路。

Netflix 有什麼劇集推薦?

我地為大家搜羅一系列Netflix劇集推薦,包括韓劇推薦netflix推薦等等。

圖片來源:sweet home 2