Netflix幽遊白書真人版影評丨意見兩極:劇情無重點零還原 vs 緊湊又好睇!

電視

廣告

Netflix幽遊白書真人版影評︳Netflix重磅打造經典之作《幽遊白書》真人版於12月14日上線啦!未上架已經引嚟一班fans熱烈討論,上架後已成為香港Netflix影集第一位。不過好唔好睇就見人見智,事關《幽遊白書》的影評都非常兩極,而普遍未睇過漫畫的觀眾都會覺得唔錯,反而有睇開的粉絲就覺得好唔ok!一齊睇吓整合3大影評!
幽遊白書真人版
(圖片來源:Netflix)

幽遊白書真人版影評︳負評1. 最大敗筆係選角?!大鬧還原度0!

Netflix《幽遊白書》真人版最多網民投訴就係選角方面,指漫畫原著或是動畫版都差好遠!特別係「牡丹」同埋主角「北村匠海」以及「飛影」的造型粉絲狠批非常崩壞,仲話啲道具同戲服都睇落超流,簡直似平時動漫節啲cosplay咁,搞到啲角色勁中二病!「睇預告個啲角色全部中左輻射咁x樣」「啲道具同戲服全部都流x到爆,一開始間學校啲綠色校服全部都淘寶cosplay衫咁,薄chitchit又皺皮」「cosplayer仲似過佢地」「個頭巾好似打左石膏咁」「團隊經費是不是花在特技上?連髮型師都沒錢請?」「牡丹成個杜如風咁!」

幽遊白書真人版
(圖片來源:Netflix)
幽遊白書真人版 網民非常唔滿意綠色校服
網民非常唔滿意綠色校服(圖片來源:Netflix)

一齊睇返3大最唔似人物最比圖及介紹:

幽遊白書真人版演員丨1. 浦飯幽助:北村匠海

北村匠海憑著其在《向陽處的她》及《我想吃掉你的胰臟》中的精彩表現,成功躋身於演藝界的前列,並獲選出演《幽遊白書》真人版的主角浦飯幽助。他的多才多藝不僅體現在戲劇演出上,還涉足音樂領域,擔任知名樂團「DISH//」的主唱,其造型在真人版中的還原度也頗受好評,展現出他多面向的藝術才華。

幽遊白書真人版演員
(圖片來源:Netflix)

幽遊白書真人版演員丨2. 飛影:本郷奏多

本郷奏多是從童星起步的日本演員,將在《幽遊白書》真人版中挑戰飾演飛影這一角色。曾在《進擊的巨人》及《鋼之鍊金術師》等受歡迎的作品中展現出色的演技,獲得廣大觀眾的喜愛與認可。在《幽遊白書》中,他的身型被巧妙地調整,使得飛影角色的視覺效果更加貼近原作,這也凸顯了他在角色塑造上的努力和成果。

幽遊白書真人版演員
網民指個頭巾好似打左石膏咁(圖片來源:Netflix)

幽遊白書真人版演員丨3. 牡丹:古川琴音

古川琴音在《幽遊白書》中飾演牡丹一角,憑藉其獨有的魅力及深刻的演技,在《這份愛要加熱嗎?》等劇集中獲得了觀眾的廣泛關注。然而,部分《幽遊白書》的粉絲對於牡丹角色的外觀表現出了不滿,認為其形象與預期有所出入。

幽遊白書真人版
(圖片來源:Netflix)
幽遊白書真人版 有網民指似杜如風
有網民指似杜如風 (圖片來源:ig@toyufung)
幽遊白書真人版 似嗎?
似嗎?(圖片來源:ig@toyufung)

雖然如此,都有好多網民力撐選角無問題,指漫畫變真人係咁,一定係有落差,真人點扮都唔會似,唔通叫佢地帶住面具拍咩!而且如果下下搵靚仔靚女,成件事會更加唔好睇!

幽遊白書真人版
(圖片來源:《幽遊白書》)

幽遊白書真人版影評丨負評2. 劇情改太多飛得超勁!

第2負評粉絲鬧真人版的《幽遊白書》完全改變咗原著的劇情!可能因為真人版劇情縮短的關係,無辦法可以好似漫畫交代咁完整。不過對於無睇過的觀眾就表示似乎都ok,仲話覺得劇情緊湊,叫粉絲唔好太過吹毛求疵。「一開始以為睇緊zombie片」「劇情飛得超勁,係咪驚唔收得」「劇情濃縮咗好多,冇咗幽助幾個靈異事件」

幽遊白書真人版
(圖片來源:Netflix)
幽遊白書真人版
(圖片來源:Netflix)

幽遊白書真人版影評丨負評3. 劇情無重點無鋪排

除咗劇情被指過份濃縮之外,唔少粉絲都投訴基本上每集好似都冇咗重點、無鋪排無高潮位咁,只係不斷地打同打,只係拎主角光環就去打boos。而且因為改太多劇情而搞到搞到人物刻畫不足,無晒角色成長,反而只充斥大量的打鬥場面,狠批係毁了童年回憶。不過都有唔少粉絲幫忙反駁指原著本來就太過天馬行空,要實踐指出嚟比難「其實已經比想像中好睇好多㗎啦,始終拍真人版嘅難度係超高,算係咁大家就唔好咁執着」「5集都要拍兩年,如果再加多啲內容,好似動畫咁長,肯定要拍十幾二十年」

幽遊白書真人版
(圖片來源:Netflix)
幽遊白書真人版
(圖片來源:Netflix)

幽遊白書真人版影評丨正評1.打鬥場面特效非常好睇!

雖然唔少粉絲大鬧0還原原著,但都有唔少網民力撐,特別係完全無睇過《幽遊白書》的觀眾,指特技,打鬥場面都係非常好睇,魔物設計又有心思,改編得叫好唔錯「第2集打紅色Hulk,睇到嘩嘩聲,唔講以為錢家樂做武指。」「其實改篇得幾好 鏡頭又拍得好好睇」「其實比預期中好睇」「第一集出奇地拍得幾感動」

幽遊白書真人版 網民力撐特技,打鬥場面都係非常好睇
網民力撐特技,打鬥場面都係非常好睇(圖片來源:Netflix)
幽遊白書真人版 睇到嘩嘩聲
睇到嘩嘩聲(圖片來源:Netflix)

近日Netflix實行了什麼新政策?

首先,Netflix推出了新月費計劃,但卻引起了大眾網民的謾罵。之後,Netflix 再推出一項新的「個人帳户轉移」(Profile Transfer)功能,相信是為了打擊家庭共享帳號而舖路。

Netflix 有什麼劇集推薦?

我地為大家搜羅一系列Netflix劇集推薦,包括韓劇推薦netflix推薦等等。

圖片來源:《幽遊白書》、Netflix、ig@toyufung