黑暗榮耀丨3大你必看原因!恐怖校園問題竟然係真實事件?

電視

廣告

由宋慧喬主演的Netflix新劇《黑暗榮耀》(The Glory),一上架已稱霸Netflix第一位,成為現時熱討的話題之一。劇情講述韓國的高中欺凌問題,而引致復仇的突故事。故事聽落普通,點解會備受熱討,全因今次係有別以往的復仇故事,而且宋慧喬今次於劇集中突破性的演出亦令人難忘,一齊睇吓《黑暗榮耀》必看3大原因!
黑暗榮耀
(圖片來源:《黑暗榮耀》)

必看原因1. 宋慧喬破格暗黑演技大爆發

韓國國民女神宋慧喬出道26年,有不少代表作為人熟悉,如《藍色生死戀》、《浪漫滿屋》、《太陽的後裔》等,都係愛情為主題的劇集為多。41歲宋慧喬今次罕有拋低女神形象,飾演暗黑系女主角,抺走笑容及妝容,為咗劇情需要化上「顯老妝容」之餘,仲暴瘦喺鏡頭前除剩黑Bra及內褲。今次突破性的演出,活演出《黑暗榮耀》中「文同珢」呢個角色,令佢再演技再被激讚。

黑暗榮耀
(圖片來源:《黑暗榮耀》)
黑暗榮耀 41歲宋慧喬為咗劇情需要暴瘦喺鏡頭前除剩黑Bra及內褲
41歲宋慧喬為咗劇情需要暴瘦喺鏡頭前除剩黑Bra及內褲(圖片來源:《黑暗榮耀》)
黑暗榮耀 41歲宋慧喬為咗劇情需要暴瘦喺鏡頭前除剩黑Bra及內褲
41歲宋慧喬為咗劇情需要暴瘦喺鏡頭前除剩黑Bra及內褲(圖片來源:《黑暗榮耀》)

必看原因2. 有別以往的復仇故事:光明磊落地復仇

《黑暗榮耀》由《太陽的後裔》金牌編劇金銀淑所寫的故事,一改過往浪漫愛情故事風格,寫出一個悲傷的復仇故事。雖然係復仇故事,但同以後的復仇故仔好唔同,第一季的劇情中唔係暗地裡展開一連串的復仇,亦唔係展現主角機智精密的復仇佈局,反而講述主角係如何向加害者直接宣戰,光明正大地將復仇一事告知全世界。呢種光明磊落的做法更突顯主角的正義感以及憤怒,並用另一種方式令加害者承受心理上的恐懼、壓力,最後自食其果。如同經典日本電影《告白》中的手法,將復仇坦白告知,等加害者承受心理上的壓力,自然地做出不利自己的事情,復仇者只需坐享其成。

黑暗榮耀
(圖片來源:ig@kyo1122)
黑暗榮耀
(圖片來源:《告白》截圖)

必看原因3. 「捲髮棒」橋段係真人真事

《黑暗榮耀》的故事係講述校園暴力問題,唔少觀眾睇到「捲髮棒」的橋段都不禁要倒抽一口涼氣,更要慶幸故事只係純屬虛構,但原來呢個恐怖橋段係真人真事!喺2006年韓國清州的一所中學校,當時真係有3名國中女生用「捲髮棒」向同學施暴,此事震驚整個社會!

近日Netflix實行了什麼新政策?

首先,Netflix推出了新月費計劃,但卻引起了大眾網民的謾罵。之後,Netflix 再推出一項新的「個人帳户轉移」(Profile Transfer)功能,相信是為了打擊家庭共享帳號而舖路。

Netflix 有什麼劇集推薦?

我地為大家搜羅一系列Netflix劇集推薦,包括韓劇推薦netflix推薦等等。

圖片來源:《黑暗榮耀》截圖、《告白》截圖、ig@kyo1122