魷魚遊戲|有史以嚟最高獎金真人騷 參賽者形容節目不人道!

電視

廣告

Netflix韓國劇集《魷魚遊戲》播出後大獲好評,上映期間都衝破收視記錄,第二季的確定回歸,準備上架之際就將開拍《魷魚遊戲》真人版,終於確立日期為11月上架,獎金仲超多,成為有史以嚟最高獎金的真人騷!

魷魚遊戲
(圖片來源:IG@netflixkr)

魷魚遊戲真人版|11月上架 獎金達456萬美金!

風靡全球的《魷魚遊戲》(Squid Game)終於成真!Netflix將製作史上最大規模的實境賽,「魷魚遊戲:挑戰」(Squid Game: The Challenge)!據消息指出官方終於公布確立Netflix上架時間,將喺11月,今次的實境賽會招募456名英語參賽者進行遊戲,除咗有經典的魷魚遊戲之外,仲會有新挑戰,非常令人期待!而最多人關心的就係當然會唔會好似劇集《魷魚遊戲》咁涉及生死,答案係唔會,只係眼白白睇住456萬美元俾人搶走!唔少網民就質疑如果無涉及生死,會唔會變成TVB的獎門人咁?!

魷魚遊戲
(圖片來源:《魷魚遊戲》劇照)

魷魚遊戲真人版|參賽者真係拍到入院?!大爆拍攝不人道

《魷魚遊戲》真人版雖然唔似拍戲咁涉及生死,但係早前就被參賽者爆出拍「木頭人遊戲」時因身處攝氏零下三度的天氣下拍攝,搞到有參賽者感冒同凍傷,仲指出劇組無因應天氣做出適當的預防措施,傳出有參賽者因為咁而入院,仲大爆《魷魚遊戲》真人騷係「不人道的災難現場」,因為拍「木頭人遊戲」時拍咗成9個鐘,要原地停30分鐘俾導演拍到高空的角度,形容「人們像蒼蠅一樣一個個倒下」!

魷魚遊戲
(圖片來源:《魷魚遊戲》)
魷魚遊戲
(圖片來源:《魷魚遊戲》)

近日Netflix實行了什麼新政策?

首先,Netflix推出了新月費計劃,但卻引起了大眾網民的謾罵。之後,Netflix 再推出一項新的「個人帳户轉移」(Profile Transfer)功能,相信是為了打擊家庭共享帳號而舖路。

Netflix 有什麼劇集推薦?

我地為大家搜羅一系列Netflix劇集推薦,包括韓劇推薦netflix推薦等等。

圖片來源:《魷魚遊戲》