香港人在北京︱盤點7大爆笑對白!洪永城陳展鵬吳若希自抽抽出新境界

電視

廣告

TVB熱播劇《香港人在北京》開播至今好評如潮!估唔到劇情輕鬆搞笑,洪永城、陳展鵬、吳若希仲要喪玩自抽,不但笑陳展鵬亞視出身,連女主角吳若希都唔放過。以下就為大家摘錄7大抵死對白!

盤點《香港人在北京》7大抵死自抽對白

1.洪永城《張保仔》再被擺上台

早前劇情講到陳展鵬獲分派帶北京分公司出任CEO後,獲派任務要將廢棄變壓廠打造成新的工作項目,陳展鵬三兄妹和吳若希集思廣益後,決定將廢墟改造成「文創園」。四人為了替充滿香港情懷的文創園改名期間鬧出不少笑料。首先就有洪永城建議將文創園名字改為「香港仔」,被戴祖儀秒串:

哇,仲老套過叫張保仔啊!

呢句對白用在洪永城身上,令不少觀眾都聯想起由洪永城主演的《張保仔》,演技麻麻的洪永城當年更被稱為「開台以來演技最差嘅台慶劇男主角」。

香港人在北京 洪永城提出叫「文創園」做「香港仔」,結果畀戴祖儀話「仲老套過張保仔」。
洪永城提出叫「文創園」做「香港仔」,結果畀戴祖儀話「仲老套過張保仔」。(圖片來源:《香港人在北京》截圖)
香港人在北京 不少網民都狠批《張保仔》嘅洪永城為「開台以來演技最差嘅台慶劇男主」
不少網民都狠批《張保仔》嘅洪永城為「開台以來演技最差嘅台慶劇男主」(圖片來源:TVB)

2. 笑亞視乜都用「獅子山精神」

洪永城講完就到陳展鵬發表偉倫,陳展鵬一輪口發表偉論:

我諗到啦,我哋每一個香港人都有一座山,係獅子山!正所謂老套到盡頭便是型,獅子山精神最能代表我哋香港!雄壯、勇猛、屹立不倒!

亞視當年就係不斷話自己秉承「獅子山精神」,連去年發表聲明都話會「守護碩過僅存的獅子山精神」,擺明明抽前友台水!

香港人在北京 陳展鵬不斷發表偉倫,堅持文創園要改名為「獅子山」
陳展鵬不斷發表偉倫,堅持文創園要改名為「獅子山」(圖片來源:《香港人在北京》截圖)

3. 再笑陳展鵬亞視出身

當陳展鵬興高采烈發表「獅子山偉倫」時,戴祖儀即刻加句:「嗰陣感覺又返嚟啦」,吳若希亦即刻抵死咁話:

你哋原諒佢啦,佢以前看亞視的。

笑完以前死對頭電視台,又抽埋亞視出身的陳展鵬水,一舉兩得認真識玩。

香港人在北京 笑展鵬亞視出身!
笑展鵬亞視出身!(圖片來源:《香港人在北京》截圖)

4. 連環攻擊洪永城 暗寸以前以為自己好紅

第五集就有洪永城帶中學同學傅嘉莉到北京一間茶餐廳食飯兼拍Vlog,雖然二人都食得好滋味,但洪永城就話「影片一定要批評先多人睇」,所以就不斷狂踩該茶餐廳質素差,茶餐廳亦在視頻上傳後宣佈倒閉。洪永城一心以為自己的視頻影響了茶餐廳生意,但飾演老闆的Eddie就一句串返轉頭:

我哋呢到係畀業主瘋狂加租逼遷走嘅,唔關你事,你真係以為自己好紅啊?戇居!

當年洪永成拍旅遊節目創出名堂,再躋身TVB一線小生之位,一度被外界批評「又串又自以為是」,今次真係串到應一應!之後有多個場面笑洪永城,有一幕仲暗示佢同唐詩詠拍拖一事添。

香港人在北京 洪永城被Eddie串「你真係以為自己好紅啊?」
洪永城被Eddie串「你真係以為自己好紅啊?」(圖片來源:《香港人在北京》截圖)
香港人在北京 又被人笑話以為自己好靚仔,就實情好猥瑣。
又被人笑話以為自己好靚仔,就實情好猥瑣。(圖片來源:《香港人在北京》截圖)
香港人在北京 洪永城與唐詩詠在2013年因為拍《載得有情人》而撻著,呢句對白又話「2013年,你洪永城)失身嗰一年」,認真識玩!
洪永城與唐詩詠在2013年因為拍《載得有情人》而撻著,呢句對白又話「2013年,你(洪永城)失身嗰一年」,認真識玩!(圖片來源:《香港人在北京》截圖)

5.吳若希重提「咖喱事件」

劇情講述到吳若希以為劇中老公陳展鵬同舊情人蔡潔出軌,有一次更看見陳展鵬頸上的「咖喱雞」,所以逼問三妹戴祖儀有關「咖喱雞」一事。不過戴祖儀就裝傻扮懵,扮唔知可謂「咖喱雞」,搞到吳若希越問越燥:

香港人點會唔知道咩係咖喱雞啊?我見到佢有咖喱雞啊!

不少網民都指見到呢句對白嚇親,事關吳若希曾經被指在入行前曾在尖沙嘴夜總會當公關小姐,當時更指以「咖哩」為其代號。今次竟然咁大方重提「咖喱雞」,簡直自抽抽出新底線。

香港人在北京 連「咖喱」都有提!
連「咖喱」都有提!(圖片來源:《香港人在北京》截圖)

6. 連吳若希曾被指「小三」都拎出嚟講

吳若希在劇中為了找出陳展鵬的「小三」而搞出不少笑料,當戴祖儀為陳展鵬解釋頸上「咖喱雞」有可能係被「蜘蛛」咬到,吳若希就問:

蜘蛛?定蜘蛛精啊?

其實吳若希由婚前開始,一直被指為現任老公Alex Ho和女模Toby Sin的第三者,雖然Alex都已經出過聲明否認,但吳若希就甚少提及此話題!

香港人在北京 每次俾人話係小三嘅吳若希,今次在劇中演大婆捉小三!
每次俾人話係小三嘅吳若希,今次在劇中演大婆捉小三!(圖片來源:《香港人在北京》截圖)
香港人在北京 Toby一度直斥吳若希係「小三」。
Toby一度直斥吳若希係「小三」。(圖片來源:IG@toby_sin)

7. 串內地節目選秀節目觀眾表情誇張

戴祖儀入圍內地選秀節目《我要當歌手》,身為大哥的陳展鵬召集了身邊一班好友同事齊來為戴祖儀做勢,齊齊混入節目做觀眾。陳展鵬更指他觀測到內地選秀節目都有一個共通點:

觀眾現場嘅反應好影響勝負,只要觀眾喊得越勁,嗰參賽者就越有機會攞冠軍!

洪永城仲補多句:「哇,嗰面部扭曲,好似死老豆嗰啲?」接著大家一起練習誇張爆喊表情,務求送戴祖儀入決賽,場面非常搞笑!

香港人在北京 連大陸選秀節目觀眾都唔放過!
連大陸選秀節目觀眾都唔放過!(圖片來源:《香港人在北京》截圖)
香港人在北京 大家都練爆喊!
大家都練爆喊!(圖片來源:《香港人在北京》截圖)

撰文:東方新地圖片來源:TVB、《香港人在北京》截圖、IG@toby_sin資料或影片來源:原文刊於東方新地