隱門|吳岱融成「TVB 第一黐線佬」63歲一出場即演連環發癲槍戰!

電視

廣告

王心慰(Amy 姐)監製、翁善瑩編審的《隱門》,昨晚(29日)周一至五晚八點半翡翠台播映,有陳展鵬(煎 Pan)、黃智雯(Mandy)、湯洛雯(靚湯)、劉佩玥、吳岱融(Hugo)、阮浩棕、黃子恆、魯振順、袁鎮業、盧苑茵等演員。昨晚一開播,唔少網民就被吳岱融(Hugo)的演技所吸引,大讚簡直係「TVB 第一黐線佬」擔當。
隱門 吳岱融 吳岱融Hugo)飾演葉嘯天,壞事做盡
吳岱融(Hugo)飾演葉嘯天,壞事做盡(圖片來源:《隱門》)

隱門︳吳岱融壞事做盡 演獸父!

《隱門》昨晚(29 日)一開始,葉嘯天(吳岱融飾)即壞事做盡,除打劫金舖、開槍殺警面不改容;面對親生女心月(黃智雯飾),葉嘯天亦數度下毒手,單是以暴力威逼小心月接賊贓已喪盡天良。Hugo 繼《巨輪 II》鷲哥後再展奸角魅力,網民看得過癮,讚眼神殺晒兼封吳岱融「TVB 第一黐線佬」:「真係癲過鷲哥」、「氣場真係勁」。為避開獸父,心月改姓埋名企圖開展新生活,卻因葉嘯天刑滿出獄人生再被擾亂,重遇但還未相認一刻已遭葉嘯天強行搶車兼拖落車,整晚劇情關鍵則落在很快認出獸父的心月,能否成功避開葉嘯天追尋…網民指《隱門》開劇節奏明快兼有追看性,並謂 Mandy 角色有新鮮感。

隱門 吳岱融 網民大讚一個眼神嚇死人!
網民大讚一個眼神嚇死人!(圖片來源:《隱門》)
隱門 吳岱融 網民大讚一個眼神嚇死人!
網民大讚一個眼神嚇死人!(圖片來源:《隱門》)
隱門 吳岱融 01-03 吳岱融險被車撞連環圖,留意番對腳係離地嘅。
隱門 吳岱融 01-03 吳岱融險被車撞連環圖,留意番對腳係離地嘅。(圖片來源:《隱門》)
隱門 吳岱融 睇番 playback,大家都話觸目驚心呀。
睇番 playback,大家都話觸目驚心呀。(圖片來源: 隱門)

隱門︳吳岱融:真係爭啲撞到

三十年前的槍械劫案場口,除了帶出葉嘯天與心月的衝突,亦帶出葉嘯天及心月與另一主角子喬(陳展鵬飾)的千絲萬縷。相關場口發生罕見意外,拍攝翻車戲期間,由於 Hugo 與翻起車輛距離太近,只差不足一秒 Hugo 便有可能被飛起的車輛撞到;不過根據劇組釋出的花絮片,面對突如其來意外,Hugo 身手敏捷極速彈開之餘,在未有 cut 機情況下,仍能神態自若繼續開槍演戲,相當專業,反而現場工作人員無不「觸目驚心」。Hugo 事後受訪才笑言其實當時「好驚驚」:「架車就喺眼前飛過係驚架,不過盡做啦。」Hugo 又謂當時除了演戲,還有分神留意周遭環境:「我望實綁住車嗰條帶,一拉行我就走(開)。」

隱門 吳岱融 成功避開架車之後,Hugo 即時嘅動作竟然係繼續開槍做戲,好專業。
吳岱融 成功避開架車之後,Hugo 即時嘅動作竟然係繼續開槍做戲,好專業。(圖片來源: 隱門 )

即睇《隱門》第一集精華:

隱門︳鏡頭前怒摑 鏡頭背後與小演員有講有笑

昨晚另一亮點是飾演心月童年的鍾嘉佑,面對葉嘯天連串「恐嚇」,小心月眼淚話嚟就嚟,獲讚靚女兼演技不俗。翻查資料,小心月鍾嘉佑曾拍攝《Hands Up》、為《Think Big 天地》擔任小主持等,拍劇經驗除了《隱門》,還有《廉政狙擊》及尚未播出的《奪命提示》。談到與嘉佑合作,Hugo 大讚對方聰明:「佢好醒,導演同幕後亦同佢事前 brief 好晒,佢都了解到只係做緊戲。我哋鏡頭背後有講有笑架。」

隱門 吳岱融
(圖片來源: 隱門 )

隱門︳葉嘯天連環虐心月片段曝光

無綫官方發布一條以葉嘯天「狠樣」及「暴行」為主打的預熱宣傳片,除可一睹吳岱融各式各樣狠樣,還能率先睇葉嘯天虐心月過程。其中一幕葉嘯天服刑期間發狂咬甩囚犯耳仔一幕,據知更因尺度問題出街前決定剪掉;雖然如此,Hugo 目露凶光兼青筋盡露的勁爆狠樣,已足以令觀眾入戲。Hugo 受訪時,坦言是次飾演葉嘯天辛苦之餘亦大壓力:「成日要將個轉數 Tune 到好高,同埋真係打得比較多,所以有啲壓力,自己演繹呢個角色好多時係扯到行晒,好似睇咩都唔妥咁,係好玩嘅,但亦真係需要大量體力。」

隱門 吳岱融 隱門 王心慰力讚hugo天花板狠角潛力無限吳岱融演葉
力讚hugo天花板狠角潛力無限(圖片來源: 隱門 )

撰文:東方新地圖片來源:TVB資料或影片來源:原文刊於東方新地