社內相親︳教主Anson Lo激嘴陳漢娜網民唔收貨嫌無美感:學吓TVB啦

電視

廣告

港版《社內相親》已經進入中段部分,Edan同沈殷怡呢對副CP修成正果外,Anson Lo同陳漢娜都sweet到爆,集集都狂咀咀,睇到觀眾心跳加速,心臟壓力很大!不過有網民就認為Anson Lo同陳漢娜的親熱場面唔夠有美感,應該參考TVB?

社內相親︳Anson Lo陳漢娜狂嘴嘴街邊啜到公園

《社內相親》第十一集時Anson Lo同陳漢娜簡直係打得火熱,一集連嘴2次,先喺街頭攬到實啜啜!

社內相親 街頭熱吻
街頭熱吻(圖片來源:《社內相親》)

再喺公園仔嘴嘴,Anson Lo先調戲陳漢娜呃佢話佢嘴有污糟嘢,再啜陳漢娜,後來陳漢娜仲要反手激嘴返Anson Lo,場面勁心動!

社內相親 公園仔啜啜
公園仔啜啜(圖片來源:《社內相親》)

社內相親︳吻戲網民唔收貨:學吓TVB啦!

雖然呢2幕都睇到唔少神徙心臟爆炸,但有網民就喺討論區「我老細怕咗呢班煩膠導致精神分裂關注組」出post,表示覺得公園仔嗰埸吻戲唔算拍得好好,美感一般,唔知點解導演肯收貨!「識唔識錫女人㗎?個手法同個嘴奇奇怪怪咁」「點解係錫上唇?人哋正常接吻劇唔係咁錫的。」「錫落個女仔上唇+嘴角?」「一啲美感都冇,韓劇男女主角kiss好有美感同好自然」「Viu啲導演好野,咁都拍得出」「錫得有啲肉酸,完全唔自然」「畫面好恐怖」「浪漫情節都可以拍到好似恐怖片咁」「佢地啲kiss戲好唔自然,TVB唔會拍到咁」「TVB咁出街會分分會比啲師奶投訴「令人不安」」「完全唔浪漫…好老尷」

社內相親 唔知網民想參考tvb邊套劇呢。劇照示意圖
唔知網民想參考tvb邊套劇呢。劇照示意圖(圖片來源:《賭城群英會》)
社內相親 《名媛望族》劉松仁楊嘴怡
《名媛望族》劉松仁楊嘴怡(圖片來源:《名媛望族》)
社內相親 蔡潔肉緊咀楊明。劇照示意圖
蔡潔肉緊咀楊明。劇照示意圖(圖片來源:《一舞傾城 》)
社內相親 香港人在北京 傅嘉莉 兩人飲完酒後意亂情迷,差啲發生關係!
洪永城與傅嘉莉喺《香港人在北京》飲完酒後意亂情迷,差啲發生關係。(圖片來源:《香港人在北京》劇照)
社內相親 新聞女王 佘詩曼 短短幾秒的預告已經睇到網民嘩嘩聲。
《 新聞女王》佘詩曼肉搏譚俊彥(圖片來源: 新聞女王)

亦有網民認為陳漢娜吻戲唔夠投入,不如都係嘴返edan算!「唔該專業少少,扮返好開心嘛。個女仔每一幕點睇都係驚到想避開,好似遇到痴漢咁。心入面嗌快啲收工叫 cut 啦,viu 個導演有啲要求好唔好。咁都收貨」「錫返edan自然啲」

社內相親 網民覺得嘴edan似乎自然啲
網民覺得嘴edan似乎自然啲(圖片來源:《大叔的愛》)
社內相親 留言截圖
留言截圖(圖片來源:fb@我老細怕咗呢班煩膠導致精神分裂關注組)
社內相親 留言截圖
留言截圖(圖片來源:fb@我老細怕咗呢班煩膠導致精神分裂關注組)

不過都有網民力撐無問題,而家唔興TVB嗰種啜啜,而且只係跟返韓版劇情啫,期待可以快啲睇到2人更多sweet爆畫面!

睇返韓版對照圖:

社內相親
(圖片來源:《社內相親》)

重溫《社內相親》親密場面

社內相親︳陳漢娜第三集胸壓Anson Lo嘴到實

Anson Lo和陳漢娜呢對主CP第3集就已經有超親密嘅場面播出!劇中陳漢娜為躲避被家人發現自己與Anson Lo的關係,在睇見屋企人後就火速躲去Anson Lo身後,點知唔小心拉跌埋對方。最後陳漢娜直接壓在Anson Lo身上,仲同佢嘴到實!

社內相親 ansonlo
陳漢娜為避開屋企人拉實Anson Lo齊齊跌落地,仲成個人壓喺Anson Lo身上兼嘴到實!(圖片來源:ViuTV截圖)
社內相親 ansonlo 韓版呢一集則係第二集就已經上演,不過女主角係想伸手拉住男主角時被拉跌,最後嘴埋一齊。
韓版呢一集則係第二集就已經上演,不過女主角係想伸手拉住男主角時被拉跌,最後嘴埋一齊。(圖片來源:影片截圖)

社內相親︳第9集Anson Lo陳漢娜sweet爆嘴足15秒

Anson Lo同陳漢娜在劇中keep住有互動,但係二人的親熱場面就等到第9集先再出現。劇中Anson Lo向陳漢娜表明心跡,但係陳漢娜因為自己太平凡而唔夠膽接受Anson Lo的表白。當Anson Lo聽見陳漢娜的顧慮後,man爆表示會盡全力唔俾陳漢娜擔心嘅事發生,被打動的陳漢娜最後主動嘴Anson Lo,兩個人嘴足15秒先鬆口!Anson Lo錫陳漢娜鼻尖的一幕仲被大讚甜過韓版!

社內相親 ansonlo 陳漢娜聽見Anson Lo的深情告白後主動嘴埋去,而Anson Lo喺陳漢娜鬆口之後主動錫翻埋去,兩個人足足嘴足15秒!Anson Lo嘴完陳漢娜之後仲sweet到漏錫埋陳漢娜鼻尖,超多觀眾表示呢一幕糖分極高!
陳漢娜聽見Anson Lo的深情告白後主動嘴埋去,而Anson Lo喺陳漢娜鬆口之後主動錫翻埋去,兩個人足足嘴足15秒!Anson Lo嘴完陳漢娜之後仲sweet到漏錫埋陳漢娜鼻尖,超多觀眾表示呢一幕糖分極高!(圖片來源:ViuTV截圖)
社內相親 ansonlo 女主角聽見男主角的表白後忍不住主動錫埋去,男主角被嚇一嚇後重新嘴翻女主角,不過韓版就冇錫鼻尖的畫面。
女主角聽見男主角的表白後忍不住主動錫埋去,男主角被嚇一嚇後重新嘴翻女主角,不過韓版就冇錫鼻尖的畫面。(圖片來源:影片截圖)

圖片來源:《社內相親》、tvb、fb@我老細怕咗呢班煩膠導致精神分裂關注組