碧咸傳︳3大影評:碧咸人生好睇過戲!戲劇張力超勁 對佢老婆Victoria改觀

電視

廣告

Netflix《碧咸傳》|近日最新紀錄片《碧咸傳》(Beckham)上架,旋即惹來極大討論,即成功上咗Netflix香港第一位。紀錄片公開唔少碧咸一家鮮為人知的事,包括碧咸整個人生的高低起伏,令唔少人睇完都表示非常震撼。一齊睇吓最多網民講的3大影評。
碧咸傳
(圖片來源:碧咸傳)

碧咸傳︳1. 碧咸真係好靚仔簡直完美

《碧咸傳》被稱最大賣點就係碧咸真係好靚仔!「萬人迷」碧咸靚仔就唔係咩新聞,但今次紀錄片好似每一個鏡頭都影到碧咸0死角咁,同埋紀錄咗唔少碧咸以前後生靚仔樣、唔同時期的碧咸等,令網民勁讚!「完全搵唔到佢一個唔型嘅鏡頭囉」「佢植髮做得好靚」「睇呢套碧咸傳,講了幾多次… 佢好靚仔、佢好靚仔、佢好靚仔、點解可以咁靚仔」「碧咸咩髮型都carry 到」「好睇,99%係因為主角靚仔,換其他人可能冇咁吸引」「中年冇走樣仲越嚟越型」「實在好少男人會咁鍾意整潔」「簡直完美」

碧咸傳
(圖片來源:《碧咸傳》)

碧咸多圖:

碧咸傳︳2.老婆Victoria好累事vs 好完美

《碧咸傳》又點少得碧咸老婆Victoria!《碧咸傳》詳述2人相識到相愛的點點滴滴,仲講咗好多兩公婆鮮為人知的事,例如碧咸出軌、Victoria點解成日對啲記者黑口黑面,又點支持佢老公等。雖然唔少人睇完都大讚Victoria好老婆,對佢改觀,不過都有唔少觀眾睇完都係覺得Victoria係累咗碧咸!「嗰時啲傳媒成日報道佢地啲負面嘢,原來都係老作多,難怪佢老婆成日都黑口黑面,佢哋兩公婆人前人後承受咗幾多嘢,旁人真係唔會理解到,而家睇完就明白多少少」「咁多年後睇番轉頭就覺得佢老婆好撐佢,但當時嘅球迷真係唔會咁睇,只會係佢比條女帶壞」「本來唔鍾意Victoria,睇完對佢改觀咗!對住狗仔隊唔黑面都幾難!」「不論係碧咸事業上,定係同Victoria 婚姻上面對既壓力,2人一齊走過荊棘,高低起伏 ,都好唔容易,好值得睇同學習!佢地2個都好tough!」「Victoria同佢爸媽嘅支持都係碧咸企得番起身嘅原因」「睇完都係好憎佢老婆」「睇到好多位就係佢老婆淨係諗自己,碧咸永遠都就佢」不過有網民就認為Victoria之所以有唔好的一面都同碧咸出軌有關「我諗婚外情都有關係,個心有條刺」

碧咸傳 Victoria當年相當火辣
Victoria當年相當火辣(圖片來源:《碧咸傳》)
碧咸傳
(圖片來源:《碧咸傳》)
碧咸傳
(圖片來源:《碧咸傳》)
碧咸傳 2人感情相當好,互動有趣
2人感情相當好,互動有趣(圖片來源:《碧咸傳》)
碧咸傳 網民評論《碧咸傳》
網民評論《碧咸傳》(圖片來源:FACEBOOK@Netflix 香港討論區)
碧咸傳 網民評論《碧咸傳》
網民評論《碧咸傳》(圖片來源:FACEBOOK@Netflix 香港討論區)

碧咸傳︳3.人生比電影故事更戲劇張力 抗壓性好勁

《碧咸傳》最多人評價就係估唔到碧咸傳除咗碧咸好睇之外,就係碧咸的人生都咁誇張咁好睇!好多人唔知以為「萬人迷」碧咸一直都順風順水,娶咗個有錢老婆,完美家庭。但其實碧咸曾經成為過英國全國公敵,一沉百踩仲要被唾棄,經歷過高山低谷。成個人生都充滿住戲劇元素,網民指呢套紀錄片根本唔駛點鋪排同剪輯,就咁講返碧咸成個人生已經好睇過好多電影。「而家睇返,先知碧咸以前有幾硬淨,嗰陣佢都只不過係個廿零歲嘅𡃁仔啫,換著好多後生仔,淨係俾女飛都夠佢哋死好多次,佢就俾成個國家嘅人吐晒口水指住鬧都仲頂得順撐得過,真係唔到你唔服。抵佢發呀。」「靚仔、有實力、內心質素強大」「好多 Netflix 拍嘅紀錄片都好睇」「佢內心強大到非人程度」「個導演係 Fisher Stevens,攞過Oscar Documentary,經過佢剪輯故事發展、切入角度以及音樂安排,呢套Documentary 先會連唔睇波、唔知果段歷史既人(包括我)都覺得好好睇。所以呢套記錄片好睇,唔止係因為DB本身精彩人生,兩公婆好直率同坦白,導演既功力更加功不可抹。」「無乜幾個人既人生有碧咸咁有娛樂性~有高有低」「有幾下我都喊左,包括佢一夜俾人賣走,佢話打極電話費爺都唔接呢幕,同埋佢一幕話佢內心仲係愛費爺,但鏡頭一轉,費爺話唔可以同球員有感情,一熱一冷,好體會到碧咸那種傷感。」「見證碧咸嘅足球生涯點開始到完結,佢係最低潮嘅時候都沉着面對,好鍾意睇啲舊隊友對佢嘅愛護,佢絕對值得擁有到而家都仲咁多人鍾意佢」

碧咸傳 網民評論《碧咸傳》獲得唔少人認同
網民評論《碧咸傳》獲得唔少人認同(圖片來源:FACEBOOK@Netflix 香港討論區)
碧咸傳
(圖片來源:碧咸傳)
碧咸傳
(圖片來源:《碧咸傳》)

近日Netflix實行了什麼新政策?

首先,Netflix推出了新月費計劃,但卻引起了大眾網民的謾罵。之後,Netflix 再推出一項新的「個人帳户轉移」(Profile Transfer)功能,相信是為了打擊家庭共享帳號而舖路。

Netflix 有什麼劇集推薦?

我地為大家搜羅一系列Netflix劇集推薦,包括韓劇推薦netflix推薦等等。

圖片來源:FACEBOOK@Netflix 香港討論區、碧咸傳