獎門人︳曾志偉爆笑惡搞《海賊王》 網民力推1位TVB女神做「娜美」

電視

廣告

TVB《獎門人》節目造型中經常扮鬼扮馬,今次最新拍攝請嚟籃球男子組及J2女神兩隊成員作為嘉賓,主持們將以動漫《海賊王》造型現身,食正近日在Netflix熱播的《海賊王》真人版劇集,仲比Netflix更快出現索柏(喬巴)造型,估唔到TVB今次跟得咁貼,不過網民就指娜美似乎就應該搵呢位女神扮啦!
曾志偉 獎門人 主持們將以動漫《海賊王》造型現身,食正近日在Netflix熱播的《海賊王》真人版劇集,估唔到TVB今次跟得咁貼!
主持們將以動漫《海賊王》造型現身,食正近日在Netflix熱播的《海賊王》真人版劇集,估唔到TVB今次跟得咁貼!(圖片來源:TVB)
海賊王 曾志偉 獎門人 J2女神胡敏芝、黃紫恩、陳若思、廖慧儀及胡美貽亮相節目
J2女神胡敏芝、黃紫恩、陳若思、廖慧儀及胡美貽亮相節目(圖片來源:TVB)
曾志偉 獎門人 海賊王 真人版
萬眾期待Netflix製作的真人版《海賊王》(ONE PIECE)8月31日正式上架!(圖片來源:Netflix提供)

獎門人︳曾志偉化身《海賊王》「脹爆版」索柏喬巴

上周日獎門人曾志偉未能參與錄影,找來「福祿壽」王祖藍、阮兆祥、李思捷合體客串一集,氣氛依然熱鬧搞笑。 今個星期日會播出預錄一集,志偉哥再次歸位化身《海賊王》「索柏」,身形脹爆,馴鹿形象非常搞笑!

海賊王 曾志偉 獎門人
(圖片來源:TVB)

獎門人︳麥美恩做「娜美」唔夠性感

不過,獎門人及獎老的《海賊王》打扮好明顯搞笑居多,當中麥美恩做女角色「娜美」;錢嘉樂做「山治」;阮兆祥做「卓洛」;金剛做「烏索普」等。單看每位造型都跟足動漫人物,不過性感女角色「娜美」就有點「貨不對辦」,麥美恩略嫌唔夠身材冇睇頭。

海賊王 曾志偉 獎門人 性感女角色「娜美」就有點「貨不對辦」,麥美恩略嫌唔夠身材冇睇頭。
性感女角色「娜美」就有點「貨不對辦」,麥美恩略嫌唔夠身材冇睇頭。(圖片來源:TVB)
海賊王 曾志偉 獎門人 阮兆祥做「卓洛」
阮兆祥做「卓洛」(圖片來源:TVB)
海賊王 曾志偉 獎門人 錢嘉樂做「山治」
錢嘉樂做「山治」(圖片來源:TVB)

獎門人︳「路飛」林正峰首次擔任長老

值得留意是,主角「路飛」林正峰首次擔任長老,他受訪時指接到消息被嚇一跳,又稱珍惜機會做好準備,盡量放鬆心情。林正峰仲帶媽媽入電視城,喺IG晒出合照表示:「記錄人生第一次做獎門人嘅獎老」,不過引來好友何廣沛留言:「路飛邊有帶眼鏡架」

海賊王 曾志偉 林正峰仲帶媽媽入電視城,喺IG晒出合照表示:「記錄人生第一次做獎門人嘅獎老」
林正峰仲帶媽媽入電視城,喺IG晒出合照表示:「記錄人生第一次做獎門人嘅獎老」(圖片來源:TVB)
海賊王 曾志偉 獎門人 主角「路飛」林正峰首次擔任長老
主角「路飛」林正峰首次擔任長老(圖片來源:TVB)

獎門人︳網民:TVB都跟風拍真人版?搵高ling做娜美!

對於獎門人扮海賊王造型,不少網友紛紛討論,更笑指:「TVB都跟風拍真人版?」、「麥美恩嘅身材做唔到娜美喎!」、「搵高ling做娜美啦!」、「路飛係邊個嚟?」、「好似睇緊業餘Cosplayer」。

海賊王 曾志偉 獎門人 高海寧 高ling 破天荒公開噴血泳裝照,網民都相當興奮。
早前破天荒公開噴血泳裝照,網民都相當興奮。(圖片來源:IG@sammkoling)
海賊王 曾志偉 獎門人 高海寧 高ling 高海寧 性感 高海寧
(圖片來源:IG@sammkoling)
海賊王 曾志偉 獎門人 高海寧 高ling 高海寧 性感 高海寧遊泰大騷酥胸美腿!
大騷酥胸美腿!(圖片來源:IG@sammkoling)

曾志偉啜爆性感女模影片詳情是?

近日曾志偉與一名性感女模慶生的視頻流出,從片中可見曾志偉在飯局中為壽星女熱唱生日歌之後,特意走向女模身旁一同吹蠟燭,隨後更上前啜爆該名女模,女模的身份背景亦立即被網民起底⋯⋯詳情請看

《獎門人》 停播了何時才會復播?

《開心無敵獎門人》早前播出最後一集就宣布暫別幕前,令不少觀眾都大為不捨,身兼總經理要職的曾志偉透露只要「將下半年節目安排好」或者睇下有機會下半年復播⋯⋯詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:TVB資料或影片來源:原文刊於東方新地