【深宮計】劉心悠3字尾索過後生女|保養有術 全靠⋯⋯

電視

廣告

《宮心計2之深宮計》14位登場女角平均年齡達到45歲,其中首次拍劇嘅劉心悠亦有37歲,雖然同飾演佢近身宮婢嘅29歲黃心穎相差8年,但兩人企埋一齊,心悠BB外表一啲都唔輸蝕,完全睇唔出已經近4張!講到保養心得,心悠就話⋯⋯

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、劉心悠IG|編輯:乖乖隆地洞@central(原文刊於東方新地

劉心悠堅持廣東話拍劇

劉心悠在《深宮計》堅持用廣東話拍劇,努力值得欣賞。劇中心悠飾演宮婢元玥,為尋找胞姊而入宮,期間更助若芊 (黃心穎飾) 脫罪,因此若芊獲釋後對元玥心懷感激,二人姊妹情更篤。

不少網友話37歲嘅劉心悠拼埋29歲黃心穎身邊,一啲都冇輸蝕!

 

元玥之後更為玲瓏公主,仲會同蕭正楠飾演嘅龍武軍隊長何離有感情線!

湯水很重要 做女仔唔可以懶

Keep得咁好,心悠話阿媽嘅愛心老火湯功不可沒,另外仲要多運動、勤保養:「有句說話係『做女仔唔可以懶』,我好認同㗎!女仔唔識補會好易老,不過我就識點樣令自己保持年輕,例如做瑜伽、跑馬拉松,因為可以令新陳代謝好啲,至於皮膚方面,我都好注重,仲好勤力𠻹,由卸粧、敷Mask,由內到外去保養。」

保養肌膚 三管齊下

心悠指保養肌膚一定要由內到外:「飲食、運動、睡眠,要三方面一齊做,特別係我成日拍戲,好多時都休息唔夠,就好易有細紋、鬆弛等等嘅肌膚衰老問題。」

卸妝的重要性

心悠又提醒大家徹底卸妝好重要:「我知道好多女仔會花好多時間嚟化妝,但卸妝就馬馬虎虎,我甚至見過朋友只係用濕紙巾抹面就當卸咗妝!其實如果唔徹底卸妝,最後會令皮膚變差,點化妝都唔好睇!」

出道14年

在台灣出生的劉心悠﹐原名劉平凡,04年出道,首個公開活動係出席皮鞋品牌,唔經唔覺已經出道了14年,但歲月催人似乎在她身上未有發生!

初出道拍《阿嫂》

睇番04年佢處女拍電影《阿嫂》,夥拍同經理人公司嘅師姐林嘉欣、羅仲謙,心悠獲提名金像獎「最佳新演員」獎。

05年時24歲嘅心悠BB皮膚白滑笑容甜美,又pure又true。

素顏見得人

心悠BB經常素顏及淡妝示人,但人靚加上皮膚好,依然見得人,真係令不少女生羨慕!

馬拉松常客

心悠12年來堅持練跑,幾乎每年都會參加渣打馬拉松,已是資深跑者,佢仲勤練瑜伽,努力keep住健美身形。

2015年心悠同周柏豪拍電影《小姐誘心》,著上水手服上演制服誘惑,令觀眾留下深刻印象。

一直蛻變中

現已37歲的劉心悠說自己一直在蛻變中,只係步伐比較慢:「我覺得好多事,要到達某個人生境界先做得到,好似性感、裸露,依家我仲未接受到,但二十年前我唔能夠接受嘅露背、高踭鞋,依家我已經著得好舒服!」

心悠保養得宜,而且入行多年都零緋聞,難怪多年來護膚品牌一直搵佢任代言人啦!見到佢真係要講句「我要健康,我要消脂」~