戀講嘢|浜崎真緒情挑193!現身ViuTV做嘉賓分享情史徵男友

電視

廣告

由193主持的ViuTV節目《戀講嘢》播放超過兩年,歷來邀請過不少出位嘉賓分享情史。嚟到第112集,竟然邀請咗熱愛香港文化的人氣高企日本女優浜崎真緒做嘉賓,分享情史!浜崎真緒仲喺節目上同193有親密接觸,睇到幾位女主持不停尖叫!

《戀講嘢》第112集 浜崎真緒分享感情史

之前《戀講嘢》都訪問過愛情動作片星,包括入行前的素海霖以及「香港第2位AV女優」Alice Wong,今次終於找來人氣高企,29歲的浜崎真緒做嘉賓,今次亦係繼早前藝人嘉賓松岡李那之後,再次邀請到日本藝人現身《戀講嘢》,估唔到浜崎真緒令到做主持超過一百集的193忽然變得好尷尬!

浜崎真 男朋友 浜崎真緒現身ViuTV《戀講嘢》!
浜崎真緒現身ViuTV《戀講嘢》!(圖片來源:ViuTV戀講嘢)
戀講嘢 浜崎真 男朋友 三位女嘉賓笑指193唔好用蹺腳掩飾生理反應!
三位女嘉賓笑指193唔好用蹺腳掩飾生理反應!(圖片來源:ViuTV戀講嘢)
戀講嘢 浜崎真 男朋友 走落嘉賓席,向193緩緩進攻!
走落嘉賓席,向193緩緩進攻!(圖片來源:ViuTV戀講嘢)
戀講嘢 浜崎真 男朋友 到底同193講咗乜嘢俏俏話?!
到底同193講咗乜嘢俏俏話?!(圖片來源:ViuTV戀講嘢)

浜崎真緒現實做過小三 經歷有助演戲

濱崎真緒出道近11年的時間擁有過千部AV作品,最喜歡扮演不倫戀中小三的角色,以及和已婚男性到溫泉旅館偷情過夜的劇情,據日本《週刊王》報導,她自爆年輕時也曾介入別人的感情,因此演出起來也特別逼真,常常讓她回味再三:

「有過做小三經驗對方讓我學到好多嘢,當我進入AV界時,能夠面對很多不熟習的事情,都是多得我那段時光。其實做小三是不太好,但那段經歷幫助了我。」

在不止一次的訪問入面,濱崎真緒曾表示過如若遇到心儀對象,就會「毫不考慮的引退」,但首要條件是要跟她一樣「尊重AV行業」:

「對方一定要接受我之前做過的工作,如果這個人不能接受,我不會跟這個人結婚。」

日本知名女優浜崎真緒突襲尖沙咀街頭

日本知名女優浜崎真緒今年29歲,她由18歲已開始加入女優行業拍攝相關影片,一開始卻不敢跟家人表明自己的職業,直至2014年家人才得知她成為了女優,並慢慢接受。目前浜崎真緒與SOD有合約在身,而她在性方面都抱開放及樂觀的態度,更直言最愛「不倫戀」,認為這種「禁忌之戀」都相當刺激。

近年轉戰兼任DJ

浜崎真緒在IG上都收獲不少Fans的喜愛,至今有逾34萬的追蹤者,不時都會在IG上大放性感相以及拍攝時的花絮片段。近年除了做女優外,她更向DJ之路出發,以「DJ Mao」的身份在各大場所進行音樂活動,近日來港正正是為了「SPACE MUSIC FESTIVAL」的活動做嘉賓,而她出演的場次為4月30日的18:30。

戀講嘢 浜崎真 男朋友 浜崎真緒
近年也有兼職、化名「DJ MAO」在夜場當DJ!今年4月曾經來港演出。(圖片來源:IG@maohamasaki_official)

突襲尖沙咀街頭

早幾日已經來到香港的浜崎真緒,日前身穿白色裇衫以及黑色開叉長裙,腳穿Air Jordan 1經典「Black Toe」,再加上俐落的啡金頭髮,現身突襲尖沙咀街頭,利用位於清真寺對面的彌敦道牌打卡留念,並寫上「In Hong Kong」的字眼,有網民都笑問她:「有去找彌敦道九號做頭髮嗎?」。

Post「阿嘿顏」照片

跟住浜崎真緒更在IG上post出「阿嘿顏」的照片去預告自己來港,之後更於1881 Heritage大玩「腿張開」,並寫下自己未來數日在香港以「DJ Mao」出席活動的資訊,親民地用白話寫下「我等你呀。記得嚟搵我啦。」網民睇完之後都笑稱:「到底香港有咩吸引佢嚟?」,有網民就回應指「$30蚊戲飛」。

戀講嘢 浜崎真 男朋友 浜崎真緒
(圖片來源:IG@maohamasaki_official)
戀講嘢 浜崎真 男朋友 浜崎真緒
(圖片來源:IG@maohamasaki_official)

見姜濤電視屏幕興奮到跳舞

浜崎真緒到「姜濤灣」,在慶祝姜濤4.30生日的大電視屏幕前,手舞足蹈地紮紮跳,一邊跳仲一邊嗌住姜濤個名,仲Tag埋姜濤,睇得出非常興奮!

戀講嘢 浜崎真 男朋友 浜崎真緒 浜崎真緒到「姜濤灣」興奮到紮紮跳!
浜崎真緒到「姜濤灣」興奮到紮紮跳!(圖片來源:IG@maohamasaki_official)
戀講嘢 浜崎真 男朋友 浜崎真緒 仲不停大叫姜濤個名!
仲不停大叫姜濤個名!(圖片來源:IG@maohamasaki_official)

圖片來源:ViuTV, IG@maohamasaki_official資料或影片來源:原文刊於東方新地