東張西望|苦主請工人受騙 網民錯重點:咁高質 以為苦主係主持人!

電視

廣告

《東張西望》近年為各界苦主伸張正義,算係TVB節目中備受網民一致好評的節目之一。早前有苦主爆過一單係有關外傭中介公司的問題,俾晒錢但2年都無工人出現,而昨日(27日)最新一集再有苦主被同一間外傭中介公司欺騙,今次人就有,但就完全「貨不對版」。網民關心事件之餘,錯重點留意到今集苦主外型都相當高質,仲話「以為佢先係主持人」

苦主被外傭中介公司呃

昨日(27日)最新一集《東張西望》有苦主投訴被外傭中介公司欺騙,而呢間公司同早前俾晒錢但無人影係同一間中介公司。苦主指佢想請個工人,就搵咗呢間中介公司,而對工人的要求只有2樣要求,第一就係要識講中文,其次就係要識煮中菜,其原因因為佢屋企有小朋友。中介公司就介紹咗一個曾經喺台灣做過工人的姐姐俾佢,仲話曾經照顧過3歲小朋友,識講中文,識煮中菜,仲識講笑話唔食豬都識煮豬肉,苦主同佢視像面試時,工人姐姐都可以同佢用普通話溝通,簡直係完美符合苦主要求!苦主就即刻想請該姐姐嚟港,特登俾多千5機票同埋額外隔離酒店所需的費用,加加埋埋俾多咗成2萬幾。

工人姐姐「貨不對版」

點知一嚟到完全「貨不對版」,苦主表示唔好話溝通,該姐姐係完全唔識廣東話同埋普通話,根本係聽唔明,淨係識講一句「我不懂」,而所謂識煮中菜,除咗印尼撈麵之外無嘢識煮,然後連打邊爐都唔識處理,但明明中介公司話佢喺台灣做過工人,但姐姐就表示佢從來都無見過邊爐。苦主就質疑面試時應該係有人喺旁邊做翻譯,中介公司就回應話唔係母語,可能學得慢同埋話影片中工人都真係講好,表示間間中介都係咁做,工人姐姐做成點係唔關佢哋事。

東張西望 東張去咗中介公司對質
東張去咗中介公司對質(圖片來源:《東張西望》截圖)
東張西望 工人姐姐cv明明寫喺台灣做過
工人姐姐cv明明寫喺台灣做過(圖片來源:《東張西望》截圖)

網民錯重點:以為苦主係主持人

有網民睇完單嘢之後,錯重點覺得苦主好唔錯,仲話同東張主持人坐埋一齊時,分唔到邊個先係真主持人!「口罩小姐OK喎」「左邊定右邊?」「以為佢係主持人」「我4000做葉小姐工人 唔好同我爭」「唔差喎仲以為主持,右邊仲似路人」「成個湯怡咁」「條女正x到」

圖片來源:《東張西望》截圖