東張西望︳梁敏巧追訪屯門大媽 大叔激動護花出手:你實無命!

電視

廣告

東張西望|「屯門娜娜」因為喺屯門公園唱歌,與Happy 伯「互動」有趣而成為網絡紅人,一早唱出屯門,入埋TVB參加過《中年好聲音》。而原來呢種屯門公園唱歌表演無因為娜娜的離開而斷咗,《東張西望》近日收到居民報料,原來屯門中山公園一帶又有「大媽姣聲音」日夜轟炸,吸引100名左右的阿叔阿伯到場支持之餘,除咗唱歌,呢班大媽仲會同阿叔有「異常」的親密接觸!女主持梁敏巧追訪屯門大媽,結果惹來大叔出手護花,仲攻擊攝製,最後流血收場更要報警處理。

梁敏巧馬拉松式追訪屯門大媽 其中一位「服務員」大爆「摸摸看」內幕!

早前提到屯門中山公園有10-20名大媽日日開檔唱歌,吸引近百名叔伯到場聽歌之餘,更會當眾拖手、坐大腿、甚至頭貼頭,行為親密。噪音問題影響街坊日常生活,甚至帶著小朋友都不敢經過天橋,以免「學壞」。而《東張》攝製隊深入大媽內部追訪時,巧遇警方接到投訴到場清場,大媽和一眾叔伯即時「機都唔收」嚇到雞飛狗走,四散到公園附近範圍。當時有警方透露「呢班人日日喺到載歌載舞,搞到污糟邋塌,日日都要過嚟服侍佢哋⋯⋯我哋接投訴係噪音,其他無理」。

眼見身穿紅衣、短裙、黑絲的大媽四散,梁敏巧即同攝製隊周圍「尋人」,親身同一眾大媽做訪問,了解她們的心路歷程。唯梁敏巧一路問,一路食檸檬,有大媽避而不談,與梁敏巧展開馬拉松式奔跑比賽,躲入洗手間;有大媽即抵受不了梁敏巧不停追問,而開聲稱「呢啲嘢你唔使問我啦小姐」;而紅衣大媽更趣緻,逃跑時有一眾大叔如保鑣般陪同,當看到東張女神趕至時隨即起哄,稱「嘩,《東張西望》啊,今日換咗第二個女神」。看到女神,這班大叔隨即變心,叫大媽「你講兩句啦」。

東張西望 梁敏巧 開檔大媽
開檔大媽(圖片來源:TVB《東張西望》)
東張西望 梁敏巧 開檔大媽
開檔大媽(圖片來源:TVB《東張西望》)
東張西望 梁敏巧 開檔大媽
開檔大媽(圖片來源:TVB《東張西望》)

一眾大媽拒表態,卻突然有位日日在大媽開檔時負責招呼大叔、老伯的姐姐自動請纓,爆大鑊!她指「我哋都係娛樂長者同啲退休人士,佢哋無嘢做嚟聽唱歌;有摸手仔腳仔,嗰啲收幾百蚊,幾千蚊都有;攬攬錫錫都有啦,上埋床都有」。

東張西望 梁敏巧 爆料大媽
爆料大媽(圖片來源:TVB《東張西望》)

中年大叔勇敢「救大媽」 出言恐嚇兼出手傷人!

而拍攝期間,突然有位黑衫大叔獨自行近攝製隊,更惡形惡相般恐嚇梁敏巧及攝製隊。一來他便大叫「你唔收機一定無命」,隨後更指「我已經影咗你相啦」、「影晒你哋啦小姐」、「差人走咗啦,人哋(大媽)走咗就算啦」。講講吓,大叔突然火燒心,如葉問上身般伸出魔爪爪向梁敏巧身前的攝影師位置,打鏡頭之餘疑似搶機,當時梁敏巧即大叫「嘩!嘩!嘩!報警」。大叔還未收手,更一手推開在場攝製組人員,攝製組即呼喝阻止並表示「報咗警,你咪走」。大叔聽罷,又再次伸出魔爪摵人,爪傷其中一名工作人員。

東張西望 梁敏巧
(圖片來源:TVB《東張西望》)

工作人員合力把大叔圍住,不讓離開,大叔稍微冷靜下指「報警咪報警,使死啊」、「我而家殺人放火啊」。而過一陣子,大叔又突然向攝製組關心起來,叫剛剛被他所傷的工作人員「你消一消毒穩陣啲」。而警方到場後,梁敏巧向警方解釋事件,大叔隨之被帶上警車。而警方事後回覆攝製組,71歲的姓劉大叔已保釋候查。

東張西望 梁敏巧
(圖片來源:TVB《東張西望》)
東張西望 梁敏巧 警方回覆
警方回覆(圖片來源:TVB《東張西望》)

一齊睇片

圖片來源:TVB《東張西望》、tvb《東張+》資料或影片來源:TVB《東張西望》