晚吹@改名︳BabyJohn被以為係Baby Shark個名嚟自《西城故事》!?

電視

廣告

ViuTV長壽節目《晚吹—空肚講宵夜》每集都會有唔同主題,三位主持人梁祖堯、BabyJohn(蔡瀚億)及Hailey(陳俞希)都會圍繞主題分享見聞。昨晚(3日)最新一集以《改名》為主題,教大家一個「名中註定我愛你」的計算方法,其後BabyJohn仲分享佢一次被誤會的趣事!
晚吹
(圖片來源:《晚吹》截圖)

「名中註定我愛你」

玩法就係將自己個名同對象個名隔住咁寫出嚟,然後將筆劃計出嚟,左右互減,減至最終的數就係答案,0就係會結婚,1係交往,2係曖昧,3係約會,4係朋友。

晚吹
(圖片來源:《晚吹》截圖)
晚吹 將自己個名同對象個名隔住咁寫出嚟,然後將筆劃計出嚟,左右互減,減至最終的數就係答案
將自己個名同對象個名隔住咁寫出嚟,然後將筆劃計出嚟,左右互減,減至最終的數就係答案(圖片來源:《晚吹》截圖)
晚吹 計算結果
計算結果(圖片來源:《晚吹》截圖)

BabyJohn被以為係Baby Shark?

BabyJohn(蔡瀚億)喺節目中分享因為自己個名被誤會成Baby Shark的一次趣事:「有一日收到IG DM有工作邀約,我就交畀經理人接洽,客戶希望我參與一個網上兒童節目,要求報價,我經理人就再了解工作內容,是做主持、配音,還是拍攝?客戶繼續不停解說,突然靜了,我經理人問客戶:「其實你係咪唔係想搵BabyJohn,而係想搵Baby Shark啊?」然後客戶靜了,尷尬地答了一句:「係啊⋯⋯」原來客戶將BabyJohn誤以為BabyJohn就係Baby Shark嘅版權代理人。

晚吹 BabyJohn憶起Baby Shark趣事
BabyJohn憶起Baby Shark趣事(圖片來源:《晚吹》截圖)
晚吹 BabyJohn搞笑跳起Baby Shark
BabyJohn搞笑跳起Baby Shark(圖片來源:《晚吹》截圖)

BabyJohn源自《西城故事》

蔡瀚億的英文名由來,源自他中二時首次參演學校舞台劇所飾演的角色,讀中二時的BabyJohn就想做演員,「一天在學校見到張海報,有話劇徵求演員,我見有得玩、有得識朋友、可以去西灣河文娛中心演出,立即報名。表演完,台下掌聲如雷,我感覺良好,決定大個要做演員。」定情劇是《西城故事》,他的角色名叫BabyJohn——名字被他沿用至今,就是不忘初衷的意思。

晚吹
(圖片來源:《晚吹》截圖)

圖片來源:《晚吹》截圖