戀講嘢|女版姜濤木木連笑容都似到十足十 勁恨結婚 30歲男友係前男團成員

電視

廣告

ViuTV《戀講嘢》最新一集請來18歲木木做嘉賓,主題係「急婚如律令」,木木人仔細細原來非常恨嫁,同男友拍拖2個月即逼婚!不過呢個都唔係重點,重點係佢竟然撞樣MIRROR人氣成員姜濤,就連主持浩南都形容佢笑起嚟個樣簡直係「姜濤式笑容」!

《戀講嘢》木木 15歲已開始諗結婚

木木透露她由初戀15歲開始已想結婚,而她現在的男友已是她第3個男友,講到當初想結婚的原因,她直言:「因為本身屋企對我嘅關愛唔多,細妹成績好好,係全級第一,屋企當然係偏心佢多啲,所以希望知道畀人錫嘅感覺。」而到了現在18歲,她表示想結婚就純粹是因為遇上合適的人,和真的想有自己的屋企。

戀講嘢 木木只得18歲已恨結婚。
木木只得18歲已恨結婚。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

男友大木木12年

木木介紹現在男友是她做Model工作時認識的同行,對方是Part-time Model:「第一次出去約會,我哋睇完戲,行緊海旁,我就話其實我18歲,佢嚇親啦,然後佢叫我估佢幾多歲,我估22,跟住再估27,佢都話唔啱,我再估29,但原來係3字頭!」對方大木木12年,剛剛好同一個生肖。

戀講嘢 木木本身是Freelance Model,男友是她做Model工作時認識。
木木本身是Freelance Model,男友是她做Model工作時認識。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

鍾意男友夠大男人 唔Care男友有冇錢

木木直言鍾意男友夠大男人:「因為我本身比較小女人,例如佢好多嘢都會同我講應該點做,同埋要按住佢嗰套做,而且我好鍾意同佢一齊嗰種感覺,係之前男友畀唔到我,例如我會上去佢屋企煮飯,就有種家嘅感覺,佢就喺隔離做嘢,然後佢就會幫手洗碗,呢個就係我夢想嘅世界。」

木木指不會計較其他外在條件:「冇諗到咁長遠,淨係覺得同佢一齊感覺舒服,冇Care佢有冇錢之類,我覺得佢養得掂自己就已經OK,因為我本身都有返工,我都養得起自己!」193大讚木木想法好成熟。

戀講嘢 木木好認同浩南話同年紀大的男人拍拖,是因為鍾意對方夠大男人。
木木好認同浩南話同年紀大的男人拍拖,是因為鍾意對方夠大男人。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

拍拖第二個月已想結婚

木木透露拍拖第二個月,就向男友講明想結婚:「我同佢講要停一停,話我拍拖就係想結婚,如果你唔係想結婚嘅話,我哋就stop啦!」193就指事實上每個男仔都一定會呃呃氹氹,話想同你結婚先,木木亦認同:「佢有同我講佢係認真嘅,咁我就畀人氹咗入局啦,當時佢有帶我返屋企,介紹畀佢媽咪識,然後我覺得見咗佢媽咪,好似真係認真喎!」

戀講嘢 拍拖第二個月,木木就向男友講明想結婚。
拍拖第二個月,木木就向男友講明想結婚。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

行「奶奶政策」陪行山

木木之後就大行「奶奶政策」,同對方阿媽打好關係,兩「婆媳」好到木木有時口快會直接叫「媽咪」,又有對方阿媽whatsapp隨時打小報告,木木笑言:「我要攻略佢個仔,就要攻略佢阿媽先。佢阿媽好鍾意行山,我就6點起身沖涼,化好晒全妝,仲要襯衫,9點喺佢樓下陪佢阿媽食完早餐,就去行山。」

戀講嘢 木木教返三位女主持轉頭,話要攻略佢個仔,就要攻略佢阿媽先!
木木教返三位女主持轉頭,話要攻略佢個仔,就要攻略佢阿媽先!(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

男友被逼婚每次都敷衍

Helen問木木做咩唔煮埋早餐畀未來奶奶食?木木回答:「我平時喺佢屋企會煮飯,都會煮埋畀佢阿媽食,佢阿媽係好鍾意我嘅,佢都有講,話你哋結咗婚之後住邊之類,又話其實我好想你做我新抱,好明顯地逼婚,但男友就覺得太長遠,亦覺得媽咪好chur,每次都會敷衍住先!」

戀講嘢 網民話木木雖然樣似姜濤,但動靜就似Sica,把聲似阿Day!
網民話木木雖然樣似姜濤,但動靜就似Sica,把聲似阿Day!(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

男友大呻被木木管得太嚴

木木形容男友私底下比較幼稚,每次遇到問題都會話要瞓覺先,不停逃避:「所以我花時間打咗一篇文畀佢,話我都好想畀安全感你,我哋應該要點做之類,我係覺得我提出咗問題,想問佢有冇諗過點解決,但後來佢話畀我聽,佢係左耳入右耳出!」

拍拖期間木木更曾check男友電話,發現男友社交網的朋友list全部都係model女仔,男友更經常在她們的story中留言,她說:「我唔敢撳入去睇,驚自己唔開心,佢話自己純粹想傾偈!」有晚男友扮瞓後,她更從朋友口中得知男友去蒲老蘭,男友更向朋友大呻她管得他太嚴,覺得自己似在坐監。

戀講嘢 雖然男友有好多缺點,但木木照單全收。
雖然男友有好多缺點,但木木照單全收。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

木木提分手男友求放過

後來木木忍受不了他經常講大話,又三番四次為出去玩而欺騙她,對她態度也不好,所以決定提出分手:「我同佢講我一心一意對你,但係你咁樣對我,你值得我嘅愛咩?然後隔咗一陣,我唔捨得,打番畀佢,之後佢就話:你放過我啦,我驚咗你呀!」193即話:「佢係覺得你好chur,等緊你同佢講分手!」木木反問:「咁點解佢唔同我講分手?」193同Helen就異口同聲回答:「因為唔想做衰人囉!」

戀講嘢 木木曾向男友提出分手。
木木曾向男友提出分手。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

睇騷重逢情節似《經過一些秋與冬》

木木續說:「後尾有一次我喺九展睇騷撞番佢,佢夜晚就打番畀我,問我:你覺唔覺得我哋今日好似《經過一些秋與冬》個MV。佢變態到話其實我成晚冇睇騷,淨係睇你,我連你去咗幾多次廁所都知!」193解釋這首係Dear Jane的歌,而MV內容與木木及男友的情況相似。

戀講嘢 三位女主持對木木男友求復合的說詞好不滿。
三位女主持對木木男友求復合的說詞好不滿。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

不敢再想男友會向她求婚「戀擺嘢」放低面膜一塊

之後木木便因為男友承諾和她訂婚而復合,男友更話要認真儲錢買樓,但木木指他並冇實際行動。錄影這集節目時,木木剛與男友復合約兩個禮拜,木木表示現在已不敢再想男友會向她求婚,因為怕期望越大失望越大,但她又指如果男友向她求婚,她也可能會一時衝動答應。

最後木木在「戀擺嘢」環節,放下男友送的面膜,她指當時她因為DSE壓力好大,皮膚變得好差,男友就在屋企拿了一塊面膜揸車過去送給她,她笑言每日都將面膜擺上神枱供奉:「因為係男友送畀我嘅愛,每日起身都要望住佢!」193除了送上祝福外,又叫木木要諗清楚先好結婚。

戀講嘢 木木指男友專程揸車向她送面膜,最令她覺得Sweet。
木木指男友專程揸車向她送面膜,最令她覺得Sweet。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)
戀講嘢 節目播出後,木木在IG出po,笑言已改掉了戀愛腦的習慣,依家暫時已經唔想結婚啦!
節目播出後,木木在IG出po,笑言已改掉了戀愛腦的習慣,依家暫時已經唔想結婚啦!(圖片來源:IG@lamlamlam_1203)

木木原來係Channel幕前成員

木木現時IG有1.5萬位Followers,原來她現時除了做Freelance Model外,今年中已加入了一個新成立的YouTube Channel「娛宇宙 Fun Universe」,成為其幕前成員,網民看她的演出時,亦不時留言指她個樣好似姜濤,亦有網民指她的動靜好似Sica何洛瑤,聲線則似COLLAR成員Day許軼。

戀講嘢 浩南都大讚木木笑起來的樣子好似「姜濤式笑容」!
浩南都大讚木木笑起來的樣子好似「姜濤式笑容」!(圖片來源:《戀講嘢》截圖)
戀講嘢 木木現在於「娛宇宙 Fun Universe」公司工作。
木木現在於「娛宇宙 Fun Universe」公司工作。(圖片來源:IG@fununiversehk)

男友Reman係前男團成員

而木木今年情人節曾公開男友身份,原來她的男友是Reman王立文,兩人早前中秋節更曾公開合照放閃。Reman除了做Model外,更曾在2016年加入過男子組合Lucky Boys,曾推出過單曲《無重力狀態》,不過現在組合已解散。

戀講嘢 木木與男友是Reman早前中秋節更曾公開過合照放閃。
木木與男友是Reman早前中秋節更曾公開過合照放閃。(圖片來源:IG@reman_wong)
戀講嘢 這集《戀講嘢》在8月錄製,中秋節時兩人已復合近兩個月。
這集《戀講嘢》在8月錄製,中秋節時兩人已復合近兩個月。(圖片來源:IG@reman_wong)
戀講嘢 Reman左)曾是男子組合Lucky Boys成員。
Reman(左)曾是男子組合Lucky Boys成員。(圖片來源:IG@luckyboysgroup)

睇埋木木靚相:

戀講嘢 木木在IG分享過不少福利照。
木木在IG分享過不少福利照。(圖片來源:IG@lamlamlam_1203)
戀講嘢 木木下月才滿19歲。
木木下月才滿19歲。(圖片來源:IG@lamlamlam_1203)
戀講嘢 早前萬聖節曾著Deep V小背心Cosplay路飛。
早前萬聖節曾著Deep V小背心Cosplay路飛。(圖片來源:IG@lamlamlam_1203)
戀講嘢 在IG介紹自己是「包包臉の射手座」。
在IG介紹自己是「包包臉の射手座」。(圖片來源:IG@lamlamlam_1203)
戀講嘢 愛掮斜掮袋。
愛掮斜掮袋。(圖片來源:IG@lamlamlam_1203)
戀講嘢 效果相當突出。
效果相當突出。(圖片來源:IG@lamlamlam_1203)
戀講嘢 仲愛著吊帶黑絲!
仲愛著吊帶黑絲!(圖片來源:IG@lamlamlam_1203)
戀講嘢
(圖片來源:IG@lamlamlam_1203)
戀講嘢
(圖片來源:IG@lamlamlam_1203)

撰文:東方新地圖片來源:《戀講嘢》截圖、IG@lamlamlam_1203、IG@fununiversehk、IG@reman_wong、IG@luckyboysgroup資料或影片來源:原文刊於東方新地