思家大戰丨嘉賓答錯問題 李思捷一句令全場氣氛極尷尬(有片)

電視

廣告

思家大戰丨由李思捷主持、監製的《思家大戰》已經嚟到第三季,逢星期日晚播出,通常會搵嚟一隊明星隊同一隊家庭觀眾隊做對決。昨晚(9日)最新一集就搵嚟「中音五強」對家庭觀眾隊「TimTim Team」。節目起初都無咩特別,點知去到尾段其中一個環節就似乎有啲出事,俾網民話「李思捷搞到個show勁尷尬」!
思家大戰 李思捷
(圖片來源:《思家大戰》)
思家大戰 李思捷
(圖片來源:《思家大戰》)

思家大戰丨家庭觀眾隊俾錯答案李思捷反應被指勁大壓力!

昨晚(9日)《思家大戰》最新一集搵嚟「中音五強」對家庭觀眾隊「TimTim Team」,節目事先會準備詢問過100位民眾的問題,熒幕會整合出最多人答的答案,隊伍中隊員分別回答,答啱晒就為之贏。節目尾段時其中一個問題就係「你噴香水會噴喺身體邊個部位」,由家庭觀眾隊「TimTim Team」回答,第一個隊員答咗「手」,但後來第3位隊員再答「手臂」,因答案係重複,李思捷即時望一望熒幕,明顯表示「手臂」係重複的答案,現場都有觀眾發出笑聲。李思捷再次確認隊員答案,點知該隊員都非常堅定,李思捷再次問係咪唔會改「肯定到不得了,打死都唔會改?」該隊員亦再次表示唔會改,李思捷就表示「好,咁我再問你一次,如果你真係咁堅持,你再堅持多一次」,結果該隊員都係答返「手臂」,當時氣氛尷尬,旁邊的隊員唯有拍手當作鼓勵。李思捷一臉無奈走到該隊員旁邊,叫佢望一望個熒幕,該隊員先察覺到原來手應該係已包括埋「手臂」呢個部位,最後改為「腳踝」。唔少觀眾睇完呢幕覺得李思捷反應令該隊員好大壓力,而且氣氛變得尷尬。

思家大戰 李思捷
(圖片來源:《思家大戰》)
思家大戰 李思捷
(圖片來源:《思家大戰》)

一齊睇吓連環截圖:

思家大戰丨網民意見兩極:李思捷搞到好尷尬vs已經盡幫

唔少觀眾睇完覺得李思捷可以直接提醒該嘉賓答錯,而唔係不斷重複咁問佢要唔要改,搞到場面氣氛好尷尬,仲表示隔住個mon都feel到李思捷嗰份壓迫感,見到個嘉賓苦笑睇到好辛苦,完全唔係綜藝show的感覺「個節目做到迫大家夾硬笑」「李思捷都做唔到steve個種感覺,問的問題又唔可以好似美國咁大膽,仲要成日扮美式口音講「survey said」「根本無氣氛 又唔知佢做緊咩,重覆再重覆一個問題」「成日想學人哋美國節目點知自己又唔好笑」!不過有觀眾就表示覺得李思捷喺唔可以直接話佢知佢答錯的情況下,算係幫個嘉賓盡兜。

一齊睇埋節目其他精神片段:

圖片來源:《思家大戰》資料或影片來源:youtube@思家大戰