季前賽|姜濤肥仔重現王家衛經典作品 大講曖昧對白!

電視

廣告

ViuTV近日由張繼聰、姜濤、陳卓賢、呂爵安領銜主演的新劇《季前賽》引發不少話題,昨日(3日)播放最新一集,講到孝媽登場,阿孝姜濤因為孝媽細個時拋低咗佢而趕走孝媽,豬潤肥仔就幫口,覺得唔應該咁絕,於是同姜濤出現爭執,肥仔走佬去中醫館寄宿,喺呢個時候,竟重現王家衛經典作品?!
季前賽 近日開播的新劇《季前賽》成功引起話題,掀起了追看熱潮。
近日開播的新劇《季前賽》成功引起話題,掀起了追看熱潮。(圖片來源:ViuTV《季前賽》劇照)
季前賽 阿孝姜濤因為孝媽細個時拋低咗佢而趕走孝媽
阿孝姜濤因為孝媽細個時拋低咗佢而趕走孝媽(圖片來源:《季前賽》截圖)
季前賽 豬潤肥仔就幫口
豬潤肥仔就幫口(圖片來源:《季前賽》截圖)
季前賽 姜濤同肥仔嘈架
姜濤同肥仔嘈架(圖片來源:《季前賽》截圖)

肥仔重現《阿飛正傳》張國榮經典場口

姜濤同肥仔和好,姜濤去中醫館搵返肥仔,呢個時候肥仔竟然開始重現王家衛作品《阿飛正傳》同《春光乍洩》的經典場口,非常搞笑!肥仔突然嚟個內心獨白,如果有睇王家衛作品的觀眾,應該知王家衛的電影中好喜歡內心獨白,呢個時候肥仔仲要只係著住一件白色背心同埋短褲,然後響起黑膠唱片機,開始跳起舞嚟,似足《阿飛正傳》張國榮跳舞的經典場口!

季前賽 肥仔突然嚟個內心獨白
肥仔突然嚟個內心獨白(圖片來源:《季前賽》截圖)
季前賽
(圖片來源:《阿飛正傳》)

肥姜合體向《春光乍洩》致敬?!

呢個時候姜濤嚟到,好型咁靠喺門邊,同肥仔一前一後氣氛非常曖昧,然後姜濤向肥仔道歉更表示「不如我哋由頭嚟過」,走向肥仔用手撫摸肥仔的臉頰,仲話「如果屋企仲有一張床位,你會唔會同我返去」然後2人更跳起舞嚟,非常有對《春光乍洩》致敬的感覺!網民睇完都不禁高呼「肥姜呢個組合真係好正!」「想睇肥姜呢條線」

季前賽 姜濤嚟到,好型咁靠喺門邊,同肥仔一前一後氣氛非常曖昧
姜濤嚟到,好型咁靠喺門邊,同肥仔一前一後氣氛非常曖昧(圖片來源:《季前賽》截圖)
季前賽
(圖片來源:《春光乍洩》截圖)

圖片來源:《阿飛正傳》、《春光乍洩》截圖、《季前賽》截圖、